טיפים לשחרור כאבי צוואר

איך לשחרר את המתח שמצטבר באזור הצוואר וחגורת הכתפיים? טיפים והדגמה של פיזיוטרפיסט מוסמך

19/03/2020
סטודיו Fly קבלו עדכונים מסטודיו
  • RSS

כאבי צוואר וחגורת כתפיים נפוצים בקרב אנשים היושבים שעות רבות בעבודתם. ההסגר שנכפה עלינו בימים אלה מוריד את רמת התנועתיות הכללית של כולנו ויחד עם זאת רובנו חווים רמות מתח וחרדה גבוהות מהרגיל. מתח זה נוטה להצטבר באזור הצוואר וחגורת הכתפיים, גורם לכאב, חוסר נוחות ולפעמים גם הגבלות בתנועה.

בסרטון המצורף, שיצרו בסטודיו Fly לפילאטיס, גארודה ותנועה, בתל אביב, תמצאו מספר טיפים לישיבה נכונה מול מחשב וכן מספר תרגילים המדגימים תנועתיות לאזור המדובר. קחו לכם מספר דקות לתרגול קצר ותזוזה אחת לשעה או שעתיים ותפחיתו את הסיכון לכאבים אלה.

שנזכה לימים בריאים ושקטים.

לתרגול נוסף:

רצף תרגילי פילאטיס לתרגול בבית, לחילוץ העצמות ושמירה על מערכת החיסון

אימון פילאטיס ביתי לגיל השלישי

3 תרגילים לכאבי גב תחתון 

תרגילים על גליל

תרגילי מדיטציית נשימה לשינה טובה יותר




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה