דועא גאנם: תפריט לאם מניקה אחרי הלידה

בהנקה חשוב להקפיד על תזונה מאוזנת, לאכול בריא ומגוון - הדיאטנית דועא גאנם עם התפריט המומלץ עבורך

21/01/2020
דועא גאנם קבלו עדכונים מדועא
  • RSS

ילדת ואת מניקה? מזל טוב! את מרגישה רעב מוגבר שלא הרגשת קודם אף פעם? זה טבעי ונובע מהורמון החלב ״פרולקטין״. ארוחות מסודרות, יסדרו לך את תחושות הרעב. הנקה זו הענקה לתינוק שלך, ובהזדמנות זו החלטתי להעניק לך מתנה ממני ולכתוב לך תפריט לדוגמה, עשיר במיוחד בכל הרכיבים שאת צריכה, כי לך ולתינוקך מגיע הכי טוב בעולם.

duaganem1

תפריט יומי לדוגמה לאם המניקה:

ארוחת בוקר

כריך מ2 פרוסות לחם מלא + ביצה +2 כפות גבינה 5%+ 2 כפות אבוקדו + ירקות.

דנונה Light & Free. צילום: יח"צ

ארוחת ביניים

דנונה לייט אנד פרי + 12 שקדים + פרי

ארוחת צהריים

פילה סלמון בתנור + בטטה אפויה +2  כפות טחינה מוכנה משומשום מלא + סלט ירקות

ארוחת ביניים

6 אגוזי מלך + 2-3 תמרים

ארוחת ערב

דייסת שיבולת שועל על בסיס חלב מועשר בויטמינים +כפית סילן

ארוחת לילה

פרוסת לחם + קערת מרק עדשים

שתיה: 2.5-3 ליטר מים ליום

עצת זהב:

מומלץ להחזיק בקבוק מים בקרבה, גם בבית וגם בחוץ. כדאי לאמץ הרגל של שתיית כוס מים בכל הנקה. אם את לא מצליחה לשתות הרבה מים, תנסי להוסיף פירות, ירקות לשינוי הטעם ,שתי יותר מרקים,  ואל תעברי 2 כוסות קפאין ביום.

דועא גאנם

רוצה ליצור קשר עם דועא גאנם? תוכלי לעשות זאת דרך דף הפייסבוק שלה או עמוד האינסטגרם שלה




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה