חדשות מקומיות
קרולינה למקה נמצאת במגעים מתקדמים עם קים קרדשיאן לקמפיין 2019
בהשקת קולקציית הקיץ של מותג המשקפיים הישראלי "קרולינה למקה" שנערכה השבוע בחוף מציצים בתל אביב, נשאל יוסי גביזון, מנכ"ל ובעל השליטה בקבוצת הודיס ובקרולינה למקה- ברלין, אודות השמועות על שיתוף הפעולה הצפוי עם קים קרדשיאן וענה: "המשא ומתן עם קים קרדשיאן נמצא בשלב מתקדם. מדובר על חוזה ל- 3 שנים, במסגרתו דוגמנית העל בר רפאלי, ששותפה בקרולינה למקה- ברלין, תצטלם עם קים".
באם החוזה יבשיל, קרדשיאן צפויה להצטלם לראשונה עם קולקציית משקפי השמש לשנת 2019.
*
קסטרו משנה את פניהן של חנויות הרשת
באירוע חגיגי במיוחד, ובמעמד המייסדת, לינה קסטרו, המנכ"לים המשותפים אתי וגבי רוטר, עיתונאים, סלבריטאים ומובילי דעה, רשת האופנה קסטרו השיקה חנות חדשה לנשים ולילדים, המתפרשת על פני 450 מ"ר בקניון רמת אביב.
"קסטרו חושפת בקניון רמת אביב קונספט חדש של חנויות שמטרתן להעניק חווית קנייה נהדרת ללקוחותינו ולתת במה מתאימה המקנה ערך לקולקציית האביב החדשה" אמר גבי רוטר במעמד הפתיחה "בהמשך השבוע תיפתח 'קסטרו החדשה' בקניון רננים ובה תיכלל גם קטגוריית הגברים, בנוסף לקטגוריית הנשים וקו הילדים של קסטרו. אנו משקיעים בימים אלה בשיפוץ, הרחבה ופתיחת חנויות חדשות בקונספט החדש".
*
גליתה משיקה לראשונה קולקציה לילדות
רשת אופנת הנשים GALITA משיקה בפעם הראשונה קולקציית קפסולה בשם GALITA MINI המציגה מבחר של 20 פריטים (שמלות, חליפות מכנסיים וחצאיות) המדברים באותה שפה, לאם ולבת (גילאי שנתיים עד שש). ליין המיני החדש משלב את הטרנדים החמים של האביב בצבעי פסטל, הדפסים פרחוניים וסגנון בוהמייני. טווח המחירים 140 – 450 שקל. להשיג ברשת חנויות גליתה ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט: www.galita-fashion.co.il.
*
רשת המולטי ברנד NYOU מגיעה למשביר לצרכן
המשביר לצרכן מעמיק את האחיזה בתחום המותגים הבינלאומיים עם כניסתה של רשת המולטי ברנד NYOU, יבואנית המותגים סטיב מאדן, ריפליי, GUESS, אדידס ופפה ג'ינס, לסניפי הרשת ברחבי הארץ.
עדי בלומפלד, סמנכ"ל רשת המשביר לצרכן מסר: "שיתוף הפעולה בין רשת המשביר לצרכן ל- NYOU ירחיב את המענה של הרשת לקהל אופנתי המחפש מותגים המביאים חדשנות ואופנתיות ופונה לנשים לגברים". NYOU תשווק ב"המשביר לצרכן" במתכונת Shop in shop או בחנויות Stand Alone בצמוד לסניפי המשביר.
*
תיקי KANKEN מגיעים לסופר-פארם אונליין
תיקי הגב הטרנדים הגיעו לאתר האונליין של סופר-פארם ונמכרים במחיר הנמוך בישראל – 249 שקל (במקום 399 שקל). התיקים זמינים לרכישה אונליין בלבד ולזמן מוגבל, בצבעים: ירוק, כחול, אפור, חום, בורדו, ירוק זית, כחול נייבי ושחור.
בעת ההזמנה באתר, ניתן לבחור בין שלוש אפשרויות לקבלת המוצר: איסוף אקספרס – הזמנה באתר ואיסוף מסניפי הרשת תוך 3 שעות, איסוף הקנייה מהסניף ביום המחרת או משלוח עד הבית.
*
חדשות בינלאומיות
המותג ליוויס משיק שת"פ עם סנופי
סנופי, כלב הבייגל המצויר, שהגיח לעולם בשנת 1950, מקבל במה בסדרת מוצרים מיוחדת של LEVI'S הכוללת טי-שירטים, תיקים ואביזרים. את הפריטים ניתן להשיג גם בחנויות המותג בארץ (בשרונה ונמל תל-אביב). מחיר החולצה לנשים ולגברים: 179 שקל, מחיר תיק: 199 שקל.
*
פאקו רבאן מכריז על אמילי רטאייקאוסקי כשגרירת המותג
אמילי רטאייקאוסקי (26), כוכבת אינסטגרם פופולרית עם 16.8 מיליון עוקבים, וגם שחקנית, דוגמנית ואקטיביסטית חברתית, הוכרזה כפנים החדשות של הבושם הבא של המותג פאקו רבאן. על פי ההודעה לעיתונות היא מגלמת את התעוזה המודרנית והביטחון של האישה של פאקו רבאן. אם תציצו בחשבון האינסטגרם שלה תראו בעיקר המון צילומים של הישבן.
*
וינונה ריידר ואליזבת אולסן בקמפיין האביב של H&M
[youtube kqOIFQiF80A nolink]
השחקניות וינונה ריידר ואליזבת אולסן, נבחרו להוביל את סרט הקמפיין לקולקציה החדשה של רשת האופנה H&M לצד נשים מובילות נוספות ביניהו: אנדריאה דיאקונו, אנה אוורס, אימאן חמאם ונעמי שימאדה והזמרת אנדריאה ואלה.
הסרט, שצולם בבואנוס איירס, חוגג העצמה נשית וחברות דרך מסיבת ריקודים המתחילה בבית קפה מקומי וממשיכה לרחובות העיר. גם תמונות הקמפיין בכיכובן של אנדריאה דיאקונו, אנה אוורס ואימאן חמאם צולמו ברחבי בואנוס איירס הציורית.
"אהבתי את האופן האותנטי בו הקמפיין חוגג את הנשיות. אני חושבת שזה מרענן ונחוץ בימים אלה בתרבות שלנו. זה לא רק לנקודת מבט גברית. הן חוגגות את עצמן ואחת את השנייה", אמרה וינונה ריידר.
*
חדשות טיפוח
שירותי יופי ללא תשלום בקבוצת החברות אסתי לאודר
קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל (הכוללת את המותגים אסתי לאודר, מאק, קליניק, בובי בראון, סמאשבוקס וג'ו מלון לונדון), השיקה שירות של קביעת תורים לאבחון העור והתאמת מוצרי טיפוח ואיפור ללא תשלום וללא התניית קנייה. השירות יוצע עד סוף חודש מרץ, בקביעת תור מראש.
שירותים לדוגמה: התאמת גוון מייק אפ של אסתי לאודר באופן אישי (השתתפות בשירות תזכה את הנרשמת במייק-אפ Double Wear בגודל מיוחד במתנה) סדנת איפור בת 30 דקות עם מאפר מקצועי של מאק בשווי 200 שקל ( וגם שפתון בגודל מלא במתנה), התאמת קרם לחות של קליניק באמצעות אבחון מדוייק של סוג העור של הלקוחה (וקרם לחות Moisture Surge בגודל מלא במתנה) והתאמת ניחוח אישי של מותג הבישום ג'ו מלון (ובושם בגודל מיוחד במתנה).
לקביעת תור, פירוט נקודות המכירה וההטבות: 0732100767
חנות פופאפ נודדת של מותג האיפור החדש מילוקה
מותג הקוסמטיקה החדש בישראל MILUCCA משיק חנות פופאפ בקניון רמת אביב שתפעל עד ה-30 במרץ בין השעות: 10:00 – 21:00. לאחר מכן יגיע הפופ-אפ אל קניון רחובות, למשך שבועיים. מוצרי המותג מיוצרים במפעלים המובילים בעולם ונמכרים במחירים נוחים של עד 44.90 שקל.
*
גאווה ישראלית
זוכים ישראלים בתחרות בינלאומית של H&M
רננה קרבס ואביה, ד"ר עודד קרבס, זכו השבוע ב-150,000 אירו במסגרת תחרות של קרן H&M שהתקיימה זו השנה השלישית ומקדמת רעיונות חדשניים ופורצי דרך ליצירת אופנה מתחשבת יותר בסביבה. הרעיון של הצוות הישראלי (הפיכת אצות לסיבי ביו ולצבע ידידותי לסביבה ולעור), היה אחד מבין חמשת הרעיונות הזוכים וגבר על למעלה מ-2,600 הצעות שהוגשו לתחרות מ-151 מדינות ברחבי העולם.
רננה קרבס, בוגרת החוג לעיצוב אופנה בשנקר, החלה את דרכה כמעצבת אופנה בברלין. את התואר השני שלה עשתה באופנה בת קיימא באסמוד ברלין ובמסגרתו חקרה לעומק את עולם האצות והאפשרויות להשתמש בהן בעולם האופנה והטקסטיל. עם ניסיונה העשיר בתחום וניסיונו של אביה, ד"ר עודד קרבס, פיתחו את היוזמה החדשנית שהובילה אותם לזכייה בתחרות.