פודקאסטים מומלצים להאזנה – איך מוצאים כל פודקאסט בחינם ובקלות באתר הפודקאסטים?

פודקאסטים כבר מזמן תכנים שרובנו מכירים, יודעים ומאזינים מדי יום כדי להתעדכן בכל הדברים המעניינים והחשובים עבורנו בנושאים רבים

פודקאסטים מומלצים להאזנה - איך מוצאים כל פודקאסט בחינם ובקלות באתר הפודקאסטים?
פודקאסטים מומלצים להאזנה - איך מוצאים כל פודקאסט בחינם ובקלות באתר הפודקאסטים?

פודקאסטים כבר מזמן תכנים שרובנו מכירים, יודעים ומאזינים מדי יום כדי להתעדכן בכל הדברים המעניינים והחשובים עבורנו בנושאים רבים. הפודקאסטים מעשירים, ספקים ידע ומעניינים במיוחד.

יש מגוון נושאים, כמו גם על נשים, על הורות, על כספים, על קריירה, על נושאי לייף סטייל ועוד.

מהם פודקאסטים?

פודקאסטים (או כפי שהאקדמיה ללשון העברית קוראת להם – הסכתים), הם תוכניות אודיו-רדיו (סדרה של קטעי שמע) בנושא מסויים אשר ניתן להאזין להם ישירות דרך האינטרנט. אפשר להאזין להם דרך אפליקציות ייעודיות או דרך נגני אודיו אונליין.

פודקאסטים מומלצים להאזנה - איך מוצאים כל פודקאסט בחינם ובקלות באתר הפודקאסטים?
פודקאסטים מומלצים להאזנה – איך מוצאים כל פודקאסט בחינם ובקלות באתר הפודקאסטים?

הפודקאסטר, הידוע בתור יוצר הפודקאסט או המגיש, מנחה את הפרקים ומדבר על נושאים שונים בהתאם לתחום עליו מדבר הפודקאסט באופן כללי. המנחה יכול להיות אחד או יותר. לעיתים יש מרואיינים או אורחים שמדברים על עצמם או על תחום התמחות שלהם כדי להוסיף יותר ערך לפרק.

המילה עצמה מורכבת מהמילים פוד + קאסט. מה שיוצר את המילה המתאימה לשיטה של הפצת תכני אודיו ברשת האינטרנט.

על מה יש פודקאסטים?

כל פודקאסט (הסכת) יכול להיות בנושא עיקרי מסויים או מכלול של נושאים. לדוגמה, הפודקאסט יכול לעסוק בתחום של קריירה ועבודה והפרקים יכולים לדבר כל פעם על עניין אחר, למשל זכויות עובדים, יצירת קורות חיים, הכנה לראיון עבודה, רושם ראשוני וכדומה.

אז עקרונית, הם יכולים להיות בכל נושא, ממש הכל. כמו חדשות ואקטואליה, מוזיקה, תרבות, קריירה, עסקים, התפתחות אישית, טכנולוגיה, כלכלה, רכב, תיירות, היסטוריה, פיננסים ועוד.

איך מוצאים כל פודקאסט?

אפשר למצוא פודקאסטים דרך אתרי האינטרנט של המפיקים או המגישים (אם יש להם) או דרך שירות שהם משתמשים בו כדי לאחסן את קבצי האודיו. השיטה הזו פחות יעילה כי קשה כך להכיר פודקאסטים מעניינים.

אפשר להשתמש באפליקציות, אבל לא ניתן להשתמש בהם כאשר רוצים להאזין דרך המחשב או הדפדפן.

שיטה נוספת היא להאזין להם דרך אתר הפודקאסטים הישראלי, המאפשר למצוא כל פודקאסט בקלות וביעילות. באתר זה תוכלו למצוא את התוכניות באמצעות כמה שיטות:

  • תיבת החיפוש – אם אתם מכירים את שם הפודקאסט, שם המפיק או שם המגיש/המנחה.
  • קטגוריות נושאים – אם אתם רוצים להכיר פודקאסטים בנושאים מסויימים.
  • תפריט מפיקים/מגישים – אם אתם רוצים להכיר פודקאסטים לפי של חברת ההפקה, המגישים או המנחים.

בכל עמוד, יש נגן ייעודי המאפשר לכן לנגן, להשהות, לעצור, לעבור לפרקים אחרים, לראות את שם הפרק ואת התיאור שלו ועוד. באתר תוכלו לדעת גם כמה זמן אורך כל פרק בממוצע, שמות המפיקים, שמות המגישים ועוד.

תהנו 🙂