מלכת האמבט: מה הטרנד שלך?

אחרי שנים של קיפוח, חדר האמבטיה משתדרג ומזמין אתכם ליהנות משלל עיצובים, חידושים והשפעות שיאפשרו לכל אחת למצוא את הסגנון שהכי מדבר אליה

מלכת האמבט: מה הטרנד שלך?

האמבטיה הירוקה של villeroy & boch, משווקת בלעדית על ידי רשת נגב (צילום: יח"צ נגב)

פעם אנשים השקיעו הון בעיצוב הסלון והמטבח שלהם, בזמן שאת חדר הרחצה שאמור להיות אחד החללים החשובים, הנעימים והמפנקים ביותר בבית, רובם הותירו מקופח, לעיתים אפילו מוזנח. לאחרונה אנחנו שמים לב למגמת שינוי חזקה ומשמחת, כשחדר האמבטיה עובר סוף סוף שדרוג משמעותי. מבחינה תפיסתית, קיימת הכרה גדולה מתמיד בחשיבות האסתטית והפרקטית שלו, וגם בגזרת השפע והטרנדיות יש לא מעט חידושים ועיצובים שסחפו את השוק, כאלו שמאפשרים לכל אחת ואחד למצוא את הסגנון שלו.

כדי שתוכלי למצוא בקלות את הטרנד הכי נכון לבית שלך, מומחי "נגב" פורסים בפנינו את הטרנדים העדכניים והבולטים ביותר בעיצוב חדרי אמבטיה היום בישראל:

1. טעם של פעם

זוכרים שבבית של סבתא הסיפון הזדקף לו בגאון והכיור עמד על מוטות מברזל? לא תאמינו, אבל המראה הזה חוזר בגרסה עכשווית שתתאים במיוחד לרומנטיקנים מבניכם, והוא הדבר הכי נכון והכי חם היום בעולם עיצוב חדרי האמבטיות.

כיורים של חברת Cielo. משווקים בלעדית על ידי רשת נגב (צילום: יח"צ נגב)

טרנד הרטרו עתיד למלא אתכם ואת כל מי שיבקר בחדר האמבטיה שלכם בזיכרונות ובגעגועים לימים היפים והעוטפים של פעם, והוא נשען על השילוב שבין כלים סניטריים בעלי מראה נוסטלגי מאמצע המאה שעברה, לנוחות ולפרקטיות של זמננו.

2. הצבע חוזר

בעבר היה מקובל להשאיר את חדר האמבטיה לבן וצחור, כסמל לניקיון ולסטריליות שמגיעה איתו. היום, לעומת זאת, הנטייה היא להעדיף נגיעות קלות של צבע, שיוסיפו חיים לחלל האמבטיה ולכלים הסניטריים שקיימים בו, וישברו את המונוכרומטיות.

כיורי Artis צבעוניים של villeroy & boch. משווקים בלעדית על ידי רשת נגב (צילום: יח"צ נגב)

אז על אילו צבעים בדיוק אנחנו מדברים? אל דאגה, זה לא הכתום המזעזע שאתם זוכרים מחדרי האמבטיה של שנות ה-70, אלא צבעים חיים וביניהם צהוב, ורוד וירוק שיכולים להתבטא בכל מיני אלמנטים כמו על ידיות הברזים שלכם למשל. יש מי שנהנה לשחק עם הצבעים ומעדיף אותם על שטחים רחבים יותר, ויש מי שמעדיף להיות ממוקד ולהסתפק באלמנטים ספציפיים בלבד. סקאלת הגוונים המובילה מורכבת מגוונים חמים וקרים כמו כחולים וירוקים, אדומים וצהובים, וכן מגוונים מטאליים וביניהם הפליז שנכנס חזק לאחרונה, שחור פחם וזהב אדום. הכל שאלה של מה ברצונכם לשדר, ואיך אתם מעוניינים להרגיש בחדר האמבטיה שלכם.

3. בחזרה לטבע

בדומה לג'ינס – שאף פעם לא יוצא מהאופנה, גם ה-Material הוא סגנון עיצובי שמלווה אותנו לאורך ההיסטוריה עוד מהעת העתיקה, והוא כאן כדי להישאר. סגנון יוקרתי זה מחזיר את הכבוד לחומרים הטבעיים שמקיפים אותנו, ומעודד אותנו לשלב בין סוגי חומרים שונים, כמו למשל: עץ וברזל, שיש ומתכת, ברזל וזכוכית, בצורה שתבליט את הניגודיות של שני החומרים מחד, אך גם תשלב אותם יחדיו בצורה הרמונית. לחומרים מוכרים אלו התווספו בשנים האחרונות גם חומרים חדשים כמו פליז ונירוסטה. היופי והייחודיות של החומרים האלה מעניקים לכל מי שנכנס לחדר האמבטיה את היכולת ליהנות מיוקרתיות מלכותית ולהתפנק באמת. ומי לא היה רוצה בכך?

כיור של חברת Cielo. משווק בלעדית על ידי רשת נגב (צילום: יח"צ נגב)

4. מינימל קומפקט

אם אתם נמנים על הדוגלים בתורת ה"פחות זה יותר", כנראה שהסגנון המינימליסטי הוא הסגנון שהכי יתאים לכם. סגנון זה מאפיין טיפוסים מאופקים אשר מודעים לעצמם, ניחנים בטעם טוב, לא נכנעים לאף טרנד חולף ובטח שלא נופלים למחוזות הקיטצ'. חדרי האמבטיה המינימליסטים ישלבו צורות גיאומטריות פשוטות עם עיצוב קטן, אסתטי וחכם. תחשבו על אריחים בהירים עם דוגמאות וטקסטורות בעלות קווים ברורים ונקיים.

אריחי תלת מימד של חברת אטלס. שילוב צורות גיאומטריות פשוטות עם עיצוב אסתטי וחכם (צילום: יח"צ נגב)

5. העתיד כבר כאן

הטרנד העתידני מאיים להעביר את חובבי הגאדג'טים על דעתם, ולגרום להם להתאהב בעולם עיצוב הפנים והבית, כמעט כמו שהם מאוהבים בגו-פרו החדשה שלהם. טרנד עתידני זה מתמקד בשילוב של טכנולוגיות קצה מתקדמות ביחד עם הרבה מאוד כיף, יצירתיות ושמחה. אנחנו מדברים על עיצובים עתידניים לחדרי האמבטיה ששמים בראש את חוויית המשתמש של המבקרים בחדר, ביניהם דוש רחצה שגם ינגן את המוזיקה האהובה עליכם וגם יסנוור אתכם עם אורות מתחלפים ממש כמו במסיבה, ואסלה העתידנית שכבר הספיקה לכבוש את יפן, ומאפשרת לכם לבחור מוזיקה שתתנגן ברקע ותטשטש את הסאונד של כל מה שהשתיקה יפה לו. הטרנד העתידני יעניק לחדר האמבטיה שלכם אמירה ייחודית ואפקט שכולו "וואו, מה קרה פה? אני לא עוזב את החדר הזה בחיים".

ספא ביתי של Grohe. שילוב של זרמי מים מכל כיוון עם מולטימדיה (צילום: יח"צ נגב)

את הקולקציה הזו תוכלו למצוא ברשת חנוית נגב, ואם אתם בענייני פינוקים, תשמחו לשמוע שברכישה מעל 20,000 ₪ תקבלו טלוויזיה בגודל 49" של LG. איפה תמקמו אותה זה כבר עניין שלכם, אנחנו רק אומרים שזה לא חייב להיות דווקא בסלון.