שיעורים בקסם אישי/ סוזן ויגס

קבלו את הממתק החדש לקיץ 'שיעורים בקסם אישי', רומן רומנטי, מצחיק וסוחף, שייקח אתכם למסע שיתחיל בחברה הגבוהה בבוסטון של שנת 1851 ומשם לעולם המלחים על ספינה בלב ים ועד נופיה הצבעוניים של ריו דה ז'ניירו.

 

 

 

הקיץ הגיע ואיתו ה"ממתקים" הכייפים בתחום הספרות, ספרים קלילים וכייפים לקחת לחופשה, לחוף הים או סתם לשבת במרפסת עם משהו קר…

קבלו את הממתק החדש "שיעורים בקסם אישי", רומן רומנטי, מצחיק וסוחף, שייקח אתכם למסע שיתחיל בחברה הגבוהה בבוסטון של שנת 1851 ומשם לעולם המלחים על ספינה בלב ים ועד נופיה הצבעוניים של ריו דה ז'ניירו.

 

איזדורה פיבודי, היא בת לאחת המשפחות המכובדות והמוערכות ביותר בבוסטון. לכאורה, חייה אמורים להיות מושלמים. אלא, שהיא היתה הברווזון המכוער במשפחה.

היא היתה שונה מאחיה ואחיותיה היפים והמוצלחים. לכן, היא נשלחה בילדותה לבית דודתה הרווקה שתגדל אותה. שם דודתה הרעיפה עליה אהבה ללא תנאים וחשפה את איזדורה לעולם המופלא של ידע והשכלה רחבה, שלא היה מבייש אף גבר בחברה הגבוהה.  כשדודתה נפטרה, היא נאלצה לחזור להתגורר עם משפחתה. שם היא התחבאה מאחורי שמלות שחורות נוקשות ומשקפיים עבות. את זמנה היא העדיפה לבלות עם ספר טוב, מאשר להגיע לאירוע חברתי שיגמר בצורה משפילה כלשהי, כי לאיזדורה לא היו כל כישורים חברתיים או קסם אישי.

את ליבה היא העניקה לצ'אד יפה התואר. אך, הוא עצמו היה עסוק בחיזור אחרי נערות יפות אחרות, כולל אחותה לפני שהתארסה.

חייה של איזדורה היו שחורים וקודרים כמו בגדיה.

 

באירוע אירוסיה של אחותה, היא פגשה בלילי, אישה יפייפיה, אשר הצילה אותה ממבוכה נוספת. לילי בקשה ממנה עזרה באיתור בנה, רב החובל ראיין קלהוּן. איזודרה שתעשה הכל כדי לברוח מהאירוע, הציעה ללוות אותה לאוניית 'ברבור הכסף', שהיתה בבעלות חבר משפחה ותיק וידעה ששם ראיין ימצא.

כך, בלילה איזודרה מצאה את עצמה עולה על אוניית 'ברבור הכסף' , כשהיא פוגשת גבר שיזעזע את עולמה.

 

כשרב החובל צריך מתורגמן, היא מחליטה החלטה גורלית ונועזת. היא חייבת לברוח על אונייה זו מחייה. גם אם המחיר שתשלם יהיה יקר.

 

ראיין קלהון, רב החובל האדמוני, היה בעצמו בן למשפחה מכובדת ועשירה עד מאוד מווירג'יניה, אך גם הוא היה שונה משאר הגברים של החברה הגבוהה ויצא נגד רוב המוסכמות החברתיות הנוקשות. ראיין יצא למסע שמטרתו שחרור מעבדות של אשתו וילדיו של חברו הטוב ביותר, שבעצמו שוחרר על ידיו מעבדות. מבחינתו הפלגה זו נועדה למטרה זו והוא יעשה הכל, אבל הכל, כדי להצליח בתיקון העוול הזה.

 

 

מבחינת איזדורה, ההפלגה צמחה והתפתחה למסע של גילוי עצמי. לא היה לה מושג מה תמצא בסופו. כל שידעה היה שהיא הרגישה יותר בבית על סיפונה של הספינה הזאת משהרגישה אי-פעם במרכזם של החיים שלה בבוסטון הרחוקה.

 

במהלך ההפלגה ובריו הרחוקה, איזדורה השתחררה מהכבלים שכבלו אותה לגורל של אומללות והשפלה. היא למדה לחיות את החיים ולא להתחבא מהם.

 

 

בין איזדורה וראיין מתרחשת סערה, שהים הצית וריו דה ז'ניירו רק ליבתה אותה.

כיצד תסתיים ההפלגה עם הגעתם שוב לנמל בוסטון הקר והמנוכר?

האם איזדורה תשוב להתחבא לה מאחורי מחוכים ומשקפיים? האם יש סיכוי בין רב החובל אדום השיער והמזג לאיזדורה המאופקת?

מוזמנים להיסחף על גלי 'ברבור הכסף' ולגלות…

 

מאחלת לכם קריאה מהנה!

 

 

XOXO

 

אחת שיודעת 😉

קרין מילשטיין
סטייליסטית, מאמנת כושר ובוגרת תואר שני לתקשורת ועיתונאות. זה מה שיוצר את הבלוג על תרבות, סגנון חיים, טיולים, ביקורת ספרותית, שירה ועוד... מוזמנים לקרוא, להגיב ובעיקר להנות... XOXO אחת שיודעת ;-)