מאתרת הילדים/ רנה דנפלד

לפני שלוש שנים נעלמה מדיסון קאלבר כשיצאה עם הוריה לבחור עץ לחג-המולד ביערות אורגון שבארצות הברית.  כשירדו מהאוטו, מדיסון רצה בהתלהבות של ילדה בת חמש לתוך היער המושלג ולפתע נעלמה. כאילו השלג בלע אותה…כל החיפושים אחריה לא הניבו פרי. אך הוריה, גם אחרי שלוש שנים לא אמרו נואש. הם בטוחים שהיא עדיין בחיים. הם פונים לנעמי, בלשית פרטית הידועה כ'מאתרת הילדים'.

לפני שלוש שנים נעלמה מדיסון קאלבר כשיצאה עם הוריה לבחור עץ לחג-המולד ביערות אורגון שבארצות הברית.  כשירדו מהאוטו, מדיסון רצה בהתלהבות של ילדה בת חמש לתוך היער המושלג ולפתע נעלמה. כאילו השלג בלע אותה…

כל החיפושים אחריה לא הניבו פרי. אך הוריה, גם אחרי שלוש שנים לא אמרו נואש. הם בטוחים שהיא עדיין בחיים. שהיא נחטפה ויש איזשהו סיכוי לאתר אותה.

הם פונים לנעמי, בלשית פרטית הידועה כ"מאתרת הילדים". לנעמי יכולות נפלאות למצוא ילדים, שאף אחד אחר לא הצליח לאתר.

היא עצמה היתה אחת מאותם הילדים שנחטפו. אבל היא הצליחה לברוח מהתופת…

תופת שאותה לא הצליחה לזכור. הזיכרון האחרון שלה היה הרגע בו רצה בשדות, נמלטת על נפשה.

עבודה זו היתה עבורה מה שהחזיק אותה, השליחות שלה, המהות שלה. היא ידעה שבלי העבודה הזו נעמי לא תתקיים.

נעמי תחקרה את הוריה של מדיסון בניסיון ללמוד עליה יותר. לנסות למצוא קצוות חוט כלשהם שיובילו אותה אליה. היא מגלה שמדיסון, חובבת האגדות, עשויה להיות ילדת השלג מהאגדה, שהיא כה אהבה…

 

בנוסף לחקירה זו, נעמי חקרה את היעלמותה של בייבי דנפורת', תינוקת שנעלמה לאם עם מוגבלויות לפני כחודש. סבתה בטוחה שהתינוקת מתה, אך היא יודעת שלמען השפיות האחרונה שנותרה בנכדתה צריך לדעת זאת בוודאות ולמצוא את גופתה.

 

חיפושיה אחרי ילדת השלג ובייבי דנפורת' לוקחים את נעמי למסע נפשי. היא חוזרת לעברה ומגלה פרטים שאבדו במוחה ובה בעת, היא מצליחה לפתוח את סגור לבה ולהבין את מושג האהבה.

 

מאחלת לכם קריאה מהנה ומרתקת!

 

XOXO

 

אחת שיודעת 😉

קרין מילשטיין
סטייליסטית, מאמנת כושר ובוגרת תואר שני לתקשורת ועיתונאות. זה מה שיוצר את הבלוג על תרבות, סגנון חיים, טיולים, ביקורת ספרותית, שירה ועוד... מוזמנים לקרוא, להגיב ובעיקר להנות... XOXO אחת שיודעת ;-)