כיצד לבחור חברת שירותי דרך וגרר?

אתם תקועים עם הרכב בשולי הכביש בערב קריר ומבינים שאתם חייבים להזמין גרר בהקדם האפשרי. בחירה נכונה של חברת הגרירה היא קריטית – היא זו שתקבע כמה זמן תמתינו, את היעילות של התהליך, וכמובן כמה יעלה התענוג. בתוך הסיטואציה המלחיצה, אנחנו לעיתים ממהרים לבצע החלטות פזיזות. זה בדיוק הזמן לקחת נשימה, ולבחור את בתבונה את חברת הגרירה שתעזרו בה.

שירותי דרך וגרר

אתם תקועים עם הרכב בשולי הכביש בערב קריר ומבינים שאתם חייבים להזמין גרר בהקדם האפשרי. בחירה נכונה של חברת הגרירה היא קריטית – היא זו שתקבע כמה זמן תמתינו, את היעילות של התהליך, וכמובן כמה יעלה התענוג. בתוך הסיטואציה המלחיצה, אנחנו לעיתים ממהרים לבצע החלטות פזיזות. זה בדיוק הזמן לקחת נשימה, ולבחור את בתבונה את חברת הגרירה שתעזרו בה.

החיפזון מן השטן

תקלה ברכב אף פעם לא מגיעה בזמן טוב, ומתרחשת בדיוק ברגע בו אנחנו הכי ממהרים ועמוסים. כאשר אתם עומדים בצד הדרך כשיש תקלה ברכב, השאיפה היא כמובן לתקן אותה בהקדם האפשרי ולהמשיך בסדר היום שלכם. זה הרגע לקחת נשימה ולחשוב בצלילות, ולבחור היטב, על מנת לסיים את התהליך על הצד הטוב ביותר.

אספנו עבורכם כמה טיפים לבחירת חברת גרר, כדי שתוכלו לבחור את החברה שמתאימה לכם ביותר.

בחירה על פי המלצה

במידה ושמעתם מאחד הקרובים שנעזרו לאחרונה בחברת גרירה ושירותי דרך, כדאי לשאול אותם אם היו מרוצים מהשירות, המחיר וזמן ההמתנה. כך תוכלו לשמור את המספר לשעת הצורך, וברגע האמת להרים טלפון לחברה שאתם יודעים שהיא מומלצת.

בחירה בזמן ההמתנה המשוער הקצר ביותר

כולנו יודעים שגרר הוא מסוג הדברים שלוקחים זמן, ועלינו לאזור סבלנות. כיום חברות רבות מנסות לחשוב באופן יצירתי על מנת לקצר את זמני ההמתנה, ובכך לצבור יתרון תחרותי על פני המתחרות. חברת BLUE שמה בראש מעייניה את קיצור זמני ההמתנה, זאת על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. BLUE היא חברת שירותי דרך וגרירה שמאגדת מספר חברות וגופים בתחום הביטוח ושירותי הדרך. השילוב של מספר חברות מובילות יוצר קבוצה מנצחת, ששמה את לקוח הקצה בראש סדר העדיפויות.

 

אמינות ומקצועיות

בחרו בחברה אמינה ומוכרת, שעובדת עם אנשי מקצוע מוסמכים בלבד. בסופו של דבר מדובר בטיפול ברכב שלכם, ולכן חשוב לוודא שהוא נמצא בידיים טובות. בין אם מדובר בשירותי דרך ובין אם מדובר בגרירה עצמה, הדבר צריך להתבצע בצורה בטיחותית ומקצועית.

מערך שירות זמין ונגיש

עוד מהשלב שאתם מרימים טלפון למוקד, שימו לב לשירות שהחברה נותנת. השירות והיחס האישי חשובים לא פחות מהעבודה המקצועית, והרבה פעמים זה מה שעושה את ההבדל בחוויה. כאשר הגורר מגיע אלינו באמצע הדרך עם אפוד זוהר ואנו פוגשים באדם חסר סבלנות, הדבר עלול להפוך את החוויה ללא נעימה בכלל.

 

כיצד ניתן לקצר את זמן ההמתנה לגרר?

זמן ההמתנה לגרר תלוי בלא מעט גורמים ופרמטרים, למשל היכן בדיוק נתקעתם, באיזו שעה, האם מדובר בשבת, חג או אמצע הלילה, מקום מרוחק או איזור פקוק. חברת BLUE עושה שימוש בטכנולוגיה ואוספת נתונים מהקריאות שהיו בעבר, על מנת להיערך לקריאות שיהיו בהמשך, ולהגיע אליכם בזמן הקצר ביותר.