הפריטים שאת חייבת שיהיו לך בארון באביב – איך מוציאים מהם את המקסימום?

בכתבה הקודמת עברנו על רשימת הפריטים שאת פשוט חייבת (!!) בארון שלך בעונה הזאת. מדובר ב 17 פריטים, שסביר להניח שחלקם כבר נמצאים אצלך בארון.

עשית לך רשימת השלמות???

מעולה!

עכשיו שרשימת הפריטים בידיך, רגע לפני שאנחנו יוצאות לשופניג השלמות, אני רוצה להציג לך רעיונות לשילובים רבים שניתן לייצר מתוך הרשימה (והרשימה בלבד) ובעזרת כמה טיפים פשוטים וקלים ליישום.

להלן שוב 17 הפריטים במלתחה לדוגמא שהכנו מראש –

אביב מלתחה

שילוב אביבי ראשון – שמלת הפרחים שתענה על כל הצרכים!

מי היה מאמין ששמלה אחת יכולה להיות כל כך הרבה דברים ולשמש אותך בכל כך הרבה סיטואציות. נתחיל בבוקר וערב – את אותה השמלה תוכלי לנצל גם ליום יום, בשילוב פריטים יותר קז'ואלים כמו ז'קט הג'ינס ונעלי הסניקרס ולשדרג אותה למראה יותר חגיגי בליווי הז'קט בצבע הניטרלי, נעלי הסירה והשרשרת.

בנוסף, כל שמלה יכולה להפוך באופן פשוט לחצאית או לחולצה / טוניקה אם רק תרצי!  בחרתי בחולצה בצבע חלק מתוך הרשימה ו"הלבשתי" אותה מעל השמלה, מה שהפך את השמלה לחצאית מגניבה. דרך נוספת היא ללבוש את השמלה מעל מכנסיים צמודים (גם כאן בחרתי מכנסיים בצבע) ולהתייחס אליה כאל טוניקה וכך להשמיש אותה בעוד דרך מגניבה ומקורית.

שילובים שמלת פרחים

שילוב אביבי שני – פסים שלא מפספסים!

הדפס של פסים שחור ולבן יכול להשתלב עם כל צבע חלק, כן כן, כלללל צבע שהוא. גם הצבעים הניטרליים (חום, לבן, אפור, ג'ינס, קאמל) וכל הצבעים הנוספים (כחול, ירוק, אדום, סגול, צהוב וכו'), לכן, חולצת הפסים שלנו ו /או השמלה ישתלבו כמעט עם על אחד מהפריטים ברשימת המלתחה.  במקרים מסוימים, כשיש קשר בין הצבעוניות בין שני הפריטים, ישתלב הפריט המפוספס יחד עם הפריט הפרחוני (כמו בתמונה של החצאית הפרחונית וחולצת הפסים). אפשר לראות שגם כאן, השתמשתי בשמלת הפסים כחצאית בשילוב חולצה בצבע.

שילובים פסיםשילוב אביבי שלישי – מונו.. מונו!

אחד השילובים הכי קלים ליישום ושאני אוהבת במיוחד הוא  שילוב מונוכרומטי.  מדובר על שילוב של צבע אחד ניטרלי (אפור, חום, לבן, שמנת, כחול או ירוק זית) בגוונים שונים באותו הלוק. הטכניקה הזו של שילוב יכולה להסביר למשל למה שילוב של 2 פריטים מדנים (ג'ינס) יכולים ליצור לוק מנצח. במלתחה שבחרתי, יש בעיקר פריטים בגווני שמנת, חום קאמל וגי'נס. כל אחד מהם עובד מדהים עם השני וניתן לערבב ביניהם איך שרק תרצי. שילוב מונוכרמטי בגוונים של שמנת, חום ולבן יכול להוות אחלה כיוון ללוק חגיגי ומקסים לערב החג.

שילובים צבעים ניטרלים

שילוב אביבי רביעי – לדגום מן ההדפס!

ברשימה שהכנו, היה מראש מינון נכון בין פריטים מודפסים ופריטים חלקים. המחשבה מאחורי זה עומדת על היכולת להשתמש בכל פריט מודפס כבסיס מעולה לאינספור שילובים. כשיש בידיך פריט מודפס, תוכלי לשלב אותי עם כל אחד מהצבעים הניטרליים ובנוסף לשלב אותו עם כל אחד מהצבעים שיש בהדפס שלו. כמו שניתן לראות בתמונה, אותה חולצה מודפסת השתלבה עם כל המכנסיים הקיימים ברשימה וכך גם לגבי החצאית. לכן, כשאת בוחרת את הפריטים המודפסים והחלקים שלך ברשימה, כדי לשים לב שהצבע שבחרת מופיע באחד מההדפסים או אפילו בשניהם. שילוב משמח כזה של המון צבעים, הוא בסיס נהדר למלתחה אביבית מנצחת ולתחושה נפלאה של רעננות והתחדשות.

שילובים הדפס וחלק

בעזרת הטיפים הללו, יצרתי עבורך 22 לוקים שונים מ 17 פרטי לבוש בלבד! אם הייתי ממשיכה (ואני יכולה להמשיך שעות), היו נוצרים עוד ועוד. כל הפריטים הללו, שחלקם כאמור מצויים אצלך בארון, יוכלו להשתלב בקלות עם פריטים נוספים שיש לך ויכסו לך את העונה האביבית בלי לקנות מלתחה מלאה וחדשה.

בא לי לראות איך את מיישמת את זה! שתפי אותי בשילובים המיוחדים שתעשי מתוך הרשימה הפרטית שלך! מחכה לתמונות שלך בדף הפייסבוק שלי shiftochic.

*** בכתבה הבאה, אני חושפת הכל – רשימת החנויות הסודית שלי! כל החנויות שבהם אני מוצאת את הבגדים הנכונים ובמחירים ממש טובים.

רוצה לבוא איתי לסיור-קניות בחנויות הסודיות שלי?  נקנה את הבגדים הנכונים לגזרה שלך, בצבעים הנכונים שעושים לך טוב, ובאחלה מחירים. 

shiftochic
נעים מאוד, אני שיפרית אדרי ואני סטייליסטית אישית ועובדת סוציאלית קלינית בהכשרתי. מתוך הידע והרקע הטיפולי שלי ובמקביל לעיסוק באופנה כסטייליסטית, נוצרה לה דרך עבודה ייחודית המתמקדת בחיבור בין ביטחון עצמי ליצירת סגנון אישי ואופנתי שמדויק רק לך! מתוך אמונה זו, והידע הרב שרכשתי בשני תחומים אלה במהלך השנים, אני מלווה נשים בתהליכים אישיים או קבוצתיים בדרכן החשובה לשינוי וקבלה של המראה החיצוני שלהן. אני באמת מאמינה שמאוד פשוט להרגיש יפה, אם רק יש לך את הכלים הנכונים להאיר ולהעיר את היופי שכבר קיים בך ולתת לו מקום של ממש בחיים שלך. זאת המציאות בה אני חיה מדי יום ואני מזמינה אותך להפוך אותה לחלק מהמציאות שלך.