דיקור סיני לדיכאון וחרדה

האם אפשר לשלב את טיפולי הדיקור יחד עם טיפול תרופתי? איך מתנהל טיפול דיקור סיני לדיכאון וחרדה? מה כדאי לעשות בשביל לשפר את המצב?

דיקור סיני לדיכאון וחרדה
acupuncture for depression
דיקור סיני לדיכאון וחרדה

דיקור סיני לדיכאון וחרדה

הפרעות מצב רוח הפכו בשנים האחרונות לתופעה ידועה ולא פשוטה להתמודדות. ישנם לא מעט מקרים בהם גברים ונשים בכל הגילאים נאלצים להעדר מהעבודה או להימנע מפעילויות חברתיות רק בגלל דיכאון. ללא טיפול מתאים הפרעות מצב רוח עתידות לחבל בקשרים זוגיים וחברתיים, לעכב את התפתחות הקריירה ולמנוע מכם לנצל את מלוא הפוטנציאל הגלום בכם. הבשורה הטובה שלנו לאלו שסובלים מהבעיה היא טיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה. הרפואה הסיני יודעת איך לשפר בעבורכם את מצב הרוח, להסדיר את זרימת האנרגיה ולהחזיר אתכם לתפקוד תקין. טיפול טבעי נטול תופעות לוואי ותרופות פותר בעבורכם את הבעיה ולכם נשאר רק לתאם תור לדיקור סיני.

איך מתנהל טיפול דיקור סיני לדיכאון וחרדה?

פגישת הטיפול הראשון משמשת גם לאבחון וגם להתנסות ראשונית בדיקור. המטפל יערוך תשאול קצר במהלכו הוא ילמד להכיר אתכם ויזהה את הגורמים לבעיה. אתם מוזמנים לשאול שאלות ולספר על קשיים נוספים שאתם חווים. בהתאם לאבחון יבחר המטפל נקודות דיקור ויבנה תכנית טיפולית. כעת תתבקשו לשבת בכורסא נוחה או לשכב על מיטת טיפולים בעוד המטפל מציב את המחטים בנקודות המתאימות. אלו הן מחטים דקות מאוד כך שהדיקור אינו מלווה בכאב וברוב המקרים אינו מורגש כלל.

מחטי הדיקור מפעילות בגוף תגובה במערכת העצבים וממריצות את זרימת הדם. דיקור סיני לדיכאון וחרדה מעודד הפרשת חומרים משפרי מצב רוח כך שאתם צפויים להרגיש טוב יותר מיד לאחר הטיפול הראשון. על מנת להגיע לתוצאות טובות יש להתמיד בסדרת טיפולים. יהיו מקרים בהם תהיה המלצה על טיפול דיקור קבוע אחת לשבועיים או חודש לשימור התוצאות. נציין שוב שאין לטיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה תופעות לוואי.

מה כדאי לעשות בשביל לשפר את המצב?

יחד עם טיפולי דיקור סיני לדיכאון וחרדה תקבלו גם המלצות לשינויים באורח החיים ולעתים גם שינויים תזונתיים. יהיה עליכם לעשות מאמץ להרחיק מחייכם גורמים שליליים שמעוררים בכם מתחים, כעסים ועצב. במידה והתזונה שלכם עשירה במאכלים עתירי סוכר, שומן רווי וקפאין תתבקשו להחליף את אותם מאכלים בירקות טריים, פירות ודגנים מלאים. צמצום משמעותי של צריכת קפאין ואלכוהול חיוני.

האם אפשר לשלב את טיפולי הדיקור יחד עם טיפול תרופתי?

דיקור סיני לדיכאון וחרדה אפשרי לשילוב עם טיפולים אחרים. שיתוף פעולה בין כל הגורמים המטפלים בכל מומלץ ואף הכרחי. ייתכן וטיפולי דיקור סיני יצליחו להקל על תופעות הלוואי שמתלוות אל נטילת כדורים נוגדי דיכאון או חרדה

רפאל רוזנסקי - רפואה סינית משולבת
רפאל רוזנסקי (M.Sc., Dip.Ac.) - מטפל בדיקור סיני ומנהל מרפאת רפאל לרפואה סינית. פתרון לבעיות גוף ונפש, כל סוגי הכאב, עייפות, דיכאון, בעיות נשים, פוריות, הרזיה ועוד. למרפאת רפאל סניפים בתל אביב וראשל"צ. טל' 054-5721258, https://rafaclinic.co.il/