פנטזיה בנוף עוצר נשימה

חשק עז לבירה עלה לי באותו ערב, הרגשתי את הצורך לצאת ולהשתחרר, העומס בעבודה והלימודים התישו אותי, הלילה התקרב וגרם לי לרצות יותר ויותר להיות משוחררת

שאטרסטוק

חשק עז לבירה עלה לי באותו ערב, הרגשתי את הצורך לצאת ולהשתחרר, העומס בעבודה והלימודים התישו אותי,  הלילה התקרב וגרם לי לרצות יותר ויותר להיות משוחררת.

יצאתי לבר שחברה המליצה לי עליו לא רחוק מאיפה שאני גרה. מדובר על מקום קסום עם נוף עוצר נשימה שמשקיף על  כל עיירת הנמל בים האנגלי. כשהגעתי התיישבתי על הבר, הברמן ניגש אלי, שאל מה ארצה לשתות עם חיוך, ביקשתי ממנו יין אדום שירז אוסטרלי.

בזמן שאני מחכה מול הנוף המהפנט התיישב מולי בחור לא פחות מהפטנט מהנוף, ניתן אפילו להגיד עם נוף אקזוטי משלו. לא הפסקתי להסתכל לשניה על הנוף, המראה המהפנט; היופי האישי שלו, האזור האקזוטי, הצבע כחול ים, אפילו הזקן הארוך שלו עשו לי את זה לגמרי.

הרגשתי שכל מה שאני רוצה זה לטייל שם, לשבת עליו ,להרגיש, לחוות את המגע הזר הזה, התשוקה המטורפת בין שני אנשים זרים. לא ידעתי איך למשוך את תשומת ליבו, רק פנטזיות היו לי בראש – איך הוא מרים אותי בכניסה לדירה עם הידיים השריריות שלו, מוריד ממני את הבגדים, איך הוא לאט לאט מלטף, איך הוא מדביק אותי ברגע של להט לקיר.

תנוחות ועוד תנוחות רצות לי. הכל התבלבל לי בראש מרוב שבא לי עליו, לא מצליחה לסדר את המחשבות, לפתע הבחור נעלם לי מהנוף. התבאסתי רציתי להסתכל עוד; לחקור; להרגיש יותר עמוק ולא לפנטז. פתאום קול גברי אומר לי – "אפשר?" הסתובבתי וראיתי שהנוף זז מהמקום – "כמובן" עניתי לו. התחלנו לדבר כאילו אנחנו חברים שנים וניפגשנו במקרה אחרי שנים שלא התראינו, לא שמנו לב אפילו לשעה ואז הוא הציע לשחק משחק שבו כל אחד יכתוב על מפית משהו שלא עשה אף פעם, בלי להסס פעמיים כתבתי שבא לי לעשות משהו נועז שלא עשיתי אף פעם קודם, הנחתי לו את המפית ביד והתחלתי ללכת לכיוון השירותים.

בזמן שאני יורדת במדרגות, כולי צמרמורות, לא הייתי בטוחה שהוא הבין מה כתבתי לו שם או למה התכוונתי.  כשהגעתי הייתה מראה ענקית בשירותים שאפשרה לי לראות אותו יורד אחרי במדרגות. לא הצלחתי להפסיק להסתכל. חשק עז משך אותי אליו. ואז הוא עמד מולי. יכולתי להרגיש אותו, להסתכל מקרוב להריח את הריח הטבעי, הדבר היחיד שהיה בא לי זה להכניס אותו לתוך התא ולהפשיט אותו, למצוץ לו שם בפנים שהחוויה הזו תהפוך לכמה שיותר סוטה ובלתי נשכחת.

הוא התחיל להפשיט אותי הרגשתי בעננים רק מהמגע שלו התחרמנתי, לאט לאט הכל ירד אצלי ואצלו הכל עלה. בין נשיקות למגע העניינים התחממו ממש תוך שניות, הרגשתי איך כל הפנטזיות שלי הופכות לאמיתיות, היה מתח מיני באוויר יכלו להרגיש אותו אפילו בתא שליד. התענגתי על כל חלק מהגוף שלו, התנהגתי בפראות, כמו שמתנהגים בטבע. הוא ביקש שאני ארגע קצת כדי שנוכל ליהנות יותר ולגמור ביחד.

תנוחה ועוד תנוחה, עליה פה וירידה שם הרגשתי כמו פצצה מתקתקת. הלשון שלו מסתובבת כמו תולעת בתוך הכוס שלי בלי הפסקה – עולה, יורד, לאט, חזק יותר; הטריף אותי. תוך כדי אני החזקתי את הזין שלו ועיסיתי לו, אחזתי לו חזק, לא רציתי לשחרר, זאת הייתה הסוכריה שלי ולא רציתי שהיא תיגמר.

שוב הרגשתי את החשק העז הזה להרגיש עוד פעם את הנוף שעוצר לי את הנשימה, רציתי להזדיין בדיוק כמו במחשבות שהיו לי קודם. שמעתי את הנשימות שלו, את הלב שלו פועם ידעתי שהוא רוצה להישאר שם,  ואז בום. בשניה הכל נגמר.

הייתה חסרה לי התשוקה הזו, המגע הזר של מישהו, החוויה החד פעמית, הרגשתי שאת הזיון הזה חייב לסיים,  כמו כל חופשה שנגמרה בשיא.

תוך כדי שאני מתלבשת חשבתי לעצמי ששכחתי איך זה לצאת להרפתקה  בטבע, להכיר נופים חדשים ומרעננים. הרגשתי בת מזל שהספקתי לבקר בשני נופים אחד פסטורלי ומהפנט והשני אקזוטי וממכר. אספתי את הדברים שלי, עליתי שוב למעלה. בלי להסתכל לאחור שילמתי את החשבון

ויצאתי לשבוע עמוס בעבודה ובלימודים. חשק עז  לביקור נוסף עלה לי הערב.