הכירו את "בא-בי" הוד השרון – בר הופעות שכונתי קטן אבל שובב

כשמדברים על בר שכונתי, ישר עולה המחשבה שאפשר לבוא בטרנינג ונעלי בית. במקרה של "בא-בי" זה לא כך. לכאן דווקא יש סיבה להתלבש ולהרגיש שיצאתם לבילוי בעיר הגדולה, אבל בלי פקקים מתישים ומייאשים להגיע אליהם. אין פה אחמ"שים ולא צוות מלצרים, גם לא מוזיקה רועשת שאי אפשר לדבר. מה שיש כאן זה בר חמים וביתי, הופעות קטנות מצוינות, אוכל טוב ובעיקר אלכוהול מהמשובחים שיש. אז לא תבואו? אנחנו דווקא היינו וממליצים!

צילום: שרה פלד

ה"בא-בי" של דרור גיניאו, שוכן בחנות לשעבר בפתחת דרך מגדיאל בהוד השרון. ויטרינת הזכוכית איננה מסתירה את הכיף שבפנים. לא תמצאו כאן שומר גברתן שיסנן את צובאי הדלתות. כל מי שמגיע, הזמין מראש כרטיס להופעה והוא מתקבל באהבה פנימה.

צילום: שרה פלד

המקום קטן, רק ל-50 איש ובקצהו שטח המוקצה ל"במת הופעה". הרוב יושבים סביב הבר והאחרים סביב שולחנות ברים בחברותא. כולם מדברים עם דרור ודרור מדבר עם כולם. כמו להתארח בבית. כשההופעה מתחילה, מתחילה גם החגיגה. הקרבה הפיזית לאמנים, מייצרת קשר בלתי אמצעי ביניהם לבין הקהל מה שמביא לאינטראקטיביות מושלמת. כן, גם מערכת הסאונד מצוינת, כי היא מושקעת.

צילום: שרה פלד במופע של סוניה ג'ייקוב, אלי חדד ומשה דוידזון

כמו כל בר הופעות טובות, פותחים דלתות שעה לפני כן, לדבר, לאכול פוקאצ'ות, סלטים, ולשתות בירות טובות והרבה אלכוהול איכותי. והגילאים? כל מיני… כשאנחנו היינו, טווח הגילאים היה בין 30-70…

צילום: שרה פלד

דרור גינאו הבעלים מספר כי בא-בי נפתח מתשוקה למוזיקה ולהופעות חיות. המקום נפתח כחודש לפני פרוץ הקורנה והיה סגור רוב הזמן בשנה הראשונה. רק בתקופה האחרונה היו בו הופעות בצורה רציפה של זמרים ולהקות מתחילים שמחפשים במה, של סטנדאפ אפ קומדי ושל זמרים מוכרים יותר כמו: סי היימן ,מאיה אברהם מהפרויקט של עידן רייכל , מיקה קרני , רונית שחר , דן תורן ,דודי לוי, לייזר לויד , ג׳וני שועלי , בן ארצי שליחי הבלוז ארז לב ארי ואחרים. המקום גם מאפשר לערוך אירועים קטנים לפרטיים ולחברות.

השנה, דרור יקיים בבא-בי, את "פסטיבל בסוודר" שהתקיים ב11 השנים האחרונות בבארבי , פסטיבל שהאמנים בו מופיעים ללא עלות וכרטיס הכניסה עליו הוא תרומת פריט לבוש ויחד עם עמותת פתחון לב כל הפריטים הועברו להומלסים באזור המרכז.

פרטים טריים ורעננים על ההופעות בדף הפייסבוק של בא-בי 

בא-בי בר, דרך מגדיאל 10 הוד השרון, ווייז באבי Babi