חדשות אופנה: קיילי ג'נר לובשת עיצוב ישראלי

קיילי ג'נר חושפת ל-158 מיליון העוקבים שלה שמלה של מעצבת ישראלית, מוטי רייפ עורך אודישנים לשבוע האופנה, לגל גדות מצטרפת שגרירה חדשה וביונסה משיקה שת"פ עם אדידס

קיילי ג'נר לובשת ברטה 

קיילי ג'נר אינסטגרם

הדוגמנית ואושיית הרשת, קיילי ג'נר, השיקה בסוף השבוע את קולקציית האיפור שיצרה על שם בתה סטורמי. בתמונת הקמפיין שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה (158 מיליון עוקבים), היא לובשת שמלה מתוך הקולקציה החדשה של מעצבת שמלות הכלה הישראלית ברטה. על פי משרד יחסי הציבור של ברטה, ג'נר ראתה את קולקציית הערב החדשה של המותג וביקשה מהסטייליסטית האישית שלה ליצור קשר עם בית האופנה של ברטה בניו יורק שדאג לשלוח לה את השמלה המבוקשת.

ברטה יחצ

*

אודישנים פתוחים לשבוע האופנה תל-אביב

Sasha Shtepo ShowUs  Getty Images

Dove ומוטי רייפ ממשיכים לשנות את אידיאל היופי בשבוע האופנה תל אביב 2020 ומזמינים נשים בכל מידה, גובה, גיל או גוון עור, שרוצות לצעוד על המסלול, לאודישנים פתוחים. האודישנים יערכו במתחם קום איל פו, האנגר 26, נמל ת"א, ביום חמישי 23.1 בין 17:00 – 21:00 (אין צורך בהרשמה מראש).
"משנה לשנה, באירועי שבוע האופנה תל אביב, אנחנו לוקחים את נושא שינוי אידיאל היופי הנשי כנושא מרכזי ומנפצים מעט ממעטה תקרת הזכוכית שמעליו" מסר מפיק שבוע האופנה, מוטי רייפ "השנה לקחנו צעד עצום קדימה כחלק משיתוף הפעולה עם Dove ונרבה במעשים. אני מבטיח כי השנה תראו שינוי עצום בהגדרה של מהי דוגמנית ומי יכולה לדגמן. עבורי, דוגמנית היא אישה עם בטחון, ואני מחפש אחר נשים יפות ובטוחות בעצמן, שמרגישות שהן רוצות להיות חלק מפניה היפים של תעשיית האופנה הישראלית שיש לנו. אני מזמין אתכן לאודישנים, בואו להיות חלק מהשינוי".
גם בית האופנה לילדים פלמינגו, יקיים אודישנים לתצוגה שלו בשבוע האופנה, בה צפויים ללכת על המסלול כ-80 ילדים בגילאי 6 עד 12. האודישנים יערכו בשני סבבים בתאריכים 29 ו-30 בינואר. סבב ראשון בשעות 17:00-15:00, סבב שני 19:00-17:00, בסמוך לחנות פלמינגו בקניון רמת אביב (יש להירשם ולמלא פרטים מראש באתר החברה).

תצוגה של המותג פלמינגו צילום יחצ

*

שגרירה חדשה מצטרפת לגל גדות ברבלון 

סופיה קרסון לרבלון צילום יחצ

מותג האיפור הבינלאומי רבלון הכריז על הזמרת והשחקנית סופיה קרסון כשגרירה חדשה של המותג שתצטרף לגל גדות ולדוגמניות אשלי גרהאם, אדווה אבואה ואניולה אביירו. על פי ההודעה לעיתונות, סופיה נבחרה בשם החיבור שלה למורשת לטינה ואופייה הבנוי על ערכים כמו ביטחון עצמי ואופטימיות המתכתבים עם ערכי המותג.
*

פנים חדשות ברנואר

רומי פרנקל (טל עבודי) ועומר נודלמן (לי אגמון)

חברת האופנה הרנואר צירפה לנבחרת הפרזנטורים שלה (יודה לוי, גפן ברקאי, ברק שמיר, עדן פינס, יעל שלבייה ונועה קירל) את הדוגמניות עומר נודלמן (22) ורומי פרנקל (17), שייקחו חלק בצילומי הקמפיין החדש לאביב-קיץ 2020.
*

המותג nununu והשחקנית סלמה בלייר למען חולי טרשת נפוצה

שיתוף הפעולה בין השחקנית סלמה בלייר לבין המותג nununun צילום יחצ חול

השבוע הושק קמפיין גיוס תרומות לאופני ALINKER על ידי מותג בגדי הילדים nununu בשיתוף השחקנית סלמה בלייר. "כשסלמה הודיעה שהיא חולה ב-MS (טרשת נפוצה), ידענו שנרצה לעשות משהו למענה" מספרות איריס אדלר וטלי מילכברג, מעצבות המותג שמכירות את בלייר מזה שנים "ראינו שהיא משתמשת באופניים האלו וחברנו לחברה שמייצרת אותם, האופניים נועדו לסייע לאנשים הסובלים מניוון שרירים ומכל מחלה מוטורית. אחד הדברים שהחברה המופלאה הזאת עושה – זה לתחזק עמוד גיוס המונים שבו אנשים שידם אינה משגת לרכוש את האופניים יכולים להירשם ובעזרת תרומות של הקהל, להגיע אל כלי התחבורה שכל כך מסייע בחיי היומיום שלהם". לשם כך יצרו ב- nununu חולצת טישרט במהדורה מוגבלת לכבודה של סלמה, שהייתה מעורבת בכל התהליך. ההכנסות ממכירת החולצה יועברו לתרומה. לינק לפרוייקט. 
*

מעצבות SAMPLE מאחדות את הסטודיו והחנות 

Sample יחצ

לאחר למעלה מעשור של פעילות החליטו המעצבות נופר ועינב לאחד את הסטודיו ואת החנות של המותג "סמפל" לחלל אחד. "בשנתיים האחרונות הבנו שמיקום החנות בפריים לוקיישן אינו נחוץ עוד, הרשתות החברתיות ובמיוחד האינסטגרם הוא חלון הראווה שלנו" הסבירו את המהלך "השיקול של איחוד הסטודיו והחנות לא היה רק כלכלי, חשוב לנו להעניק ללקוחה המגיעה אלינו חוויה ייחודית, קיר זכוכית מפריד בין חלל המכירה המעוצב למתפרה התוססת שלנו והלקוחות מרגישות חלק מהתהליך כאשר הן מגיעות. שיקול נוסף בבחירת המיקום, פולג בנתניה (רחוב שולמית 3), היה גם הנוחות של חנייה נוחה וצמודה".
*

שיתוף הפעולה Ivy Park x Adidas נחת באתר פקטורי54

FACTORY54_adidas_IVYPARK_FW19_Photo PR  )

קולקציית שיתוף הפעולה Ivy Park x Adidas היא המשך לליין Ivy Park, שהוקם ע"י ביונסה ביחד עם TOPSHOP. הקולקציה כוללת 24 דגמים סה"כ, ביניהם פריטי לבוש, נעליים ואקססוריז, והיא תמכר בבלעדיות באתר פקטורי54.
*

הקמפיין החדש של קייט מוס ל – zadig & voltaire

קייט מוס בקמפיין zadig & voltaire צילום fred meylan  )

לאור הצלחת קולקציית תיקי העור שעיצבה קייט מוס עם המעצבת ססיליה בונסטרום עבור המותג הצרפתי זאדיג&וולטר, מוס תוביל את קמפיין המותג גם בעונת קיץ 2020 ותציג את הקולקציה שעוצבה בהשראת הסטייל האייקוני שלה וכוללת, בין היתר, חליפות גבריות שיקיות, חולצות משי נשיות ורכות, פריטי דנים עם נגיעות וינטג' ופריטים בוהמיינים לצד מראה רוקנרולי מחוספס. בהמשך העונה יושקו גם דגמים חדשים של תיקים מהקולקציה המשותפת.
*

מותג בשמי הנישה byredo מגיע לישראל

יחצ BYREDO  BAL Darfique Best Seller

החל מחודש פברואר הקרוב, יימכרו ברשת חנויות הבוטיק לבשמי נישה – 'אינדיבידואל' ובסניפים נבחרים של רשת FACTORY54, מוצרים של מותג הביוטי הסקנדינבי ביירדו, הנחשב לאחד ממותגי בישום הנישה המובילים בעולם. תמהיל המוצרים שיימכר בישראל כולל 16 בשמים בגדלים של 50 מ"ל ו 100 מ"ל, סבונים, קרמים לידיים, נרות ובשמים לבית. הניחוחות של ביירדו מתאפיינים בכמות מינימלית של חומרים גלם וחזות המוצרים שומרת על קו מינימליסטי, נקי ואחיד. המחירים בישראל יהיו בפערים שלא עולים על 10% ביחס למחירי המותג בחו"ל.
*

דולצ'ה & גבאנה לילדים בכיכר המדינה

דולצה גבאנה ילדים בכיכר המדינה 10- צילום ג'סיקה אירגיי

החודש נפתח סניף ראשון בישראל של מותג היוקרה האיטלקי דולצ'ה וגבאנה לילדים בכיכר המדינה בתל אביב. זהו הזיכיון הראשון שניתן על ידי המותג היוקרתי למדינה במזרח התיכון. החנות משתרעת על פני שתי קומות ועוצבה בדייקנות לפי הוראות המותג הבינלאומי ובדומה לחנויות בחו"ל. את הזיכיון להפעלת המותג בישראל קיבלה סטלה אמינובה, אשת חברה, אמא ל-6 ובעלת חנות לבגדי ילדים ממותגים ברוסיה, שחיה על קו מוסקבה-לונדון-ישראל.
*

תערוכת אופנה – בגד | גוף

Jean Claude Jitrois יחצ)

בשבוע שעבר נפתחה תערוכת "בגד | גוף – על חיות בעולם ובאופנה", במסגרתה מוצגים בגדים ואביזרים מ'ארכיון רוז לאופנה וטקסטיל' של שנקר. התערוכה מתמקדת בדגמים של מעצבי על כמו רוברטו קוואלי, ורסצ'ה, אדולפו סרדיניה, לקוסט, סלווטורה פרגמו ועוד, שלקחו השראה או השתמשו בבע"ח בקולקציות שלהם. לצדם מוצגים גם דגמים של בתי אופנה ישראליים כמו לולה בר, גוטקס, ומשכית ופריטים נדירים בעבודת יד מהמאה ה-19, כמו מעיל קטיפה ונוצות ותיקי שיריון צב ואם הפנינה (התערוכה תוצג עד ה-15 בפברואר 2020 בגלריה לורבר שנקר. לפרטים נוספים).

פייסבוק סלונה אופנה באנר