מרכזיית ip בענן – המקפצה הבאה של העסק שלך

אומניטלקום שמה לעצמה למטרה להיות חדשנית ומובילה בתחום הטלפוניה והטכנולוגיה בישראל עם דגש על שירותים מתקדמים לעסקים. בין שירותי החברה תוכלו ליהנות משירותי מרכזיה בענן או מרכזיית IP אם תרצו. מדובר במרכזיה מסוג Telephony Hosted Ip והיא מאפשרת את כל השירותים ממערכת מרכזית אחת, שיכולה להיות מחוברת לעשרות אלפי מכשירי קצה ולטפל באלפי לקוחות בו זמנית.

מרכזית ip בענן

אומניטלקום שמה לעצמה למטרה להיות חדשנית ומובילה בתחום של פתרונות תקשורת לעסקים בישראל. בין שירותי החברה תוכלו ליהנות משירותי מרכזיה בענן או מרכזיית IP אם תרצו. מדובר במרכזיה מסוג Telephony Hosted Ip והיא מאפשרת את כל השירותים ממערכת מרכזית אחת, שיכולה להיות מחוברת לעשרות אלפי מכשירי קצה ולטפל באלפי לקוחות בו זמנית. המערכת המתקדמת פועלת דרך אתר מאובטח ברמה הגבוהה ביותר, כאשר כל מה שהלקוח צריך הוא להפעיל את הסוויץ' ל-On בצד שלו ולחבר את הטלפונים למערכת. המערכת מקדמת יתרונות טכנולוגיים רבים ושירותים שיסייעו במתן שירות לקוחות טוב יותר, בקרה וניהול השירות בצורה טובה יותר בתוך העסק והפקת דוחות שיסייעו לכם לשפר את השירות והביצועים בעסק.

היתרונות של מרכזיית IP של אומניטלקום

  • מערכת מתקדמת מאוד עם ממשק הפעלה מאוד נוח, קל וידידותי לתפעול וניהול.
  • ניתן להתחבר באופן מידי ללא צורך בהתקנה של חומרה או אחזקת שרתים, כבלים וחוטי תקשורת רבים ועוד.
  • חיסכון משמעותי בעלויות התפעול של המרכזייה וגם אין צורך להחזיק איש מקצוע לתחזוקה של המערכת.
  • כל הנתונים מגובים בענן וניתן להגיע אליהם בקלות ובמהירות מכל מכשיר עם חיבור לאינטרנט.
  • המערכת גמישה מאוד ותוכלו להתאים את התכונות והשימוש בהן לפי הצרכים שלכם.
  • אין צורך להחליף את המספרים הקיימים בעסק.
  • איכות שיחה ברמה גבוהה מאוד בעלויות נמוכות מאוד.
  • תוכלו להוסיף מספרים מזהים לשיחות נכנסות ו/או יוצאות.

נהלו את העסק שלכם מכל מקום עם מרכזיית IP בענן

צריכים לצאת מהמשרד וחוששים לאבד שיחות? רוצים לצאת עם המשפחה לטיול לחו"ל אבל צריכים להיות זמינים עבור הלקוחות שלכם גם בחו"ל? כל שאתם צריכים הוא מרכזיית IP של אומניטלקום ותוכלו להיות מחוברים לעסק שלכם בכל מקום ובכל זמן. אולי בחופשה משפחתית תרצו מעט שקט, אולם אם מדובר בנסיעה עסקית למשל – עדיין תרצו להיות זמינים עבור לקוחותיכם ועבור עובדים. תוכלו לעשות שירות עקוב אחריי ולשלוח את שיחות הטלפון לנייד הפרטי שלכם מבלי לחשוף את המספר שלו. תוכלו לקבל פקס למייל, לקבל הודעות קוליות למייל, לנהל שיחות ועידה, לנתב שיחות ועוד.

לסיכום, חיבור למרכזיית IP של אומניטלקום תסייע לכם לשפר משמעותית את מערכת הטלפוניה בעסק שלכם ולתת מענה ראוי וטוב יותר ללקוחות שלכם. תוכלו לחבר את כל מכשירי הקצה בכל הסניפים שלכם בארץ ובעולם לאותה מערכת מרכזית אחת. תוכלו לנהל את הכול באמצעות ממשק נוח וידידותי ללא צורך בניסיון קודם, אליו תוכלו להתחבר מכל מכשיר נייד או טאבלט עם חיבור לאינטרנט. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

הכתבנית
שלום לכולם :) אשמח לשתף אתכם בהרבה מידע רחב אשר יעזור לכם בעתיד או אפילו בהווה. עקבו אחרי ותהנו ממידע חשוב שאף אחד לא מספר לכם!