"רשפים" מבית חמדיה גרופ, משיקה סדרת דלתות כניסה חדשניות ודלתות רטרו לבנות עם זְכוּכִית סבתא שחוזרות לאופנה

דלתות כניסה רשפים מבית חמדיה גרופ, החברה המובילה בישראל לייצור דלתות כניסה ממתכת, משיקה בימים אלו באמצעות דגם חדש בעיצובה MOON דלת בעלת תפקיד עיצובי ואמירה חדשנית, עם הכניסה לבית בתחום דלתות הכניסה בישראל. וגם דלתות לפנים הבית בסגנון רטרו לבנות עם זְכוּכִית סבתא שחוזרות לאופנה

דלתות כניסה רשפים מבית חמדיה גרופ, החברה המובילה בישראל לייצור דלתות כניסה ממתכת, משיקה בימים אלו באמצעות דגם חדש בעיצובה MOON דלת בעלת תפקיד עיצובי ואמירה חדשנית, עם הכניסה לבית בתחום דלתות הכניסה בישראל.
דלתות כניסה מעוצבות מאפשרות התאמת צד פנים הדלת לעיצוב פנים  הבית  ויוצרות שפה אחידה בין עיצוב דלתות פנים הבית לצד הפנימי של דלת הכניסה – הפונה לחלל הבית.
דלתות רשפים דלת כניסת MOON צילום יחצ (6)
דלת הכניסה MOON יוצרת ציפייה ומספרת כבר מבחוץ סיפור חדש על שקט עיצובי וחדשנות. הדלת בעלת קווים חדים ומינימליסטיים, אלגנטיות נקיה, עיצוב א-סימטרי ומראה דינמי ומסקרן.
 
מדובר בדלת שהיא לא רק פריט פונקציונלי אלא אלמנט דומיננטי. ההשראה לעיצוב הסדרה הגיעה מעולמות ההייטק בדמות קווים נקיים, תנועתיות מאורגנת ודיוק רב. המראה המתקבל הוא עתידני וחללי. את עיצובה הפנימי של דלת הכניסה המשלב חריטה א-סימטרי ניתן לשלב בעיצוב דלתות פנים הבית ובכך ליצור שפה אחידה בין עיצוב דלתות פנים הבית לצדו הפנימי של דלת הכניסה הפונה לחלל הבית.

דלתות רשפים דלת כניסת MOON צילום יחצ

דלתות רשפים דלת כניסת MOON צילום יחצ (2)

הדגמים השונים בסדרה מגיעים בפלטת גוונים קרירה ועדכנית שנבחרה על בסיס מגמות עכשוויות בעיצוב פנים. הדלתות עוברות צביעה בתנור, טכניקה המעניקה להן גימור עם מרקם מגורען. דלתות MOON היא אמירה חדשה בתחום דלתות הכניסה שפותחת שיחה עיצובית כבר מהכניסה לבית ומרגע קבלת הפנים אליו- כאן גרים אנשים לא שגרתיים.
דלתות כניסה רשפים מבית חמדיה גרופ היא בראש ובראשונה תעשייה כחול-לבן במיטבה. מה שהחל בשנת 1982 כמסגרייה לעבודות מסגרות ודלתות בעבודת יד, הפך עם השנים למותג ישראלי פורץ דרך המציע מגוון דלתות מוסדיות ודלתות כניסה בעיצובים מעוררי השראה. מפעלי החברה באזור התעשייה הדרומי באשקלון משתרעים על שטח של כ-15 דונמים והוקמו בהשקעה של למעלה מ-80 מיליון ₪.
מחיר לצרכן של הסדרה החדשה החל מ ל8,775 ₪ כולל מע"מ
ניתן להגיע ולהתרשם מאחד מאולמות התצוגה של חמדיה גרופ ברחבי הארץ
דלתות חמדיה דלת לבנה רטרו בתוספת צוהר 2 חלונות זכוכית מחיר החל מ2300 שח צילום יחצ (Custom)

דלתות רטרו לבנות עם זְכוּכִית סבתא חוזרות לאופנה
הצבע הלבן תמיד שלט בעולם העיצוב, ובכלל חללי הבית. בעיקר, בחדרי השינה, הפינה החמה שאליה תמיד חוזרים לנוח ולהירגע, שילוב הצבע הלבן בו אקוטי, הוא מרגיע, ומשדר סדר וניקיון. אך יחד עם זאת מראה לבן מידיי יכול להיות מנוכר וליצור תחושה קרה ופחות נעימה, לכן מומלץ לשלב את הצבע הלבן עם חומרים, טקסטורות וגוונים שיצליחו להעניק לחלל את המראה הנכון והמדויק.
בימים אלה דלתות חמדיה מציעה סדרת דלתות רטרו לבנות המשלבות מספר דוגמאות בסגנונות שהיו נוכחים כמעט בכל בית במאה הקודמת. הדלתות כוללות צוהרים להם התווספו זכוכיות מחוסמות, מודפסות או עם טקסטורה בעיטור עדין במראה של פעם.
בין דוגמאות הזכוכיות ניתן למצוא את זכוכית הפלואו עם המראה העדין והניחוחות המזרחים, וזכוכית הגפיור עם מראה התחרה. ישנן גם את דלתות הזכוכית סבתא האהובה והנוסטלגית מגיעות עם תבליט וטקסטורה. לצוהר יש גם יתרון פונקציונאלי, כי הוא מכניס אור מאזור מואר למקום חשוך.
דלתות חמדיה דלת לבנה עם צוהר גדול מחיר החל מ2650 שח צילום יחצ (Custom)

הליין החדש מתאים לבתים המעוצבים בסגנון כפרי, או לדירות הרוצות ליצור אווירה חמימה ומזמינה. דלתות עם זְכוּכִית סבתא לבנות ישתלבו מצוין עם כורסאות מרופדות, פינת אוכל מסיבית וריצוף עם עיטורים. זכוכית הסבתא יכולה להתכתב גם עם גופי התאורה והוויטרינות בארונות. מי שלא רוצים לוותר על המודרניות ורוצה לחמם את הבית בסגנון אישי, יצירתי וייחודי יוכל לשלב דלתות רטרו בגווני הצבע הלבן בשילוב עם אלמנטים נוספים שיוכלו להוסיף צבע לחגיגה כמו כריות, שטיח, קיר צבוע, ארונות ועוד.
את דלתות הרטרו של חמדיה ניתן למצוא במגוון רחב של הצבע הלבן: לבן קלאסי, לבן שמנת, לבן קרמי, לבן עם נגיעה של אפור אבן, לבן מוקה, לבן פנינה ועוד.

 מחיר לצרכן: החל מ-2,300 ₪
ניתן להגיע ולהתרשם מאחד מאולמות התצוגה של חמדיה גרופ ברחבי הארץ
בשיתוף: "רשפים" מבית חמדיה גרופ
קרדיט צילומים: צילום יח"צ מאושר לשימוש בתמונות ללא תמורה
ערכה: נדיה היבא