10 חומרים לגמרי טבעיים שיקפיצו לכם את הסקס

חשבתם שכדי לשפר את הסקס חייבים סקסולוג או ויאגרה? תתפלאו, הנה 10 דברים טבעיים שיעשו את העבודה עבורכם

שאטרסטוק

יום חמישי. שעת ערב מאוחרת. שקט בבית. אין עבודה מחר. הכל כבר מסודר. הילדים ישנים. הכי טבעי לזרום עכשיו ביחד למקלחת, למיטה, ומשם לארץ האורגזמות שבה הכל טוב. אלא שלפני החמישי בערב הזה התרחש שבוע שלם, ואני, איך לומר בעדינות, רצוצה עד גמורה, ולא במובן הסקסי של המילה.

כבר חודשים ארוכים שהחיים שלי נראים כמו מסלול של רכבת הרים, וליתר דיוק – כמו רכבת הרים שהמפעיל שכח לעצור. זה אולי כיף בלונה-פארק, אבל כשזה מגיע לחיי המין שלנו – איזה סקס ואיזה נעליים. כשאני מגיעה למיטה או שהאיש שלי ישן, או שאני מרגישה חבוטה מקורות היום.

אתמול חברה סיפרה לי שקיבלה במתנה רוקט פוקט חדש, ננסי ושקט, כזה שאפשר לתקתק איתו עניינים גם כשהילדים רבים בסלון, ואני (שאמנם ממש לא מתכוונת לתקתק עניינים כשהילדים בסביבה) שאלתי אם יש לה במקרה גם פתרון קסם ננסי ושקט שיעזור להקפיץ את העניינים שקצת נרדמו אצלי. תוך דקה שלפה לי רשימה, מכאן עד לקאמה סוטרה, של דברים שיכולים לעזור. ואני ליקטתי מתוכה את הטבעיים שבהם, ואת אלה שהאמנתי שהם יותר מסתם סיפורי סבתא וגירוש ושדים. נסו והיווכחו:

1. דימאנה – שורש צמחי שנחשב כיעיל במניעת פליטה מוקדמת, כאבי מחזור, כאבי-ראש בזמן מחזור, כאבי ראש – או בקיצור, זהו הנסיוב לתירוצים הקלאסיים.
(מרתיחים גרם או שניים למשך 10 דקות ושותים את המים)

שאטרסטוק
2. גרעיני חמניות
– רשמית הם מכילים אבץ שמייצר טסטוסטרון ומגביר החשק המיני. לא רשמית – עכשיו אני מבינה למה הוא חוזר כל פעם עם חשק מהכדורגל.(לנשנש כל הדרך למיטה )

3. ויטניה משכרת – צמח שעוזר בהפחתת מתח ועומס רגשי באמצעות השפעה על האדרנל, מגביר חשק ואון, מחיה ומשפר את המערכת הנשית ומחזק את ההורמון הגברי אצל גברים – ואם זה עובד למי אכפת אם היא משקרת?!
(גם כאן – מרתיחים, שותים, וקדימה הפועל.)

4. ג׳ינג׳ר – מחמם, ממריץ ומשפר את זרימת הדם לאיבר המין. אמור להשפיע מיידית. בקיצור- להזמין תאילנדי מוקפץ לפני הדייט המיוחל.
( בכמוסות, בחליטה או באופן קבוע בתפריט.)

שאטרסטוק

5. שוקולד – מגביר עונג, אושר, התאהבות, סרוטונין. עזבו, לא צריך הסברים, פה השתכנעתי מיד.
(תתפנקו בכיף בכמה קוביות כל יום. אבל חשוב לדעת – שוקולד מריר עושה את העבודה, שוקולד חלב עם סוכר סתם טעים)

6. יין אדום – משחרר, מעורר, מרגיע, מנטרל עכבות, או בקיצור – מה שטוב לצרפתים טוב לי.
(חצי כוס-כוס, בעיקר אם לא רגילים לשתות, אחרת תצנחו כאבן שאין לה הופכין על המיטה.)

7.מסאז׳ עם שמן קוקוס – מחזק את הגוף, מעורר ומגביר את החשק.
(באותה מידה יעשו את העבודה גם שמן שקדים, פצ׳ולי ו/או יסמין, או ג׳ל עיסוי אירוטי על בסיס מים)

שאטרסטוק

8. דקל ננסי – פירותיו נחשבים כמרפאי אין אונות וירידה בחשק, מה שמוכיח שהגודל לא קובע.
( מומלץ למהול בכוס מים 20-30 טיפות תמצית אלכוהולית מפרי הצמח).

 9. שורש ג'ינסנג קוריאני – משפיע על העוררות המינית דרך פעולה על המערכת ההורמונלית. אם לשפוט לפי הסיפורים על הקוריאנים, אותי זה שכנע.
(בתה, תמצית או אפילו שמן לעיסוי)

10. פסיפלורה – פרי התשוקה, שגם מרגיע וגם מעורר חשק, משפר את זרימת הדם ומגביר את העוררות המינית, וגם אם לא – עצם השליקה שלו מהקליפה מעורר אותי מיד. (עדיף פרי טרי, הריח, המרקם והטעם הם השילוב המעורר המושלם)