אלעד לוי: תפריט יומי לאנשים עם רמות גבוהות של טריגליצרידים בדם

סובלים מרמות גבוהות של שומנים בדם? הדיאטן אלעד לוי עם הצעה לתפריט מאוזן ומגוון להורדת רמות הטריגליצרידים

19/01/2020
אלעד לוי קבלו עדכונים מאלעד
  • RSS

הטריגלצרידים מרכיבים בגופנו את רקמת השומן. צריכה מוגברת של פחמימה ושומן יכולה להוביל לעלייה ברמות שלהם בדם. עודף של טריגליצרידים יכול לעלות את הסיכון לפתח מחלות לב וכלי דם, דלקת בלבלב, אירוע מוחי ועוד. צמצום אכילה של פחמימות ושומנים (שומן רווי) יוביל לירידה ברמות הטריגליצרידים בדם.

תפריט יומי לדוגמה לאנשים עם רמות גבוהות של טריגליצרידים בדם:

ארוחת בוקר

פרוסת לחם מחיטה מלאה/כוסמין/שיפון + רבע אבוקדו בינוני/ 2 כפות טחינה ביתית משומשום מלא + 3 כפות גבינה לבנה 5% /ביצה קשה או חצי גביע גבינה לבנה/קוטג' 5% + ירקות + ביצה קשה

 ארוחת ביניים

גביע יוגורט דנונה לייט אנד פרי + 7 שקדים לא קלויים/ 5 חצאי אגוז מלך/ 1 אגוז ברזיל.

דנונה Light & Free. צילום: יח"צ

ארוחת צהריים

6 כפות בורגול מלא/ אורז בסמטי/ קינואה/ עדשים/שעועית לבנה או אדומה/שעועית מאש/גרגירי חומוס וכד' + 150 גרם חזה עוף מבושל או אפוי/שוק של עוף שהוכן ללא העור/200 גרם דג אפוי/2 קציצות הודו ועוף מבושלות + סלט ירקות גדול + כפית שמן זית

קציצות הודו ועוף לארוחת צהריים. אלבום פרטי

ארוחת ביניים

מנת פרי + 7 שקדים לא קלויים/5 חצאי אגוז מלך/ אגוז ברזיל או 2 קוביות שוקולד מריר 70 אחוז ומעלה

ארוחת ערב

פרוסת לחם מחיטה מלאה/שיפון/כוסמין+ 2 כפות טונה בשמן סחוט היטב/ביצה קשה + רבע אבוקדו בינוני/2 כפות טחינה ביתית משומשום מלא + סלט ירקות טרי עם כפית שמן זית + 2 כפות קוטג'/גבינה לבנה 5%

עצת זהב:

הקפידו על שתייה נאותה של מים לאורך היום (כ- 8-10 כוסות) וכך תחסכו בקלוריות מיותרות ותרגישו שבעים יותר.

אלעד לוי

ניתן ליצור קשר עם אלעד לוי בדף הפייסבוק שלו או דרך האתר שלו




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה