אביב הגיע, מלניה טראמפ באה

בחיים הללו תמצאו רק שלושה דברים בטוחים: מוות, מסים ואאוטפיטים הורסים של מלניה טראמפ. הגברת הראשונה של ארצות הברית נחתה מחופשה בשמלה אביבית מושלמת וכרגיל, אנחנו רוצות גם

לאחרונה מלניה טראמפ נראית נינוחה יותר בקרבת בעלה, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ (הם החזיקו סוף סוף ידיים!) ואם להסתמך על החיוכים שהיא מפזרת לצלמים בשלל אירועים שונים, משהו בה נפתח והיא משדרת קלילות שלא אפיינה אותה בעבר.
אולי זו רוח האביב שנחתה עליה אבל טראמפ נראתה הכי עליזה שיש כשנחתה בוושינגטון, לאחר שבילתה את חופשת חג הפסחא עם בני המשפחה בפאלם ביץ, פלורידה. מה שבטוח, שמלה נהדרת מבית אזדין אליה (כ-3,000 דולר) ונעלי סטילטו של כריסטיאן לבוטין (כ 800 דולר), היו גורמות להרבה נשים לחייך מאושר.
התרגלנו לראות את טראמפ לבושה טיפ טופ וגם כאן הגברת הראשונה של אמריקה לא מאכזבת. הגזרה המחמיאה, צבעי השמלה והעיצוב המטריף שלה לצד אקססוריז מושלמים הפכו גם את הלוק הזה למנצח מבלי לשדר מאמץ יתר. יש משהו במראה של טראמפ בתמונות כאן שמזכיר את סגנונן של אודרי הפבורן וג'קלין קנדי, שיק קלאסי וחלק עליון סגור אך ללא שרוולים.
טראמפ היא אחת המתלבשות הטובות בעולם שתמיד יודעת איך להתאים נכון צבעים, גזרות ואף פעם לא להעמיס יתר על המידה. כסף כידוע לא קונה סטייל אבל כשיש חוש טעם משובח, הדולרים בהחלט עוזרים לממש לוקים נהדרים שקוטפים כותרות בכל האתרים.
מלניה טראמפ בשמלה אביבית אינסטגרם
מלניה טראמפ שמלת אביב באדום אינסטגרם
מלניה טראמפ באדום-לבן אינסטגרם