רק אני והבלמיין שלי: קולקציית המשקפיים של המותג הכי נחשק

"בלמיין" הוא בית אופנה צרפתי, וותיק ויוקרתי שנוסד כבר בשנת 1945. המותג צבר קהל לקוחות מפורסמות כמו קים קרדשיאן ואחיותיה, הדוגמנית ג'יג'י חדיד ושורה של דוגמניות מובילות, שמכונות "צבא בלמיין".

"בלמיין" הוא בית אופנה צרפתי, וותיק ויוקרתי שנוסד כבר בשנת 1945. המותג צבר קהל לקוחות מפורסמות כמו קים קרדשיאן ואחיותיה, הדוגמנית ג'יג'י חדיד ושורה של דוגמניות מובילות, שמכונות "צבא בלמיין".

לפני כ-4 שנה נקנתה החברה ע"י קרן קטארית "מייהולה" שפירוש שמה הוא "לא נודע", ובראשה עומדת השייח'ה מוזה בינת נאסר, אימו של אמיר קטאר שייח' תמים ואשתו של האמיר לשעבר. מוזה היא דמות בולטת מאד בקטאר, ידועה כאישה חזקה ואייקון אופנה שנוהגת ללבוש בגדים צבעוניים במיוחד. קודם לרכישת המותג בלמיין, היא רכשה גם את "וולנטינו".

האסטרטגיה השיווקית של השייח'ה מוזה הייתה להקפיא את כל פעילות המותג למשך 3 שנים, עד אשר יפוגו כל החוזים הישנים שנחתמו בעולם. בתום שלוש שנים, המותג "בלמין" חזר ובגדול, שאפילו בהנהלת החברה הופתעו מרמת הצלחתו המסחררת והעניין שהוא עורר בעולם כולו.

למנהל הקריאטיבי החדש של "בלמיין" נבחר אוליבייה רוסטאן  (Olivier Rousteing)  שהחליף את המעצב כריסטוף דקרנין, אחרי שאוליבייה שימש כעוזרו הבכיר משנת 2009. קודם לכן עבד רוסטאן חמש שנים תחת שרביטו של המעצב רוברטו קוואלי. רוסטאן אחראי על כל הצד העיצובי והאמנותי בקולקציות הגברים, הנשים והאקססוריז של בית "בלמיין". מטרתו הייתה להוביל את המותג למחוזות חדשים, לשנות את הקו הישן והמסורתי לקולקציות צעירות, בועטות, טרנדיות ובולטות בשטח.

אולבייה שמעבר להיותו מעצב מוכשר, הוא גם סלב מוכר עם 6 מיליון עוקבים באינסטגרם, חבר של ניימר, ביונסה וריאנה, והצליח בתקופה קצרה ביותר לחולל באז בעולם האופנה. את תצוגת האופנה בחר לעשות בשדה התעופה של אורלי כשהדוגמניות יוצאות מהמטוסים, אירוע שזכה להד תקשורתי בכל רשתות הטלוויזיה והרשתות החברתיות.

חברת "אקוני" שבראשה עומד האיש החזק ביותר בתעשיית משקפיי הפרימיום והיוקרה, היא שמייצרת את משקפי השמש ל"בלמיין" תחת השם "בלמיין ביי אקוני", ומטרתם להפוך להיות החברה המובילה והגדולה ביותר בתחום בעולם.

מה בקולקציה?

משקפי שמש ייחודיים העונים להגדרהluxury  – מותרות. משקפיים לנשים ולגברים. עשויים מהחומרים האיכותיים ביותר בתחום, כמו טיטניום וציפויי זהב, אצטט יפני הנחשב ליוקרתי והאיכות ביותר, והיקר ביותר בעולם. ואפילו ה"אפונים", הקשתות לאף, עשויים מהחומר האיכותי Ceramics ממנו עושים את שועני היוקרה העולמיים "ראדו". חלק מהדגמים מגיעים במהדורה מוגבלת של 300-777 דגמים לצבע.

מסגרות המשקפיים העשויות אצטט גדולות במיוחד, אובר סייז בכל מובן המילה. מסגרות אגרסיביות, גדולות, קלות במשקל שהפכו במהירות לאייקון אופנה עולמי.

המסגרות בעיצוב מסכות גדולות, מכסות חצי פנים, עם עדשות גדולות וצבעוניות, ואלמנטים מתוכשטים בזהב. המשקפיים של "בלמיין" הם משקפיים עוצמתיים עם נוכחות שמצהירה "אני פה ואף אחד לא יכול להתעלם ממני".

ההצלחה של קולקציות המשקפיים היא מסחררת ומיידית, עם דרישה גבוהה של קהל הצרכנים בעולם כולו.

צילום: יח"צ

קולקציית משקפי השמש של המותג בלמיין,

להשיג בחנויות המשקפיים המובחרות בכל רחבי הארץ.

momento
אוהבת לכתוב על המון נושאים, אופנה, סטייל, ביוטי, טיפוח, עיצוב ובעצם כל מה שיפה, אסתטי ומעניין.