הדס צימרמן: תפריט יומי לתזונה "מופחתת שומן" לירידה במשקל

הדיאטנית הדס צימרמן עם תפריט במיוחד בשבילך לירידה במשקל והורדת אחוזי שומן

21/01/2020
הדס צימרמן קבלו עדכונים מהדס
  • RSS

כולנו נמצאות במרוץ – בין העבודה, הבית, הילדים והשפיות. הכי כיף זה לקום בבוקר ופשוט לבחור מהארון מה שאת רוצה ללבוש מבלי לחשוב פעמיים איך זה יראה עליי. שילוב בין אורח חיים מודרני ועמוס לבין שגרת אימונים ותזונה עלול לגרום לבחירות פחות מוצלחות מבחינת התפריט היומי. תפריט שמכיל כמות קלוריות נמוכה יחסית אך עתירת שומן לא יוביל אותנו לתוצאות.

התפריט היומי הזה מיועד לנשים שרוצות להוריד אחוזי שומן ולגרום לרוכסן בג'ינס להסגר בצורה מושלמת.

הצעת הגשה לארוחת בוקר

תפריט יומי לדוגמה לתזונה "מופחתת שומן" לירידה במשקל:

ארוחת בוקר

ביצה קשה + 3 ירקות ב- 3 צבעים + 2 כפות גבינה עד 5%

ארוחת ביניים

יוגורט לייט אנד פרי תות +7 תותים + 7 שקדים.

ארוחת ביניים

ארוחת צהריים

4 קציצות מבושלות (מתכון מצורף בהמשך) + 4 כפות קינואה + סלט ירוקים (חסה, עלי רוקט מלפפון וסלרי) + כפית שמן זית.

ארוחת ביניים

יוגורט לייט אנד פרי קפוצ'ינו + 2 כפות ברנפלקס.

דנונה Light & Free. צילום: יח"צ

ארוחת ערב

1 ביצה + פיתת כוסמין קטנה + סלט ירקות (ב-3 צבעים) + 2 כפות גבינה 5% + כפית טחינה גולמית משומשום מלא.

מתכון לקציצות:

רכיבים לקציצות:

400 גרם בשר טחון (הודו או עוף)

2 ביצים

3 כפות פירורי לחם

חצי כוס סודה

בצל מגורד

פטרוזילה קצוצה

מלח פלפל

רכיבים לרוטב:

2 כפות שמן

2 גזר

קישוא

גמבה

בצל

הכנה:

לערבב את כל הרכיבים של הקציצות יחדיו ולתת לתערובת לנוח מעט.

לחתוך את הירקות לקוביות ולטגן עד לריכוך. להוסיף עגבניות מרוסקות מלח פלפל, להרתיח ולבשל מעט.

להוסיף קציצות עגולות מהבשר ולבשל בערך 30 דקות עד שמוכן.

עצת זהב:

לשתות 8-10 כוסות מים ביום (מינימום ליטר וחצי) וקפה עד 3 כוסות ביום עם חלב 1% (לא הפוך), לעשות פעילות גופנית מכל סוג פעמיים בשבוע או לפחות 10,000 צעדים ביום והכי חשוב לא להגיע הביתה רעבה.

הדס צימרמן

מעוניינות ליצור קשר עם הדס? תוכלו להשיגה דרך דף הפייסבוק שלה או דרך עמוד האינסטגרם שלה




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה