נפש בריאה בגוף מעוצב

פנינה מעולם לא היתה בעודף משקל אבל כאבי הגב הקשו עליה לתפקד. בזכות פעילות גופנית מותאמת לנשים היא התגברה על הכאבים, צמצמה היקפים וכיום נהנית מחיים פעילים ומלאים

רעות חוצה

תגובות

5 מיתוסים על עיצוב וחיטוב

האם בפעילות גופנית יש לצרוך יותר קלוריות, עד מתי מותר להתאמן בהריון, מה באמת צריך לאכול לפני אימון והאם ניתן להפוך שומן לשריר? הסוף למיתוסים

מורן מישל

תגובות

3 תרגילים מנצחים להשגת בטן מושלמת

הבטן הוא האזור בגוף שהכי מפריע לנשים רבות. בחרנו עבורכן שלושה תרגילים שיחטבו, יחזקו וישטיחו לכן את הבטן

שני רז

תגובות

תרגילים שיקלו על כאבי הגב שלך

מעל מ-80% מהאוכלוסיה מודים כי סבלו מכאבי גב לפחות פעם אחת בחייהם. איך מונעים את הכאב המעיק ומה ניתן לעשות כשהוא מופיע בכל זאת? טיפים ותרגילים בכתבה

שני רז

תגובות

בלי "מלח פלפל": תרגילים לחיטוב הזרועות

ייתכן שגם את מרגישה את עור הזרועות שלך, "המלח פלפל", כמו שרובנו מכירות אותו. בעזרת תרגילים פשוטים תוכלי להשיג זרועות מחוטבות

שני רז

תגובות

כמו של קים: תרגילי חיטוב לישבן מושלם

לא מרוצות מהישבן שלכן? אפשר להאשים את ההורים במבנה הישבן, אלא שזה לא עוזר. מה בכל זאת יעזור? קצת על הישבן וטיפים איך לחטב אותו

דניאל לוין

תגובות

סיפור ההצלחה של אולגה

בגיל 36 אולגה מבינה שהיא זקוקה לשינוי. מאשת קריירה מצליחה, היא מחליטה שהגיע הזמן לדאוג לעצמה, לעשות שינוי בחייה ולרדת במשקל

עדה אופיר

תגובות

9 תרגילי הרפיה שכל אישה חייבת לעצמה

אנחנו דואגות יותר, מתוחות יותר ושוכחות לפנות זמן לעצמנו ולהפיג את הסטרס שנוצר. איך נרגעים בסופו של יום ארוך? כל הפרטים לפנייך

מורן נגר

תגובות

גזרה מחוטבת ב-4 תרגילים בלבד

גם אם אין לך זמן להתאמן תוכלי להגיע לגוף בריא ומחוטב כאילו את מתאמנת כל שבוע בחדר כושר. 4 תרגילים הכי מומלצים ע״י מאמנת כושר לנשים

מורן מישל

תגובות

למתוח לשחרר: תרגילי מתיחה להארכת השרירים

מתיחה של השריר היא חשובה והכרחית ממש כמו תרגיל לחיטוב או פעילות אירובית. איך נמתח נכון את הגוף ותרגילים מומלצים

אסנת עופר

תגובות

אחרי הלידה: לחזור לג'ינס בדרך הנכונה

במשך 9 חודשים הגוף שלך פינה מקום ואנרגיה לעובר שגדל והתפתח בתוכך, אחרי הלידה רצוי לעזור לגוף לחזור לגזרה חטובה. המדריך לפעילות גופנית לאחר הלידה

מורן מישל

תגובות

האיזורים שהכי חשוב לחטב בגוף האישה

אילו איזורים חשוב לחטב בגוף הנשי? מדוע מומלץ לחזק שרירים מסוימים?ואיך להשיג בטן שטוחה והיקפים מצומצמים ? כל התשובות הכתבה לפניך

עדה אופיר

תגובות

איך מחזקים את שרירי רצפת האגן?

שרירי רצפת האגן - שרירים נסתרים שכבר שמענו על חשיבותם. אבל למה הם אחראיים? איפה הם ממוקמים? וכיצד נאמן אותם נכון? כל מה שאתן צריכות לדעת

תוכן מקודם

תגובות

להתעמל לפי מבנה גופך

כדי להפוך את הפעילות הגופנית ליעילה באמת, מומלץ להתאים את סגנון הפעילות למבנה גופך ולחזק את האיזורים הבעייתים בגופינו. כך תעשי זאת נכון

תוכן מקודם

תגובות

לקראת הקיץ: איך תגיעי לים עם בטן שטוחה?

האם לאכול פחמימות? כמה מים לשתות? האם מותר לאכול מתוק ואיך לשלב הכל עם פעילות גופנית? תזונאית ומדריכת סטודיו סי מספקות תשובות ותרגילים שיביאו אתכם לבטן השטוחה שתמיד רציתן

תוכן מקודם

תגובות

בחזרה למעלה