אושרת לוי: תפריט ירידה במשקל עם פינוקים

רוצות לחזור לאיזון תזונתי? לדיאטנית אושרת לוי יש הצעה לתפריט יומי מפנק עבורכן וללא ייסורי מצפון

19/01/2020
אושרת לוי קבלו עדכונים מאושרת
  • RSS

תפריט זה נועד לכל אלו שרוצות לחזור לאיזון תזונתי שמאפשר ירידה במשקל ושינוי חיובי בגזרת הגוף, אך יחד עם זאת להמשיך ולהתענג על מעדנים מרעננים וטעימים.

oshratlevy1

תפריט יומי לדוגמה לירידה במשקל עם פינוקים וללא ייסורי מצפון:

ארוחת בוקר

כוס ברנפלקס או 2 כפות שיבולת שועל טבעי או כוס חד פעמית דגני בוקר פייבר 1 + יוגורט דנונה light& free או כוס חד פעמית של חלב רגיל או סויה או שקדים.

או

2 פתית קרקר מחיטה מלאה / 2 פריכיות / 2 פרוסות לחם קל / 1 פיתה קלה + רבע אבוקדו / פרוסת גבינה צהובה טבעונית / כף גדושה גבינת סויה / חצי חבילת טונה / ביצה / 4 פרוסות פסטרמה דל שומן.

ארוחת ביניים

גביע (150 גרם) יוגורט דנונה light& free או פרי

דנונה Light & Free צילום: יח"צ

ארוחת צהריים

סלט ירקות (עם כף שמן זית או כף טחינה או כפית שמן שומשום) + ירקות מבושלים חופשי + כוס חד פעמית כוסמת או קינואה או בורגול. 250 גרם חזה עוף או בשר או דג או חצי קוביה טופו (ניתן להוסיף גם סקיני פסטה ברוטב עגבניות)

ארוחת ביניים

גביע (150 גרם) יוגורט דנונה light& free או חטיף אנרגיה עד 100 קלוריות או פרי או 7 שקדים או 12 חצאי אגוזים.

ארוחת ערב

2 פתית קרקר מחיטה מלאה / 2 פריכיות / 2 פרוסות לחם קל / 1 פיתה קלה + רבע אבוקדו / פרוסת גבינה צהובה טבעונית / כף גדושה גבינת סויה / חצי חבילת טונה / ביצה (אפשר שקשוקה) / 4 פרוסות פסטרמה דל שומן + 50 גרם גבינה בולגרית 5% או צפתית 5% או פרוסת גבינה צהובה 15%

עצת זהב:

שימרו מזון בריא זמין בקרבת מקום לרגעי רעב. לדוגמא: יוגורט דנונה light & free במקרר.

אושרת לוי

מעוניינות ליצור קשר עם אושרת לוי? תוכלו לעשות זאת דרך דף הפייסבוק שלה או דרך המיני סייט שלה




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה