ענת אשר: תפריט לכלה לקראת אירוע

לדיאטנית ענת אשר יש עבורכן הצעה לתפריט יומי לכלה שהגיעה למשקל היעד לשבוע האחרון שלפני האירוע

19/01/2020
ענת אשר קבלו עדכונים מענת
  • RSS

התפריט מיועד לאישה בריאה שהגיעה או נמצאת במשקל היעד, ורוצה להוריד 1-2 קילוגרם סופיים לפני אירוע. חוזרים על אותו תפריט במשך השבועיים לפני האירוע בתוספת מים כ-1.5 ליטר לפחות.

תפריט יומי לדוגמה לכלה לקראת אירוע:

ארוחת בוקר

כריך מ-2 פרוסות לחם קל + אפשרות אחת מהחלבונים הבאים (50 גרם) :

2 כפות גבינה או קוטג' 5% או גבינ"צ לייט 9% או 2 כפות טונה. מומלץ להכניס לכריך חסה, רוקט, מלפפונים ונבטים למי שאוהבת. ניתן למרוח מיונז לייט.

ארוחת ביניים

גביע (150 גרם) יוגורט דנונה light& free.

דנונה Light & Free. צילום: יח"צ

ארוחת צהריים

מנת חלבון מהבאים: 200 גרם של חזה עוף על האש / פילה דג

+4 כפות לאחר בישול של פחמימה: אורז/פתיתים/קוסקוס/פסטה/קינואה/עדשים/אפונה /תירס

+ 3-4 כוסות של ירקות מבושלים מהבאים: קישואים/ברוקולי/כרובית/פטריות/שעועית ירוקה/שעועית צהובה/תרד או סלט קטן + ½ כף טחינה גולמית/ ½ כף שמן זית/ 1 כף אבוקדו/ 3 זיתים.

ארוחת ביניים

פרי מהבאים תפוח/תפוז/אגס/כוס תותים + 5 שקדים לא קלויים/2 חצאי אגוזי מלך.

anatasher1

ארוחת ערב

שקשוקה מ- 2 ביצים (רוטב MUTTY או להכין מ 2 עגבניות בצל ותבלינים לא רסק) + 2 פרוסות לחם קל + סלט ירוק.

עצת זהב:

חשוב לשתות 10-12 כוסות מים ביום או 3 בקבוקים של 750 מ"ל, תה ירוק ללא סוכר אפשר לשתות חופשי. סך הכל יש לצרוך חצי כוס חלב במהלך היום לכל כוסות הקפה.

ענת אשר

רוצה ליצור קשר עם ענת אשר? תוכלי לעשות זאת דרך האתר שלה או בפנייה לעמוד האינסטגרם שלה




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה