רמי פלר: החיפוש אחר משמעות רוחנית 

אחד האנשים, אולי מהמעניינים ביותר, שתוכלו לקרוא עליהם ועל פועלם הוא רמי פלר. הוא החל את דרכו בעולם האמוני כחילוני, הפך לאיש עסקים מצליח ועשיר כבר בגיל צעיר. במשך שנים הוא חקר בכל העולם וניסה לגלות את משמעות החיים האלה.

רמי פלר ונציגי אר סי אס סולאר

אחד האנשים, אולי מהמעניינים ביותר, שתוכלו לקרוא עליהם ועל פועלם הוא רמי פלר. הוא החל את דרכו בעולם האמוני כחילוני, הפך לאיש עסקים מצליח ועשיר כבר בגיל צעיר. במשך שנים הוא חקר בכל העולם וניסה לגלות את משמעות החיים האלה. ומצא את האמת הרוחנית. כיום, מר פלר נשוי באהבה ואב גאה לחמישה ילדים נהדרים. הוא מייסד ובעלים של חברת המסחר הבינלאומית GROUP  RCS, קבוצת חברות בינלאומית הפעילה ברחבי העולם. עמותות לתרומה לנזקקים ועוד. הכירו את רמי פלר.

ההצלחה העסקית של רמי פלר בגיל צעיר

כבר בגיל צעיר הוא החל את דרכו בעולם העסקים. הוא הקים כמה עסקים קטנים ועד גיל 30 הקים את קבוצת RCS Group, חברה המתמחה בסחר בינלאומי ונחשבת לאחת המובילות בתחומה.. ההצלחה העסקית הובילה את מר פלר להפוך לאחד מהאנשים הצעירים העשירים בישראל, אחד מאנשי העסקים המבטיחים ודמות בולטת בנוף העסקים הישראלי. ההצלחה העסקית והכלכלית הובילה את פלר למצב שבו הוא החל לחפש מעבר להצלחה החומרית גם את דרך החיים הרוחנית האמיתית. התברר לו, שדווקא שפע כל כך גדול והעובדה שלא חסר לו דבר תרמו לתחושת הריקנות שהוא חש באותה התקופה.

היחשפות לעולם הכתות

רמי פלר החל לחפש אחר משמעות ונרשם לאוניברסיטת תל אביב ללימודי פילוסופיה. במהלך הלימודים הוא הבין כי למרות שכל פילוסוף מנסה להציג את האמת שלו, יש בכל זאת אמת אחת שהיא ברורה ואותה הוא מחפש. יום אחד, הוא מצא את עצמו בטיסה בדרך לאמסטרדם בחיפוש אחר חבר טוב שלו שנעדר לזמן רב לאחר שהיה אמור לחזור לארץ, כאשר גם הסקוטלנד יארד שהיה מעורב בחיפושים לא הצליח למצוא אותו. במטרה לעזור בחיפושים יצא רמי לאמסטרדם ומצא את חברו הטוב בספינה באחת התעלות בעיר. חברו התחבר לכת הנקראת "יהודים למען ישו" ולאחר ששמע הרצאה במקום אודות הכת, הבין כי מדובר בתרמית הפועלת לטובת הכת בניצול חברו הטוב. כך התחיל רמי פלר את ההיכרות שלו עם עולם הכתות, ברצונו לעזור לחברו לצאת מהכת הזו, לחזור לארץ ולהרוויח את חייו בחזרה. 

המלחמה של רמי פלר בכתות, חקר הדתות והחיפוש אחר משמעות רוחנית

במהלך אותה תקופה, בגלל המקרה של חברו הטוב וכדי לעזור לו, רמי החל ללמוד את עולם הכתות ואף התייעץ עם מומחה מארה"ב בנושא. לאחר מכן כששב לארץ הוא החל לפעול לטובת מיגור התופעה של כתות גם בישראל. הוא החל לקבל פניות רבות ממשפחות המעוניינות לעזור ליקיריהן ולהוציא אותם מכתות שונות. הוא הבין שלבד הוא לא יספיק לטפל בכולם ולכן הקים את המרכז הישראלי לנפגעי כתות, ארגון הפועל ללא מטרות רווח ומסייע לאנשים להרוויח את חייהם בחזרה, בפשטות. לאחר שהבין שבכל הכתות למינהן מדובר בסוחרי נשמות המנסים לנצל את האובדן הרוחני של צעירים ולשעבד אותם לרעיונות רוחניים ולהוציא מהם את כספם.  וכל זה נעשה לאנשים בטכניקות עם מניפולציה על נפש האדם. 

לאחר שהתברר שבכתות לא ימצא את האמת החל לחפש בדתות.. הוא מצא את האמת דווקא בשיעור העוסק בספר "מסילת ישרים" שאותו כתב הרמח"ל. לאחר שיעור זה החליט לחזור בתשובה ולהתחזק באמונתו בבורא עולם ובדת היהודית. כיום, רמי פלר, רעייתו וילדיו מתגוררים בביתם שבבני ברק, כאשר הם מתחזקים כולל ללימודי תורה במקום. 

החיים הם מסע רוחני לגילוי הדרך הרוחנית האמיתית

החיים של כל אחד ואחת מאתנו הם מסע. כל אחד רוצה למצוא את המשמעות האמיתית שלו בעולם הזה, ולהיות מחובר לאמת הרוחנית של הבריאה. להיות מחובר לאמת האלוקית משמעותה ללמוד לחיות לחשוב ולהתנהג כמו שבורא עולם רוצה ואז האדם חופשי ומשוחרר לחלוטין מכל הדברים הסובבים אותנו ורוצים לגנוב את נפשותנו.  זה החופש האמיתי של האדם, זה העונג הגדול ביותר שיש.  

הכתבנית
שלום לכולם :) אשמח לשתף אתכם בהרבה מידע רחב אשר יעזור לכם בעתיד או אפילו בהווה. עקבו אחרי ותהנו ממידע חשוב שאף אחד לא מספר לכם!