טבעת אירוסין יהלום אבן כחולה

בחורה עם מחשב נייד

הטבעת אותה מעניק החתן לכלתו מסמלת את הנכונות לקשור את העתיד לקשר הדוק ומשותף. נתינת הטבעת היא פעולה מסורתית שנהוגה בעולם כולו משך שנים רבות. בעם היהודי כללה מסורת זו נדוניה שלמה. אמנם הטבעת ימיה כימות עולם, אבל גם בתחום זה יש אופנה ולה השפעה רבה על הטבעות השונות. אך ככלות הכול כאשר בוחרים טבעת הבחירה תיעשה כמובן על פי שיקולים של טעם אישי והעדפות ולא רק לפי מגמות אופנה וטרנדים עכשוויים.

טבעת קלאסית

הטבעת הקלאסית היא טבעת סוליטר שמשובץ בה יהלום אחד. אך יחד עם זאת הטבעת המפורסמת ביותר בעולם היא טבעת שבמרכזה משובצת אבן משבחת בגווני הכחול. טבעת זו היא טבעת האירוסין של הנסיכה הידועה דיאנה שמשתייכת למלוכה הבריטית. את הטבעת הזו היא בחרה בעצמה כאשר התארסה עם הנסיך צ'ארלס בשנת 1981. כעבור שנים קיבלה גם הנסיכה קייט טבעת כזו. אמנם היא לא בחרה את הטבעת לפי טעמה האישי אלא קיבלה אותה בשל היות טבעת זו חלק מהמורשת המשפחתית. אך בראיונות שהיא נתנה היא הביעה שביעות רצון מהטבעת שקיבלה. אמנם לטבעת זו יש ערך עצום ומשמעות רבה. אך באופן מפתיע הערך הריאלי שלה אינו גבוה כל כך בהשוואה לתכשיטים מלכותיים אחרים. טבעת בעלת אבן כחולה היא טרנד וינטאז'י שיש לו נוכחות רבה גם כיום ומסתבר שהמגמה הזו קיימת ולא תחלוף מהר כל כך…

אבנים ויהלומים בטבעות אירוסין

טבעת אירוסין הוא תכשיט יוקרתי. ואכן זו הסיבה לכך שהיהלום היוקרתי הוא האבן הרווחת ביותר בבחירת טבעת אירוסין. אם כי היא אינה האבן היחידה – יש אבני חן נוספות שמשמשות בעיצוב טבעות אירוסין.

רכישה חכמה של טבעת אירוסין

רכישה חכמה של טבעת אירוסין תיעשה כמובן על פי שיקולי תקציב. כאשר ערכו של היהלום המשובץ הוא זה שמשפיע במידה משמעותית על ערך הטבעת. אבל כיום קיימת אפשרות לרכוש טבעות יהלום יוקרתיות במחיר משלם ונוח יותר, וזאת באמצעות פלטפורמות שונות שמקצרות את שרשרת השיווק ומקטינות כתוצאה מכך את פערי התיווך. כמו כן ניתן לקרוא ולרכוש ידע רב בתחום בקריאת מאמרים אינטרנטיים ובחינת תכשיטים בעיצובים שונים באתרי המכירות של היהלומנים. בצורה זו ניתן להצליח לרכוש יהלום יוקרתי וטבעת מעוצבת ועכשווית במחיר משתלם יותר.

בחירה משותפת

הטבעת מסמלת כאמור את החיבור ואת הקשר בן בני הזוג. ולכן יש לבחירת הטבעת משמעות רבה וסימבוליות אמתית לקשר שמתהווה ומתהדק בין השניים. אמנם יש לאופנה מה לומר בתחום זה אבל יחד עם זאת חשוב לשים לב לעניין הטעם האישי ולהעדפות האישיות של בני הזוג בבחירת הטבעת. רק כך תהיה הטבעת משביעת רצון ותהווה נדבך בעל חשיבות במרקם הזוגי בין השניים. כי הטבעת תלווה אותם לכל אורך הדרך המשותפת.