לרגל עונת החתונות מבצע "חתן כלה" ברשת מוצרי החשמל מטרו

חבילת 20 מוצרי חשמל ואלקטרוניקה אטרקטיביים לזוג הטרי הבונה את ביתו ב 13,999 שח בלבד.

רשת מטרו, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי חשמל ואלקטרוניקה,  יוצאת במבצע ראשון מסוגו: מבצע חתן כלה,  במסגרתו רוכשים  חבילת 20 מוצרים  לבית במחיר חסר תקדים. מדובר בחבילת מוצרים שימושיים ביותר לזוג הצעיר.
במסגרת המבצע: רוכשים חבילת מוצרים לבית בשווי 13,999 ₪ ועד 36 תשלומים , במקום 17,459 ₪ ומקבלים מקרר 4 דלתות של המותג LG, מכונת כביסה 8 ק"ג של המותג BEKO  , כיריים מנירוסטה של המותג BEKO , תנור בנוי של המותג ROSIERES ומסך טלוויזיה 65 אינצ' של המותג HISENSE.

מבצע חבילת חתן כלה ברשת מטרו צילום יחצ

בנוסף, מקבלים במתנה– חבילת 15 מוצרים משתלמים (שווי המתנה  4,873 ₪):  מייבש שיער של המותג BABYLISS  , טוסטר אובן של המותג GRAETZ, קומקום של המותג GRAETZ, שואב אבק של המותג APEX, מגהץ אדים של המותג kENWOOD , טוסטר לחיצה של המותג CHROMEX, סט 6 סכינים של המותג CHROMEX, מסלסל שיער של המותג BABYLISS  , מעבד מזון של המותג KENWOOD, קוצץ אלחוטי של המותג CHROMEX, סיר טיגון של המותג GRAETZ, מיקרוגל של המותג Delonghi, סט מחבתות של המותג FOODY, בלנדר מוט של המותג BRAUN    ומיקסר של המותג CHROMEX.
ומתנה  על כל רכישת חבילה כזו שובר לקניות ברשת גולף בשווי 1,200 ₪.
המבצע בתוקף עד ה 18.6.2021 או עד גמר המלאי המוקדם מבניהם.
התשלומים רק בכרטיס אשראי, המחיר אינו כולל הובלה והתקנה .
להשיג ברשת מטרו בסניפים הבאים:
כפא קאסם– מתחם ALL IN HOME , חורפיש– כביש 89 כניסה מערבית, מעיליא– בוויז מטרו מוצרי חשמל לבית, חיפה– הציונות 1, חיפה- ההסתדרות 179, באר יעקב– קניון באר יעקב, עפולה- יהושוע חנקין 7, אשדוד- העצמאות 87, שוהם- האגוז 9 פארק תעשיות חבל מודיעין, קריית ביאליק- בעלי המלאכה 12, קריית ביאליק- שדרות ירושלים 3, מעיליה- רחוב אל מרג', לוד- קניון לוד סנטר קומת כניסה. כפר כנא פתיחה 18.5 ליד תחנת דלק יעד .
ערכה: נדיה היבא