הפרסומת בכיכובה של גל גדות בסופרבול

וונדר וומן שלנו מככבת בפרסומת חדשה של חברת ההייטק הישראלית WIX שתשודר במהלך משחק גמר ליגת הפוטבול האמריקאית, "הסופרבול". הכוכבת הישראלית מראה לג'ייסון סטיית'האם מה היא שווה ואחרי הצפייה לא היינו רוצים להיתקל בה במסעדה

וונדר וומן שלנו ממשיכה לצבור תאוצה לקראת עליית הסרט בכיכובה והיא לוהקה לפרסומת של חברת Wix, שתשודר במהלך משחק גמר ליגת הפוטבול האמריקאית, "הסופרבול", ב-5 בפברואר. אין זו הפעם הראשונה שחברת ההייטק הישראלית משחקת אותה ביג טיים. בעבר החברה בחרה בבר רפאלי כדי לעורר באזז עולמי. הפעם היא החליטה לשלם הון לגל גדות שמראה לשחקן הקולנוע האמריקאי וג'ייסון סטיית'ם ("מהיר ועצבני 7") איך לבעוט באמת.

בסרטון, שעלותו מוערכת ב-13 מיליון שקל, ניתן לראות איך כל האימונים של גדות השתלמו בברצלונה. הסצנה נראית כלקוחה מסרט של ג'יימס בונד והשניים מתקוטטים בסטייל. זה עובד כי לא מצופה מגדות לשחק ממש אלא רק להיות נערת האקשן הלוהטת בסביבה ואת זה היא מגלמת נפלא כבר בכמה הזדמנויות. למעשה, הלוק של גדות מתאים מאוד לז'אנר הזה והיא בהחלט יודעת לתת בעיטה הגונה ומשכנעת. ולא, זה לא ממש קשור לזה שהיא עשתה צבא, אז שינוחו שם בגולה.

גל גדות וג'ייסון בפרסומת החדשה

לאור העובדה שצופים רבים יראו את הפרסומת, מעמדה של גדות יחקק עוד יותר בתודעה והיא תמכור עוד הרבה בובות בדמותה. כבר מזמן שהישראלית הפכה לכוכבת הוליוודית גדולה אבל השאלה היא איך המבקרים יקבלו את הסרט החדש, שיונח כולו על כתפיה הדקיקות והאם היא תצליח להרשים את הצופים מעבר ליכולת המוכחת לשלוח מבט קשוח למצלמה. אמנם היא לוהקה לכמה סרטים בעבר אבל איך נאמר זאת בעדינות, מריל סטריפ היא לא.

גל גדות בפרסומת

"אנחנו מתרגשים מאוד מכך שאנחנו מספרים את הסיפור שלנו בעצמנו", אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix, "מעריצים ברחבי העולם בוודאי יזהו את הפנים המוכרות אבל הגיבורים האמיתיים הם הלקוחות שלנו. הסופרבול היא פלטפורמה מדהימה להציג את הכישורים שלנו, אבל הקמפיין הזה הוא הרבה מעבר לפרסומת עצמה, מדובר בנרטיב מתמשך על החברה ועל הלקוחות שלנו, והמסר הוא תמיד לאפשר למשתמשים שלנו, גם בעולם שלעיתים משובש, להיות הגיבורים האמיתיים".

גל גדות בפרסומת עם ג'ייסון

הנה הפרסומת:

[youtube bcrrxRk-YeQ nolink]