נתקעתם/ן בדרך? זה כבר לא חייב להיות סיוט

אם נאלצתם לגרור את הרכב לאחרונה, אתם ודאי זוכרים את זמן ההמתנה הארוך והמייסר שהמתנתם עד שהגרר סוף סוף יגיע. אחת הסיבות לכך היא היעדר התחרות בשוק. שוק שירותי דרך וגרירה אינו רווי במתחרים, מה שגורם לחברות המרכזיות לשאננות – אין ללקוחות יותר מדי ברירות, וכך גם המוטיבציה של החברות להעניק שירות יוצא מן הכלל הולכת ויורדת.

שירותי דרך

מה עולה לכם לראש כשמדברים על גרר? אתם ודאי מדמיינים את עצמכם בשולי הכביש בחוסר אונים, לבושים אפוד זוהר, מרימים טלפון לגרר וממתינים שעות ארוכות לגורר הלא כל כך חביב שהגיע "להציל" אתכם. היום זה כבר ממש לא חייב להיות ככה, וחוויית הגרירה יכולה לעבור חלק.

משך ההמתנה לגרר

אם נאלצתם לגרור את הרכב לאחרונה, אתם ודאי זוכרים את זמן ההמתנה הארוך והמייסר שהמתנתם עד שהגרר סוף סוף יגיע. אחת הסיבות לכך היא היעדר התחרות בשוק. שוק שירותי דרך וגרירה אינו רווי במתחרים, מה שגורם לחברות המרכזיות לשאננות – אין ללקוחות יותר מדי ברירות, וכך גם המוטיבציה של החברות להעניק שירות יוצא מן הכלל הולכת ויורדת.

שימוש בבינה מלאכותית

כיום, חברות שירותי דרך וגרירה רבות פועלות בצורה יחסית אוטומטית – הן שולחות רכב שירות לכל קריאה שנפתחת. חברת BLUE לקחה את המושכות עם רעיון חדש ומהפכני, ונכנסה לשוק שירותי דרך וגרירה בסערה עם שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. הרעיון הוא להשתמש בנתוני עבר של קריאות הגרירה, על מנת לנסות לחזות את הקריאות הבאות. כאשר אפשר לצפות מראש מתי, איפה וכמה קריאות יפתחו, ניתן למקם רכבי שירות במספר נקודות, ובצמתים אסטרטגיים על מנת לקצר משמעותית את זמני ההמתנה. השימוש בטכנולוגיה ודאטה בפרא בעולם של תעשייה מסורתית הולך ומתחזק, כאשר חברות רבות עושות שימוש במאגרי נתונים על מנת לעשות אופטימיזציה לתהליכים.

שירות לפני הכול

חברת BLUE מורכבת ממספר גופים בעולם שירותי דרך וגרירה ומעולם הביטוח, ששמו לעצמם מטרה לספק שירות טוב יותר, מקצועי יותר, וכמובן מהיר יותר. מעבר לתוכנות והשימוש בטכנולוגיה חכמה, הפוקוס המרכזי הוא על האנשים. אלה שיענו לטלפון כאשר תתקשרו למוקד, אלה שירדו מהגרר ויפגשו אתכם בשולי הכביש בלילה הקר. אנשי המקצוע הם אלה שעושים את ההבדל, כאשר שומרים על החפצים היקרים לכם מכל, פוגשים אתכם בחיוך, מתנהלים מולכם בסבלנות, ומטפלים ברכב בצורה המקצועית ביותר.

מקצועיות ואמינות

בין אם מדובר בגרר ובין אם מדובר בשירותי דרכים, אנשי המקצוע של BLUE ידעו לטפל בבעיה על הצד הטוב ביותר. כאשר מגיע אדם מטעם החברה לטפל ברכבכם, אתם יכולים להיות רגועים שהרכב נמצא בידיים טובות. BLUE מקפידים לעבור עם אנשי המקצוע המובילים בתחום הרכב, שעברו את כל ההסמכות הרלוונטיות וצברו ניסיון של שנים בטיפול ברכבים.

חזון אחרית הימים

הרעיון הוא שברגע שנכנסת לשוק חברה חדשה, שמציעה זמני המתנה קצרים הרבה יותר, שאר החברות ישאפו לקצר את הזמנים גם הן, על מנת לצבור יתרון תחרותי. כשמסתכלים על הדברים ממעוף הציפור, אפשר לחזות שתיווצר מגמה חיובית לאורך השנים בה זמני ההמתנה לגרר יתקצרו משמעותית באופן אוניברסלי, בכל החברות, מה שיועיל ללקוח בסופו של יום.