7 טרנדים חמים בשיווק דיגיטלי

בשנים האחרונות ראינו איך טרנדים חמים בשיווק דיגיטלי משפיעים על יכולות השיווק והפרסום שלנו לייצר יותר תוצאות. הרשתות החברתיות הוכיחו לנו שוב עד כמה חשוב להישאר עדכניים ולהצליח למכור ולהרוויח יותר.

בשנים האחרונות ראינו איך טרנדים חמים בשיווק דיגיטלי משפיעים על יכולות השיווק והפרסום שלנו לייצר יותר תוצאות. הרשתות החברתיות הוכיחו לנו שוב עד כמה חשוב להישאר עדכניים ולהצליח למכור ולהרוויח יותר.

עד לפני כמה שנים עוד הצלחנו לראות תוצאות בשיווק והפרסום שלנו בגוגל ובפייסבוק, אך כיום נדמה כי דווקא אלו שעזרו לנו להצליח, היום שמים לנו רגליים ומקשים עלינו לפרסם את העסק שלנו: גוגל הוסיפו תוצאה 0, הגדילו את שטח הנדלן של כל מודעה, הוסיפו גם תמונות ותוצאות עשירות נתונים וכך פגעו למעשה ביכולת שלנו לייצר תוצאות במנוע החיפוש המוביל בעולם. פייסבוק, אחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם שכבר מזמן אינה באמת חברתית, הוריד את החשיפה האורגנית של הפוסטים לאפס. הרשת נהייתה קיר מודעות פרסום אחד גדול ומקום שבו כבר לא כיף לבלות בו. אם כך, איפה כדאי לנו לפרסם?

טרנדים חמים בשיווק דיגיטלי מנצח

  1. משדרים בלייב

הטרנד הראשון בשיווק ופרסום ברשתות חברתיות הוא שידור הלייב. ראינו איך כל הרשתות החברתיות כבר יישרו קו עם שידורי וידאו לייב של יוצרי תוכן המשקיעים את זמנם ביוטיוב, פרסום בטיקטוק, פייסבוק ואינסטגרם ואף מוכנים לחשוף את הסרטונים שלהם לכמה שיותר אנשים. אם רק תחליטו להפעיל את המצלמה ולהעלות לוידאו לייב מול קהל העוקבים שלכם, יותר אנשים יגלו עניין בתחום העיסוק שלכם ואף יגלו יותר מעורבות.

  1. מה הסיפור שלכם?

טרנד נוסף שנכנס לאחרונה לרשתות החברתיות הוא הסיפורים הקצרים, סטוריז, רילס, או איך שתרצו לקרוא לזה ברשת החברתית בה אתם משתמשים. יצירת סיפור או סרטון קצר באופן יום-יומי יכול להגדיל לכם את החשיפה בעשרות ועד מאות אחוזים. היתרון המשמעותי בסטוריז הוא הקלות הבלתי נסבלת שלנו ליצור תוכן. סרטון קצר, לא יותר משישים שניות, זה הכול.

  1. עיקרי הדברים

לא רבים באמת מכירים את היתרון של ה-HIGHLIGHTS באינסטגרם. האמת היא, שאם הפרופיל שלכם באינסטגרם הוא עסקי, תוכלו להדגיש את המוצרים והשירותים הכי חמים שיש לעסק שלכם להציע. אולי אפילו להציע במקומם ארבע מתנות שונות שקהל העוקבים שלכם יוכלו לקבל, כחלק ממשפך שיווקי שמטרתו בסופו של דבר למכור להם דבר מה.

  1. מדברים תכלס

בשנים האחרונות נראה כי לאף אחד אין סיבה מיוחדת להקדיש לכם יותר מדי זמן. זמנם הוא הדבר הכי יקר להם, וכדי שאלו יהיו מוכנים להקדיש לכם ממנו, יהיה עליכם לדבר קצר, לדבר תכלס ישר ולעניין.

  1. אתה לא באמת מעניין

אחת הטעויות הנפוצות שבעלי עסקים עושים הוא לדבר על עצמם ועל ההצלחות שלהם. היום, כדי באמת להצליח בשיווק, עליכם לדבר בעיקר על הלקוח שלכם ולענות על השאלות הבאות: מי אתם, למה הלקוח הפוטנציאלי שלכם צריך לצפות עכשיו בסרטון ומה יצא לו מזה.

  1. הנעה לפעולה

סרטון בלי הנעה לפעולה איננו סרטון שיווקי. אין זה משנה אם הסרטון מכירתי או סרטון HOW TO שכל מטרתו ללמד את הצופים לעשות דבר מה. עליכם לסיים את הסרטון עם הנעה לפעולה. הרשמה למועדון חברים סגור, קבלת מתנה בתמורה לשם ולמייל שלהם, הצטרפות לקבוצת פייסבוק או וואטסאפ וכן הלאה.

  1. מצלמים לרשתות החברתיות

יש לזכור כי לכל רשת חברתית, סרטונים מסוג שונה. התוכן והיחס של גודל הסרטון. אנו ממליצים על צילום סרטון משתי מצלמות שונות, אחת לאורך והשנייה לרוחב, וכך תוכלו להפיץ את הסרטונים שלכם לכל הרשתות החברתיות וללא הגבלה.

בשורה התחתונה

רבים מתחילים לפרסם באפליקציית הסרטונים טיקטוק, המשמשת גם כפלטפורמה לפרסום ושיווק של סרטונים קצרים. נסו את מזלכם שם, מקסימום תצליחו.