עגילי ערב ולארועים מיוחדים – כי מגיע לך להרגיש ולהיראות מושלמת!

צפו בכתבה עגילי ערב ולארועים מיוחדים באתר סלונה – פלטפורמת תוכן חופשית ייעודית לנשים. היכנסו עכשיו לקריאה! כתבה תעשה לכם קצת סדר בבלגן ותלמד אותכם איך לבחור את העגילים הכי מתאימים לכן. תיתן לכם את הכלים לבחון ולבחור ע"פ קריטריונים של מראה חיצוני וסגנון לבוש אישי. ככה שפעם הבאה שאתן צריכות לרכוש עגילים לאירועים אתן עושות את זה בלי טעויות

לפעמים זה יכול להיות קשה לבחור עגילי ערב. אנחנו יודעות בדיוק איך את מרגישה. העולם חזר לעצמו, נפתח מחדש, ואת מתרגשת! המסיבות, האירועים, המסעדות, והמפגשים המשפחתיים והחברתיים המרגשים.

היות וזה קורה ממש עכשיו, רגע לפני הקיץ שבו מתחילים כל האירועים. זה בסך הכל הגיוני שתרצי לחפש עגילים לאירוע או תכשיטים מיוחדים לאירועים. עגילים שיתאימו לשמלת ערב קלאסית או אפילו עגילים לערב לאירוע לא יוקרתי במיוחד.

לפריט קטן יש את ההשפעה הכי חזקה כשאנחנו מרכיבים לוק איכותי. לכן התכשיט עושה את כל ההבדל, הוא זה שיקבע אם יתאימו לך עגילי ערב צמודים. או ארוכים כשתעמדי מול המראה.

עגילי ערב ולארועים מיוחדים – זה הרגע שלך לחגוג את עצמך

ואם עוד לא נתקלתם בפירסינגס אז הגיע הזמן, כי כשמדובר בעגילים, שם יש מגוון בטווח מחירים המתאימים כמעט לכל כיס. בין אם את אוהבת עגילים תלויים או עגיל מטפס המתאים גם ליום יום.

אם חשבת להזמין לאמא עגילים מסוג עגילי ערב זהב או כסף אלו יעניקו לה את התחושה שכל רגע הוא יוקרתי – אז פירסינגס היא בהחלט החנות שאתם מחפשים. עגילי כסף ארוכים יתאימו לאירוע צהריים בשמש הטובה ויגרמו לתחושה חגיגית. כמו גם  עגילים תלויים ארוכים או עגיל כסף תלוי מתאימים למעוניינות להראות נוכחות אלגנטית.

עגילים גדולים לאירועים יתאימו לשמלה עדינה ובצבע אחיד ואילו עגילים מעוצבים לאירועים שהם עגילים גאומטריים יעניקו מראה קלאסי ויתאימו לבגד שתופס יותר נוכחות. עגילי ערב צמודים הם לרוב משובצי אבני חן או יהלומים ובכך יקנו לך את המראה הסקסי שאת מחפשת.

כשמדובר בעגילים, זהו ליין אופנתי השולט היטב בעולמן של הנשים וגם של הגברים. אצל גברים אלו לרוב עגילים צמודים לאוזן. אבל כמובן שעגילים לגברים הוא עולם במלואו, עגילים לגבר כגון: עגילי חישוק לבנים, עגילי נוצה ועגילים לגברים דמוי ברחבות. אלו הם רק חלק מהאפשרויות במטורפות שיש לעגילים לגברים.

בעוד שאצל נשים המגוון לעגילי ערב הוא ענק. בין אם זה עגילים ערב תלויים, ארוכים, צמודים או עם או בלי קריסטלים.

עגילים כבר יש, ואיזו תסרוקת מתאימה?

גם לתסרוקת יש תפקיד מהותי, כשאת בוחרת עגילים לערב או עגילים לאירוע ערב. אם השיער אסוף עגיל ערב צמוד יהיה מושלם. אם פזור, או אפילו בחציו אסוף, עגילים ארוכים לאירוע יעניקו מראה יוקרתי. אך עם שער פזור גם עגילי ערב גדולים ישלימו לך מראה מושלם.

ואם את דווקא אוהבת שער פזור אז עגילים צמודים זה מה שאת מחפשת. עגילים צמודים גדולים, עגילים צמודים עם קריסטלים או עגילים צמודים מזהב.

אז תתחדשי ותחגגי את החזרה לשיגרה כמו שרק את יודעת!