מיכאלה ברקו ב"ווג"

הטופ מודל לשעבר, שהופיעה על שער ה"ווג" הראשון והמיתולוגי של אנה וינטור מככבת שוב במגזין היוקרתי במסגרת קידום מיזם חדש ומבטיח

מיכאלה ברקו צילום איציק שוקל

בניינטיז מיכאלה ברקו (51), הייתה דוגמנית הצמרת הישראלית המצליחה ביותר בעולם. היא הופיעה על אינספור שערי מגזינים יוקרתיים כגון "ווג","מארי קלייר" ו"אל", פניה היפנטו צלמי אופנה מובילים בעלי שם שהתלהבו משיערה הזהוב הגולש, שפתיה העבות וחיוכה הקסום. רגע השיא בקריירה שלה היה שער ה"ווג" הראשון בעריכתה של אנה וינטור ב-1988 שהפך לאחד הזכורים בעולם הכרומו.
בימים אלה ברקו שוב מככבת ב"ווג", הפעם במסגרת קידום אפליקציה חדשה המכונה "טריבו" אותה פיתחה לצד בעלה, איש העסקים רון צוקרמן. המטרה מאחורי האפליקציה החברתית היא לעודד עזרה לזולת והיא מכונה במגזין "ווג" "האובר של ההתנדבות". התיאור המדוייק של האפליקציה: "היא מחברת בין אנשים שרוצים להתנדב לאלה הזקוקים לתמיכה וסיוע".
לצד הטקסט המפרגן על ברקו הוסיפו תמונה עדכנית שלה, אותה צילם יניב אדרי. ברקו, עדיין מהממת כתמיד, מצולמת בקז'ואל שיק ונראית נינוחה וספורטיבית בתמונה, עם סווטשירט קפוצ'ון לבן של טומי היפליגר וג'ינס רחב.
מיכאלה ברקו צילום אינסטגרם
אפרופו ג'ינס, הסיפור מאחורי השער המדהים ב"ווג" בשנות ה-80, עסק בג'ינס שלבשה ברקו בצילום (בפעם הראשונה בתולדות המגזין שדוגמנית כיכבה על השער בג'ינס), והוא משעשע במיוחד והפך לסוג של אגדה בעולם הכרומו.
בתוכנית המקורית ברקו הייתה אמורה ללבוש חצאית תואמת לחולצה אבל היא לא עלתה עליה כי התברר שהיא השמינה לפני הצילום. בסוף צולמה ברקו עם הג'ינס שהגיעה איתו באותו יום ועם חלק עליון של כריסטיאן לקרואה. השילוב המנצח בין אופנת רחוב להוט קוטור הפך לסטייל המועדף עד היום בקרב מבינות עניין. התמונה הנונשאלנטית ניפצה את הקיבעון השמרני של עולם האופנה ואחריה הפכה ברקו לסמל של מודרניות וסטייל. הייתה זו גם תקופה יפה בה צולמו בעיקר דוגמניות-על על השערים ופחות כוכבות ריאליטי וסלבריטאיות, כמו שנהוג כיום. אכן, ימי הגלאם הטובים והישנים.
מיכאלה ברקו צילום אינסטגרם