החבר הכי טוב שלי. האמנם?

כשעיבדנו את זה עוד ועוד, היא הבינה שאם המצב היה הפוך, היתה שמחה שנועם ישתף אותה ויאפשר לה לתמוך בו ולעבור את המתח והלחץ הזה יחד.

זוגיות,יעוץ זוגי,יחסים,משפחה,חברות,אמון,ביטחון, ייעוץ זוגי
חברים טובים?
בלי סודות
סיפורים (ישנים) מהקליניקה✨
יולי (שם בדוי), בת 39, נשואה לנועם, ויש להם שלושה ילדים. הם יחד שנים רבות ולדבריה, האהבה כמו גם החברות שלהם, פורחת. "אנחנו החברים הכי טובים. מדברים על הכל. הכי כיף בעולם לעשות איתו סיעור מוחות, להתעדכן, לשחק ברידג' (בקורונה התחילו ללמוד יחד).
היא מגיעה אלי בגלל צוואר תפוס ונדודי שינה.
אנחנו מדברות על הכל.
בכל שבוע, יש 5 שאלות קבועות שצריך לתת להן מספר בין 0 ל-10.
0, זה קטסטרופה ו-10, זה המצב האולטימטיבי:
♦️חיוניות
♦️שינה
♦️ליבידו
♦️עיכול
♦️תקשורת
בד"כ, הציון שלה לתקשורת מאוד גבוה.
באחד המפגשים עלה איזה עניין שמאוד מאוד מטריד אותה – והיא לא חולקת אותו עם נועם. לא רוצה להלחיץ אותו סתם.
שאלתי אותה איך זה מסתדר עם הציון הגבוה שהיא נותנת תמיד לתקשורת והיא הסתכלה עלי עם עיניים גדולות וגבות מורמות.
כשעיבדנו את זה עוד ועוד, היא הבינה שאם המצב היה הפוך, היתה שמחה שנועם ישתף אותה ויאפשר לה לתמוך בו ולעבור את המתח והלחץ הזה יחד.
✨יש לנו נטייה להחליט עבור היקרים לנו. מרוב שאנחנו שומרים עליהם, אנחנו מונעים מעצמנו את הדובדבנים שבחברות, במקום להקל על עצמנו ולקצר את הסבל, אנחנו מאריכים אותו. לעתים המתח אף הופך אותנו לקצרי רוח.
✨קיימות סוגיות רבות ומגוונות בקשרים זוגיים שאיכשהו, במקום לקרב אותנו, מרחיקות.
מתוך הנסיון הקליני ומתוך תצפית, יצרתי את
♦️"המעבדה" – זוגיות תחת זכוכית מגדלת♦️.
נציף סוגיות שכיחות ובעיקר נקבל פרספקטיבה וכלים פרקטיים ליישום.
לפרטים, צרו קשר בווטסאפ:
✨♦️אם טרם הורדתןם את "נועדנו" – המדריך לבדיקה וחידוש הזוגיות, מוזמנות:
אפרתה בנור - יעוץ זוגי
אפרתה בנור, הבעלים של "דרך אפרתה"- יעוץ זוגי, ליווי למציאת זוגיות, מיניות בריאה, הוויה ומיניות נשית, סדנאות והדרכה.לתפיסתה, שינוי יכול להתרחש בעזרת התמדה ורצון משותף, התבוננות בדפוסים קיימים ולקיחת אחריות על ההתנהלות הזוגית .שמחה לעבוד עם זוגות המודעים לקיום הניצוץ, מאמינים שאפשר, לוקחים אחריות ומעוניינים לשוב ולהלהיט את אש התקשורת, התשוקה והאינטימיות.מעל 25 שנה מלווה ומנחה זוגות בסדנאות מגע הנשענות על תקשורת וחווית גוף, מזה 17 שנה עובדת בעיקר עם נשים על מיניות בריאה, מאז 2013 מנחה סדנאות לזוגות ויחידים במסעות הלב ובאישתר.אפרתה בנור | ליווי ויעוץ זוגי | מיניות בריאה | הוויה ומיניות נשית מפגשים בחדרה ובזום.תאור הלינק – "נועדנו" – מדריך להורדה במתנה לבדיקה וחידוש הזוגיות. הלינק: https://fbenor.ravpage.co.il/zugotתאור הלינק: שאלון לזוגות החיים יחד הלינק: https://katzr.net/83e238האתר שלי, לקריאת מאמרים / שאילת שאלות: הלינק: www.efratabenor.com האני מאמין שלי: https://katzr.net/4a5240הלינק: https://www.facebook.com/groups/298012404844791