אסתטיקה זו רפואה לכל דבר-ראיון אישי עם ד"ר מננה דן

מרפאות אסתטיקה יש הרבה, כך גם רופאים שעוסקים ברפואה האסתטית, שאלת השאלות היא איך למצוא את האיכותיים ביותר ולהיות בטוחים שאתם מפקידים את המראה שלכם בידי איש מקצוע אמין ומיומן. כזו היא ד"ר מננה דן, 30 שנה רופאה וב-15 השנים האחרונות מובילה בתחום הרפואה האסתטית.

מרפאות אסתטיקה יש הרבה, כך גם רופאים שעוסקים ברפואה האסתטית, שאלת השאלות היא איך למצוא את האיכותיים ביותר ולהיות בטוחים שאתם מפקידים את המראה שלכם בידי איש מקצוע אמין ומיומן. כזו היא ד"ר מננה דן, 30 שנה רופאה וב-15 השנים האחרונות מובילה בתחום הרפואה האסתטית.
מגיל צעיר נמשכה ד"ר מננה דן לאמנות, לאסתטיקה וליופי, ובטוחה שאם לא הייתה פונה לרפואה הייתה כיום מעצבת. חוש אמנותי ועיצובי גבוה הם כלי עבודה חשובים מאד לעוסקים ברפואה האסתטית. "עיצוב הפנים זו אדריכלות ברמה הגבוהה, לשמור על הפרופורציות הנכונות, להתאים אותן למבנה הפנים ולאופי הלקוחה, ולשמור על מראה טבעי ולא עשוי. זו אמנות” אומרת ד"ר דן "ואסתטיקה היא רפואה לכל דבר".
בקליניקות שלה ניתן לעבור את כל מגוון הטיפולים האסתטיים. שילוב של המוצרים האיכותיים והטובים ביותר, מוצרים טבעיים בעלי אישורי ה-FDA האמריקאי, ה-CE האירופאי ואישורי משרד הבריאות הישראלי, מיכשור וטכנולוגיות חדשות פורצות דרך, והמקצועניות הגבוהה של ד"ר דן.

ד"ר מננה דן במרפאתה שבגדרה. צילום: נדיה היבא

המטרה להחזיר את הגמישות והלחות לעור, ולהשיב את הזוהר שאבד, ולהצעיר את המטופלים ב-10 שנים לפחות. זאת ע"י הזרקות של בוטוקס וחומצות היאלרוניות למיצוק וחידוש העור, טיפולי קלציום, מילוי קמטים ואזורים נפולים כמו הלחיים ועיצוב קו הלסת, פיסול והרמת הפנים, פיסול אף ועיבוי ועיצוב שפתיים. בנוסף טיפולים באזור הדקולטה, מיצוק עור הידיים, ועוד.
ד"ר דן מאמינה בשילובים של טיפולים, טכנולוגיה ואיכות מוצרים. כמו מכשיר RF הפועל עם גלי הרדיו או מכשיר ה"הייפו אולטרה פורמר" בשיטת האולטרסאונד שמטפל בשכבות העמוקות של העור שמחט לא מגיעה, מעודד ייצור מחדש של הקולגן, מחדש וממצק את העור. זאת בשילוב הזרקות בשכבות החיצוניות של העור והם השילוב המנצח לכל אישה שעברה את גיל ה-50 עם התוצאות הגבוהות והטבעיות ביותר.
ד"ר מננה טסה אחת לחודשיים לכנסים ברחבי עולם ללמוד ולהתעדכן בחידושים האחרונים של הרפואה האסתטית. בימים אלה משלבת ומיישמת ד"ר דן את המילה האחרונה בעולם ההזרקות – חומר מילוי חדש המשלב חומצות היאלרוניות, חומצות אמינו וביו פפטידים, השילוב המנצח לשיקום ומיצוק מרקם העור, השבת הזוהר לפנים, ועידוד הגוף לייצור מחדש של הקולגן. חומר חדש זה הוא הדור הבא של חומרי המילוי, המשלב מחקר ומדע ברפואה האסתטית.
הידע והניסיון של ד"ר דן מעניקים לה את היכולת לבנות תכנית טיפולים אישית כמו חליפת הוט קוטור. טיפול שיתאים לגיל המטופלת, למצב העור, וכמובן לתקציבה האישי, מיומנותה והשליטה בחומר מאפשרת לד"ר מננה לפזר אותו באופן מדויק באזורים המטופלים, למקסם את הטיפול ולהישאר במסגרת התקציבית, ותמיד להשיג את התוצאות הגבוהות ביותר.
חשוב לה מאד שמבנה הפנים והטקסטורה יהיו בדיוק כמו שהיו קודם תוך שמירה על המראה הטבעי. לפני כל טיפול נערכת פגישת ייעוץ מקצועית איתה. לא עם אשת מכירות. ויש לה הרבה סבלנות לשמוע ולהסביר את התהליך לפרטי פרטים. לברר להיכן רוצים להגיע ולעשות תיאום ציפיות. לא בכדי רוב הלקוחות הם לקוחות חוזרים, כאלה שמביאים גם את בני המשפחה לטיפולים. היא מכירה כל אחד בשמו, ועבורה כל לקוחה היא כמו משפחה.
לדברי ד"ר דן: "מטרת העל שלי היא להחזיר את המראה של המטופלת למה שהייתה לפני 10 שנים, ולא לייצר מישהי אחרת. נשים רוצות להיראות טוב מבלי שידעו שעברו טיפולים והזרקות, אני יודעת להעניק להן מראה טבעי באופן המקצועי והבטיחותי ביותר".

ד"ר מננה דן (מימין) עם מנהלת המרפאה שבגדרה. צילום: נדיה היבא

השבוע נפגשתי עם ד"ר מננה במרפאתה שבגדרה לראיון אישי. במרפאה אווירה נעימה, נינוחה ורגועה. פגשתי רופאה שעוסקת באהבה גדולה ברפואת ילדים ולא פחות מזה גם  לעסוק  בכל מה שקשור בתחום האסתטיקה. ולכן היא חולקת את זמנה בין טיפול בילדים ובטיפול אסתטי לבוגרים.
לד"ר מננה ידע רב וניסיון בתחום האסתטיקה ובטיפולים החדשניים והמבוקשים ביותר כיום בתחום. הנה מעט מהשאלות שהיו בראיון שמבחינתי האישית היה מעניין, מסקרן  וגם מלמד.
הכירו את ד"ר מננה דן, רופאת ילדים ומשפחה מזה 30 שנה, וב-15 השנים האחרונות מובילה בתחום הרפואה האסתטית.

ד"ר מננה דן ואני במרפאתה שבגדרה. צילום: נדיה היבא

איך תהיי צעירה ב-10 שנים
זה כבר כמה זמן שאת מסתכלת במראה ולא אוהבת. הפנים נפולות, קמטים החלו להופיע בצידי הפה והעיניים, ולהיכן נעלם הזוהר והיופי של פעם? החלטת לשדרג את המראה אבל מרגישה מבולבלת. אנחנו פה כדי לעזור למצוא את האחת, המקצועית, בעלת ניסיון רב שנים, עם מיומנות טכנית, שתקשיב לכם וביחד תגשימו חלומות.
ד"ר דן, את רופאה מוערכת, מדוע החלטת לעשות הסבה לרפואה אסתטית?
מגיל צעיר נמשכתי לאמנות, לאסתטיקה ויופי. אהבתי לצייר ואם לא הייתי רופאה, הייתם שומעים עלי כמעצבת. חוש לאסתטיקה ואמנות הם ערך מוסף בארגז הכלים של הרפואה האסתטית. עיצוב הפנים זו אדריכלות ברמה גבוהה, לשמור על הפרופורציות הנכונות בפנים, להתאימן למבנה ולאופי הלקוחה, ואיך להעניק לה את המראה הטבעי מבלי שידעו שעברה טיפולים. רפואה אסתטית עבורי זו אמנות, ואסתטיקה היא רפואה לכל דבר.
אילו טיפולים ניתן לעבור בקליניקה?
את כל מגוון הטיפולים האסתטיים. הקליניקות שלנו הפכו למובילות בתחום בגלל השילוב האולטימטיבי שהן מציעות. את הידע המקצועי והניסיון רב השנים שלי, את המוצרים האיכותיים והטבעיים בהם אני משתמשת, בשילוב מיכשור וטכנולוגיות פורצות דרך.
בקליניקות ניתן לקבל את כל סוגי ההזרקות, בוטוקס, חומצות היאלרוניות וטיפולי קלציום לחידוש הקולגן ולמיצוק וחידוש מרקם העור. מילוי נפחים בפנים, עיצוב קו הלסת, פיסול האף, טשטוש ועידון קמטים, פיסול והרמת פנים ללא ניתוח, ועיבוי ועיצוב שפתיים. בנוסף טיפולים משלימים בדקולטה ומיצוק העור בכפות הידיים, ועוד. מטרת העל להחזיר את הגמישות והלחות לעור, להפוך כל אחת לצעירה לפחות ב-10 שנים מגילה עם מראה מטופח, זוהר וצעיר יותר. לכל אחת מגיע להרגיש מיליון דולר, כל יום וכל היום.
באיזה מיכשור מתקדם את משתמשת?
אני נוהגת לנסוע לכל הכנסים החשובים בעולם ולומדת כל יום על טכנולוגיות חדשות ומתקדמות המניבות תוצאות גבוהות במיוחד. המכשור אצלי הוא המילה האחרונה בתחום.
למשל מכשיר RF הפועל עם גלי הרדיו או מכשיר ה"הייפו אולטרה פורמר" בשיטת האולטרסאונד שמטפל בשכבות העמוקות של העור שמחט לא מגיעה, מעודד ייצור מחדש של הקולגן, מחדש וממצק את העור.
אני מאמינה בשילוב של טכנולוגיה מתקדמת ומוצרים איכותיים תוך התאמה אישית של הטיפול הספציפי ללקוחה. לדוגמה שימוש במכשיר ה"הייפו אולטרה", בשילוב הזרקות בשכבות העליונות של העור הכוללים מילוי קמטים לחיים וסנטר, או עיבוי טבעי של השפתיים. טיפול מבפנים ומבחוץ, הוא השילוב המנצח לכל אישה שעברה את גיל ה-50.

מה חדש בעולם ההזרקות?
חומר מילוי המשלב חומצות היאלרוניות, חומצות אמינו, וביו פפטידים. שילוב מנצח לתוצאות גבוהות במיוחד לשיקום ומיצוק מרקם העור, השבת הזוהר לפנים, ועידוד הגוף לייצור מחדש של הקולגן. זהו הדור הבא של חומרי המילוי, המשלב מחקר ומדע ברפואה האסתטית.

במרפאה של ד"ר מננה דן שבגדרה. צילום: נדיה היבא

האם יש מיתוס שתוכלי לנתץ?
בוודאי, "מיתוס העלמת הקמטים". קמט שנוצר לא נוכל להעלימו. כן ניתן להעלים קמטי מימיקה בעזרת הבוטוקס. אפשר לשפר את מראה הקמטים, ללטש ולמלא אותם אבל לא להעלימם. אני לעולם לא אפתח ציפיות שלא ניתן לממש אצל לקוחותיי.
עצה ממך למי שמגיע בפעם הראשונה
חשוב להיפגש עם הרופא המטפל ולא עם איש מכירות. להתייעץ רק עם איש מקצוע מיומן. לבדוק כמה ניסיון יש לו, והאם הוא מבצע את הטיפול אישית. בפגישות המקדימות שלי עם מטופליי אני קשובה להם ביתר סבלנות, מפיגה את הפחדים וביחד מטווים תכנית עבודה שמטרתה לתאם ציפיות.
בסוף הפגישה נבנית תכנית אישית כמו חליפה בתפירה עילית המתאימה למטופלת לפי גילה, מצב העור ולא פחות חשוב, התקציב. המטרה אינה להעמיס עלויות. הידע והניסיון שלי עוזרים לי למקסם תקציבית וטיפולית את התהליך, לשלוט בחומר ולהשתמש בו באופן מקסימלי ומדויק באזורים המטופלים. וכמובן להשיג את התוצאות הגבוהות ביותר.
רוב המטופלים הם לקוחות חוזרים, שמביאים גם את בני המשפחה לטיפולים. אני מכירה כל אחד בשמו, וכל לקוחה מרגישה שהיא חלק מהמשפחה.
מהו האני מאמין שלך ומה לעולם לא תעשי?
כשאני מעצבת ומפסלת את הפנים, חשוב לי מאד שמבנה הפנים והטקסטורה יהיו בדיוק כמו שהיו קודם, זאת תוך שמירה על מראה טבעי ובלתי עשוי. מטרת העל היא להצעיר את המטופלת בלפחות 10 שנים אבל לא לייצר מישהי אחרת. לא להגזים וליצור מפלצות גם אם זו דרישה של הלקוחה, אני מסבירה ובדרך כלל הן מקשיבות לי. הנשים היום רוצות להיראות טוב ומצד שני חשוב להן שלא ידעו שעברו טיפולים והזרקות, ואני יודעת להעניק להן מראה טבעי באופן המקצועי והבטיחותי ביותר".

ואני אומרת: "שבשביל אנשי מקצוע אמינים ומקצועיים כאלה, שווה להגיע עד גדרה וראשון-לציון".

המרפאות של ד"ר מננה דן
שדרות בן גוריון 105 גדרה, 08-9404191
החומה 14 ראשון לציון, 03-6112770
פייסבוק–dan manana

בשיתוף עם ד"ר מננה דן
קרדיט צילומים: נדיה היבא
ערכה: נדיה היבא