למה חשוב להשתמש בכפפות ניטראל

נפוץ יותר שמנתחים משתמשים בכפפות לטקס או ויניל, אך ישנם אנשים המעדיפים להשתמש גם בכפפות שאינן לטקס. יש הרבה מחלוקות לגבי האם כפפות לטקס

כפפות ניטריל הן סוג של כפפות חד פעמיות העשויות מגומי ניטריל. גומי ניטריל הוא גומי סינטטי עמיד יותר לשמן, שומן וממיסים מאשר לטקס.

בתעשיית הבריאות, כפפות ניטריל משמשות אחיות ורופאים כדי להגן על עצמם מפני מחלות זיהומיות. הם משמשים גם בתעשיית המזון להכנת מזון מכיוון שהם יכולים לעמוד בחום של עד 200 מעלות מבלי להימס או להיסדק.

בענף הבנייה משתמשים בכפפות ניטריל להגנה מפני כימיקלים או חומרים מזיקים כמו חומצות, שמנים, בנזין וכימיקלים נוספים. ניתן להשתמש בהם גם במעבדות כימיות בעת טיפול בחומרים מסוכנים כגון כספית או נתרן הידרוקסיד.

למה חשוב להשתמש בכפפות ניטראל?

כפפות ניטריל הן חובה למי שעובדים עם הידיים וצריכים להגן על עצמם מפני כימיקלים וחומרים אחרים. הם עשויים מניטריל, שהוא גומי סינטטי. בדרך כלל קל יותר ללבוש כפפות ניטריל מאשר לטקס ואין להן את אותן תגובות אלרגיות שיש ללטקס.

לקבלת מידע על על כפפות ניטראל לחצו כאן>> 

כפפות למנתחים

הכפפות חשובות לשימוש בכל תחום רפואי, אך הן חשובות במיוחד למנתחים. הם צריכים ללבוש כפפות כדי להימנע מלקבל חיידקים על המטופל. כפפות גם מגנות על המנתח מפני קבלת חיידקים כלשהם על הידיים. חשוב להשתמש בכפפות בסביבה סטרילית מכיוון שהיא מגינה על המטופל ועל המנתח מפני זיהומים.

נפוץ יותר שמנתחים משתמשים בכפפות לטקס או ויניל, אך ישנם אנשים המעדיפים להשתמש גם בכפפות שאינן לטקס. יש הרבה מחלוקות לגבי האם כפפות לטקס גורמות לתגובות אלרגיות או לא, ולכן יש אנשים שמעדיפים לא להשתמש בהן בכלל מכיוון שהם לא רוצים את הסיכון הזה לתגובה אלרגית בזמן שהם מבצעים ניתוח במטופלים שלהם..

מאמר זה נכתב בשיתוף >> https://www.mashproducts.com/