אחיה של מייגן מרקל: "איך אתה לא רואה את פרצופה האמיתי?"

שבועיים לפני חתונת השנה, אחיה למחצה של מייגן מרקל, תומס, שלח מכתב פתוח לנסיך הארי ובו הוא מזהיר אותו מלהתחתן איתה. "היא רדודה, יהירה ותהפוך לטעות הגדולה ביותר בתולדות בית המלוכה"

הדבר האחרון שמייגן מרקל צריכה עכשיו זה פרסום שלילי ואם יש משהו שהצהובונים הבריטים יודעים להשיג בעולם הזה, זה בדיוק זה. בימים אלה תומס מרקל ג'וניור, אחיה למחצה של כוכבת "Suits" לשעבר שהפכה לסינדרלה כשפצחה בזוגיות עם הנסיך הארי, מטנף עליה בתקשורת במכתב פתוח לנסיך הארי ובו הוא מתריע בפני בן המלוכה הבריטי מלעשות את "טעות חייו". "היא אשה רדודה ויהירה, שתהפוך את המורשת המשפחתית שלך לבדיחה" והוא מוסיף ש"ככל שהזמן חולף, מתבהר יותר ויותר שזאת תהיה הטעות הגדולה ביותר בתולדות המלוכה. הידיעה פורסמה במקור ב-"InTouch" ואחר כך ב"דיילי מייל", שם היו כ-6,500 תגובות, מספר שיא לאייטם באתר.

לדבריו של מרקל, 51, המתגורר באורגון, הוא לא ראה את אחותו למחצה מאז הלוויה של סבתם ב-2011 והוא מאמין שהשחקנית לשעבר תגרור את בית המלוכה לשפל, תביך את הנסיך ובגדול, שהיא לא האשה הנכונה עבורו. הוא חושף כיצד מרקל גררה את אביהם לתוך חובות שעד היום אינו מתאושש מהם והכל על מנת לתמוך בקריירת המשחק שלה. "איזו בת סוחטת את אביה ואחר כך משאירה אותו לבד בפשיטת רגל במקסיקו? אתה והמשפחה המלכותית צריכים לשים סוף לסיפור הסינדרלה המזויף הזה לפני שיהיה מאוחר מדי".

מייגן מרקל Victoria Jones WPA Pool/Getty Images

במכתב מרקל גם סיפר כיצד אביהם, האיש שתמך בה והעניק לה הכל, אפילו לא הוזמן לחתונה. "היא לא מזמינה את המשפחה שלה ובמקום זה מזמינה זרים גמורים. מי עושה דבר כזה? כנראה שמעט התהילה ההוליוודית לה זכתה, עלתה לה לראש". מרקל פנה לנסיך עצמו בניסיון נואש לעצור אותו להתחתן איתה. "עוד לא מאוחר לסגת. מייגן אינה האישה הנכונה עבורך. אני לא מבין כיצד אתה לא רואה את מייגן מרקל האמיתית, הניסיון שלה לגלם תפקיד של נסיכה, כמו שחקנית סוג ג', ממש מיושן כבר".

מכתב לנסיך הארי צילום מסך

כברת דרך ארוכה עברה מרקל, 33, עד שנגעה בתהילה. פורסם בעבר שהיא נאבקה מספר שנים עד שכוכבה דרך בסדרה האמריקאית המצליחה ושלפני כן היא ניהלה בלוג סודי ובו פירטה את תלאותיה כשחקנית בהוליווד, בו חשפה את המשברים והמאבקים והאירה זרקור על תעשיית האשליות. לאור כל זה, לא לשווא בריטים רבים מרגישים שהיא מזוייפת, מתאמצת מדי ומי שבעיקר רוצה לטפס למעלה בסולם החברתי בכל מחיר. גולשים רבים לא רוצים לראות אותה לצד הנסיך האהוב, הארי, כי הם לא מאמינים שהיא ראויה לו. מרקל מוסיף ש"אין לה טיפת כבוד למסורת הבריטית" ובימים האחרונים מתפרסמים לא מעט אייטמים סביב כמה שהיא נראית משועממת בטקסים וכמי שלא ממש טורחת להתעכב על הפרוטוקול של בית המלוכה.

מכתב לנסיך הארי מסך

נדמה שיותר ויותר בריטים לא מחבבים את מרקל, בלשון המעטה והיא רחוקה שנות אור מלהפוך לקייט מידלטון 2, שנתפשת כקלאסית, אצילית ואמיתית, או לנסיכה המנוחה, דיאנה שהפכה לנסיכת הלבבות. אם בהתחלה רבים ראו בה "גרייס קלי מודרנית" והצביעו על האופנים השונים בהם מרקל שינתה את פני בית המלוכה המסורתי (גרושה, בת לאם שחורה, אמריקאית), עם הזמן הבינו שמרקל אינה ממש מודל ראוי לחיקוי אלא מישהי שלא מתלבשת באופן מכובד באזכרות ונראית חסרת ביטחון ותלותית בכל פעם שהיא אוחזת בזרועו של הנסיך הארי, כמו ילדה בת 6 וזאת בניגוד לפרסונה העוצמתית שהייתה לה לפני הקשר איתו.

מייגן מרקל והארי Jeff Spicer/Getty Images

ניכר כי מרקל עוברת הרבה קשיים בבירת התה והיא מתמודדת עם המון לחצים מכל כיוון בניסיון למצוא את עצמה בדרמה של חייה וזו רק ההתחלה, כי עליה עוד להפנים את הקודים והנורמות של בית המלוכה שאינם עוסקים בה. אמנם מומחה להיסטוריה של בית המלוכה ציין בכתבה שבניגוד לנסיכה דיאנה או לשרה פרגוסון, מרקל מגיעה ל"תפקיד" בשלה יותר ולא כבת עשרים ולכן היא תוכל להתמודד עם אובדן הפרטיות, הרכילות התמידית והוויתור על הקריירה בהנצלחה רבה יותר. כידוע, מדובר באורח חיים הרחוק שנות אור ממי שהתרגלה לחיי הלה לה לנד בהוליווד, כאשר עליה לזכור שלא מדובר בה אלא בייצוג בית המלוכה. מעבר לכל זה, אנשים גם תוהים עד כמה היא "אכפתית" באמת, כפי שהיא מציגה את עצמה, לאור כך שאיש לא ראה את שני כלביה, שהתגוררו איתה בקנדה, מאז שעקרה ללונדון. האם היא זנחה אותם כפי ש"זנחה" את אביה? לא ברור מה קורה שם אבל ספק אם הארי יקשיב לו. במיוחד עכשיו, כשכל ההזמנות כבר נשלחו.