מור דואני: תפריט לסטודנטים מצליחנים

סטודנטים, הדיאטנית מור דואני עם הצעה עבורכם לתפריט שיעזור לכם בלימודים ולהגיע להישגים

20/01/2020
מור דואני קבלו עדכונים ממור דואני
  • RSS

השנה האקדמית כבר בשיאה, עבר כבר יותר משליש מתחילת הסמסטר והמבחנים כבר באופק.

אז חשבתי לתת לכם במתנה תפריט יומי לדוגמה שיוכל לסייע לכם לנצל את היכולות שלכם, את הזיכרון, יכולת הריכוז, ה"כוח לשבת",  וכתוצאה מכל אלו, הישגים לימודיים מספקים, תוך כדי הנאה ובהוצאה מינימלית.

תפריט יומי לדוגמה לסטודנטים מצליחנים:

עם הקימה שותים 2 כוסות מים חמימים עם מיץ מחצי לימון טרי.

ארוחת בוקר

אפשר בבית או לקחת לדרך אם ממש ממהרים, שייק מזין:

בננה בינונית, 1 תמר מג'הול, חופן פירות יער קפואים או חופן צימוקים כהים, 1/2-1 גביע דנונה light & free בטעם תות, כף זרעי דלעת לא קלויים, 1-2/ כוס מים, חצי כוס קרח (לא חובה).  מערבלים את כל החומרים בבלנדר עד לקבלת שייק טעים.

דנונה Light & Free עם תות. צילום: יח"צ

ארוחת ביניים

כשאתם חשים רעב, כריך עשוי 2 פרוסות לחם מקמח איכותי (כוסמין, שיפון, חיטה מלאה, טף) עם אבוקדו, פרוסות גמבה אדומה, נבטי חמניות וחופן עגבניות שרי ליד.

 ארוחת צהריים

ירקות מוקפצים עם חזה עוף, אורז בסמטי, רוטב סויה וחלב קוקוס (בתיבול ג'ינג'ר, כורכום ומעט צ'ילי יבש).

ארוחת ביניים

2 קיווי, או תות שדה, גויאבה, עם חופן קטן אגוזי מלך ושקדים.

ארוחת ערב

מרק ירקות עם גריסי פנינה או דג סלמון אפוי עם ירקות.

במשך היום, אפשר לשתות 2 כוסות קפה, עדיף שחור או אספרסו וחליטות תה צמחים. מים, לשתות לפחות 6 כוסות ביום, עדיף לא קרים.

עצת זהב:

ישנו חוק מאד חשוב שכשפועלים על פיו, אפשר לשמור על חיים בריאים, ערניים ומלאי שמחה. החוק נקרא, "חוק 80:20" וזה אומר שב80% מהזמן מקפידים על הנחיות תזונה בריאות ומאוזנות. ב20% מהזמן אפשר לגלוש ולצרוך מוצרים שלא מצויינים בתפריטי הבריאות. החוכמה היא לבחור מתי מפעילים את ה20%.

מור דואני

תוכלו ליצור קשר עם מור דואני דרך דף הפייסבוק שלה




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה