מישל פייפר על שער מגזין בגיל 58

השחקנית האהובה שנעלמה מהתודעה מסבירה בכתבת שער חדשה למגזין "Interview" למה היא הפסיקה לככב בסרטים הוליוודיים ואיך היא באמת הרגישה על סט הסרט שהמריא לה את הקריירה, "פני צלקת"

אחת השחקניות האהובות בכל הזמנים היא מישל פייפר, שפרצה לתוך חיינו ב-1983 בסרט "פני צלקת" בתור אשתו הגלאמית של אל פאצ'ינו. מאז היא הפכה לאחת הכוכבות העסוקות בהוליווד אך בשנים האחרונות נדמה שמי שהפכה לאשתו של מפיק העל דיוויד אי קלי, ("אלי מקביל", "הפרקליטים", "שיקגו הופ"), נעלמה מהרדאר והתנתקה מהוליווד כדי לבלות עם ילדיה ובעלה בשלווה. התגעגענו אבל לא היה עם מי לדבר ובהינו בעיקר בכוכבניות חדשות על המסכים.

אך הנה, בגיל 58, הסטארית חוזרת אלינו והיא מדברת בפתיחות על ההיעלמות המפתיעה שלה בשיא התהילה והשחקנית נראית יפה מתמיד, על השער החדש של מגזין "Interview". הראיון הנדיר, עם הבמאי דארן ארונופסקי, התקיים לכבוד הסרט "Mother", בו היא תככב לצד ג'ניפר לורנס, חאווייר ברדם ובסרט "Murder on the Orient Express", לצד ג'וני דפ, פנלופה קרוז ודייזי ריידלי. נראה כי פייפר בשלה לחזור לאור הזרקורים וכי התיאבון שלה לשחק רק גבר עם השנים.

מישל פייפר על שער אינטרוויו

"אף פעם לא איבדתי את אהבתי למשחק", מספרת פייפר. "אני מרגישה כמו בבית, כשאני בסט צילומים. אני כיום אדם מאוזן יותר כשאני עובדת, בכנות. אבל תמיד הייתי זהירה לגבי איפה נערכו הצילומים, משך כמה זמן נמשכו ואם זה הסתדר עם הלוז של הילדים. נהייתי בררנית ואז הפסיקו ללהק אותי. אני לא יודעת, הזמן פשוט נגרר".

מישל פיפר בהפקה יפה

אולי עוד יעניין אותך לקרוא:

הזוגות היציבים בהוליווד

תמונת נהביקיני הלוהטת של ברוק שילדס

גל גדות על שער מגזין "Empire"

בזמן הזה שחקניות חדשות קמו והפכו לכוכבות הדור וביניהן, סקרלט ג'והנסון, ג'ניפר לורנס, אמה סטון, איימי אדמס,  ג'סיקה צ'סטיין, ברי לארסון ועוד, אבל לאף אחת אין את השיק האלגנטי והחד של פייפר. היה בה קסם חמקמק והעובדה שהיא הייתה יפה עד כאב, לא הזיק. היא הצליחה לגלם תפקידים מגונים, ("רומן לילי", "המכשפות מאיסטוויק", "נשואה למאפיה", "יחסים מסוכנים", "נערי בייקר המופלאים", "שדות האוהבים") והייתה מועמדת לפרס האוסקר שלוש פעמים.

מישל פייפר

פייפר הייתה נסיכת הקולנוע של האייטיז והניינטיז. היא מספרת איך הרגישה בסט של "פני צלקת".  "הייתי מבוהלת. הצטלמתי למשך חצי שנה ורק אני ומארי אליזבת מסטראנטוניו והיינו הנשים היחידות. זה היה מועדון גברים. בשביל הדמות טוני מונטנה זה היה חשוב לשמר את סוג הקשר בכל זן נתון והייתי הולכת לישון בוכה. להיכנס לדמות לא היה קל. אבל אני שורדת, זה בטבע שלי. אני לא נראית קשוחה אבל אני כן. הצלחתי להסתתר מאחורי הדמות שלה, שהייתה קצת מחוברת וקצת מנותקת ומסוממת".

פני צלקת

בשנות האלפיים היא כבר העדיפה לככב בעולמות אחרים, פחות מסוקרים. לפייפר יש שני ילדים, קלאודיה רוז וג'ון הנרי, אותם היא שמרה הרחק מעין התקשורצת בכל מהלך הקריירה שלה. אך כעת, כששניהם גדלו, לפייפר יש יותר זמן פנוי והיא שוב משתוקקת לככב בסרטים. "אני פותחה יותר", היא מספרת. "החשיבה שלי פתוחה יותר כי אני ממש רוצה לעבוד".  כשפייפר נזכרת בקריירה המפוארת שלה, היא מודה שהיה לה פספוס אחד גדול.

מישל פייפר

"יש לי סינכרון מוזר עם אנט בנינג. הייתי אמורה לככב בסרט "באגסי" ב-1991 אבל בסוף לא הסתדר והיא קיבלה את התפקיד וכך פגשה את וורן בייטי. זה לא היה קורה בלי זה. אחר כך היא הייתה אמורה לשחק ב"באטמן חוזר" ב-1992 אבל לא הסתדר לה ואני מילאתי את מקומה. אנחנו כמו צוות".

והנה לסיום, עוד פנינה מההפקה:

מישל פייפר בהפקה