איך הפך הטיקטוק לפלטפורמת פרסום מובילה

 Tiktok היא פלטפורמת פרסום מתפתחת שצוברת במהירות פופולריות על פני צורות פרסום אחרות, מסורתיות יותר, בשל האופי האינטראקטיבי והמרתק שלה שהיא מספקת.

פרסום בטיקטוק

Tiktok היא פלטפורמת פרסום מתפתחת שצוברת במהירות פופולריות על פני צורות פרסום אחרות, מסורתיות יותר, בשל האופי האינטראקטיבי והמרתק שלה שהיא מספקת.

TikTok נוסדה על ידי חברת הטכנולוגיה הסינית ByteDance בנובמבר 2016. האפליקציה חוותה צמיחה מהירה בפופולריות ב-2018, עם למעלה מ-500 מיליון הורדות ברבעון הראשון של השנה בלבד.

מודעות Tiktok הן עניין של להיות מהיר וללכוד את תשומת הלב של הצופה לכמה שניות בלבד. זהו משך הזמן המושלם עבור אנשים שגולשים במהירות בפיד שלהם בטלפון הנייד שלהם. מודעות TikTok יכולות לכלול גם קישורים, המאפשרים לעסקים לקחת צופים ישירות לאפליקציות או לאתרים אחרים שבהם הם יכולים לרכוש משהו או להוריד אפליקציה.

יתרונות הפרסום בטיקטוק

מהיתרונות של פרסום בטיקטוק הם שיש לו ממשק ידידותי למשתמש, אופטימיזציה לנייד ומעורבות גבוהה.

אם אתה צריך לפרסם את המוצר או השירות שלך לדור הצעיר, זו אפליקציה ששווה להסתכל עליה.

Tiktok היא פלטפורמה אינטראקטיבית יותר מאפליקציות אחרות של מדיה חברתית. הקהל יכול להגיב על הסרטונים ולשתף אותם עם העוקבים שלו.

 

כיצד ליצור מודעת טיקטוק מוצלחת

מודעת כרטיס מוצלחת מחייבת את הקהל לעצור ולשים לב. זה צריך להיות משהו שבולט מהשאר ומרגש את הקורא. המודעה צריכה להיות גם מושכת ולספק סיבה ללחוץ עליה.

1) חשוב שמודעת כרטוס תתבלט מהשאר, אז איזו דרך טובה יותר מאשר עיצוב בהיר ומושך את העין?

2) העיצוב צריך לכלול כמה אלמנטים שיכולים למשוך תשומת לב, כגון טקסטים מושכים או גרפיקה. אלה יעזרו לגרום לקהל לעצור ולקרוא את העותק.

3) על מנת למשוך את תשומת הלב של אנשים, כדאי שלמודעה תהיה כותרת מסקרנת שמושכת את העניין שלהם.

4) זכור שרוב האנשים נכנסים לאינטרנט במהירות או ממשיכים.

 

 טיפים למודעה המושלמת

  • למשוך את תשומת הלב של הקהל באמצעות כותרות דרמטיות, שפה מרגשת או דיאלוגים הומוריסטיים
  • השתמש בוויזואליות שובת לב יותר – הם לא רק מושכים יותר לעיניים אלא גם סביר יותר לבלוט מהרעש
  • הטמעת אסטרטגיות פילוח משתמשים – מיקוד ללקוחות ספציפיים עם מסרים רלוונטיים.

 

מהו המודל ההצלחה של טיקטוק

מודל ההצלחה בטיקטוק הוא מספר רב של עוקבים ולייקים, כדי לשמור על מעורבות הצופים. הפלטפורמה מייצרת כמות משמעותית של הכנסות באמצעות מודעות ומכירת צעקות בסרטונים, כך שיוצרים צריכים להמשיך ליצור תוכן חדש באופן קבוע כדי לשמור על בסיס הקהל שלהם.

 

מייק מיכאלי מאמן עסקי
מייק מיכאלי מאמן עסקי ב20 שנה האחרונות. השקפת עולמו היא לעבוד על ההצלחות שחששתם מהן חיים שלמים. יצירת סוג של מצוינות, יישום עקרונות ובסופו של דבר השגת ההצלחה הן בעולם העסקי והן בחיים עצמם.