מאיה לוי: תפריט לצמחוניים

לנמנעים מבשר משלל סיבות, לדיאטנית מאיה לוי יש הצעה עבורכן לתפריט מאוזן ומגוון

19/01/2020
מאיה לוי קבלו עדכונים ממאיה
  • RSS

בעידן זה אנו עדים לכמות הולכת ועולה של אנשים צמחוניים, אם מטעמים בריאותיים ואם מטעמים הומניטאריים. תפריט זה נועד לתת הכוונה לצריכה יומית נכונה הכוללת את כל הרכיבים התזונתיים החיוניים לגוף.

תפריט יומי לדוגמה לצמחוניים:

ארוחת בוקר

דייסה: 3 כפות קוואקר + כפית טחינה גולמית מלאה/ שקדייה/ זרעי פשתן טחונים + כפית סילאן טבעי + חצי כוס חלב (וחצי כוס מים).

ארוחת ביניים

גביע יוגורט דנונה לייט אנד פרי + פרי בינוני + 5 חצאי אגוז מלך/ 8 שקדים.

דנונה Light & Free. צילום: יח"צ

 ארוחת צהריים

6 כפות בורגול מלא / אורז בסמטי / קינואה / פסטה וכד' + 1/3 חב' טופו/ 4 קציצות טופו/ 100 גר' סייטן / 5 כפות עדשים/ אפונה/ שעועית יבשה וכד' + 5 כפות ירקות מבושלים/ סלט גדול + כף סלט טחינה מלאה ביתי/ חומוס/ ממרח זיתים/ פסטו

תוספת לארוחת צהריים. אלבום פרטי

ארוחת ביניים

פריכית עם מעט סילאן טבעי וטחינה גולמית או שקדייה/ קרטיב דיאט /כוס בייגלה/ חטיף חלבה קטן

ארוחת ערב

2 פרוסות לחם מלא/ 3-4 פריכיות כוסמין + כף סלט טחינה מלאה בייתי/ חומוס/ 2 כפות אבוקדו/ כפית ממרח זיתים + 2 פרוסות דקות טופו/ סייטן/ 3 כפות גבינה 5% + סלט ירקות טרי עם כפית שמן זית + 3 כפות עדשים/ גרגרי חומוס/ שעועית יבשה/ ביצה

ארוחת לילה

חצי שקית אדממה / 2 כוסות פופקורן בייתי / 2 לחמית או פתית עם גבינה 5%

 

עצת זהב:

הקפידו על אכילה של 6 ארוחות קטנות ומאוזנות ביום. כך תשמרו על קצב חילוף חומרים מהיר של הגוף ותרגישו שבעים ונינוחים במהלך היום.

מאיה לוי

רוצות ליצור קשר עם מאיה לוי?לחצו כאן לאתר שלה




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה