מהו קידום אורגני Seo וכיצד הוא עוזר לאתר שלך

קידום אורגני הוא פעולה שיווקית מקוונת שנעשית על מנת לשפר את מיקום האתר במנועי החיפוש.
תהליך זה מורכב ממגוון פעולות וטכניקות כגון: אופטימיזציה, כתיבת תוכן, בניית קישורים, שיפור חווית משתמש ועוד…
במאמר הבא נכין אתכם ולו במעט לתהליך הזה שנקרא קידום אורגני וננסה לענות על כמה שאלות חשובות שחשוב לדעת לפני שאתם מחליטים לקדם את האתר שלכם.

קידום אתרים אורגני

מה זה בדיוק קידום אתרים SEO?

SEO ראשי תיבות של Search Engine Optimization היא טכניקת שיווק מקוונת הפועלת להגברת התנועה לאתר ממנועי החיפוש השונים למשל גוגל.

תהליך הקידום האורגני מורכב ממגוון פעולות כגון: אופטימיזציה, כתיבת תוכן, בניית קישורים, שיפור חווית משתמש ועוד…

כיום הקידום האורגני הוא שיטת הקידום המובילה מהסיבה שהיא נותנת פתרונות מצוינים לטווח הארוך, בניגוד לקידום הממומן בו יש צורך תמידי בהעלאת תקציבים מול גוגל כדי לקבל לידים לאתר.

מהם היתרונות של מומחה קידום אתרים?

למומחה קידום אתרים יש יתרונות רבים, כולל הידע והנסיון להגדלת התנועה לאתר וייצור הכנסות נוספות.

היתרון העיקרי של קידום אתרים הוא יכולתו להגביר את דירוג האתר בדפי תוצאות מנועי חיפוש (SERPS). עם SEO, יש סיכוי גבוה יותר שתוכן אתר אינטרנט יהיה גלוי ללקוחות, ובכך יגדיל את הסיכוי לכניסתם לאתר, כלומר כאשר אנשים מבצעים חיפוש בגוגל, עסקים מסוימים יופיעו לעתים קרובות בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש.

מנועי חיפוש משתמשים באלגוריתמים מתוחכמים כדי לקבוע אילו אתרים הם הטובים ביותר. אלגוריתמים אלה מנתחים אתרי תוכן ודרגה לפי סדר הרלוונטיות לשאילתת החיפוש. הם גם לוקחים בחשבון את סמכות הדומיין, מהירות העמוד ומעורבות המשתמשים. האתרים הטובים ביותר הם אלה שיש להם את התוכן הרלוונטי ביותר לשאילתת המשתמש.

מנועי חיפוש עוסקים במיפוי צרכי האנשים והתוכן הקיים ברשת ויצירת חיבור בין השניים. זה כרוך בהבנה מעמיקה של צרכי המשתמשים ובמציאת האתר המתאים להפנות אליהם.

בעוד שהמוקד העיקרי של אתר הוא בתוכן שלו, קידום אתרים אורגני יכול לכלול גם טקטיקות אחרות המשפרות את הדירוג שלו.

מה חובה לדעת על מומחה לקידום אתרים אורגני?

מומחה לקידום אתרים אורגני הוא איש קידום עם נסיון רב בזירה האינטרנטית ועם אין ספור פרוייקטים ולקוחות בנישות בארץ ובחו"ל.

לפני שבוחרים מומחה לקידום האתר חשוב להבין תחילה מהו SEO, או בשמה השני, אופטימיזציה למנועי חיפוש, על מנת לדעת מי המקדם הנכון עבורכם.

SEO היא טכניקת שיווק המשמשת כדי להשיג יותר מבקרים באתר האינטרנט שלך. שיווק מסוג זה כרוך ביצירת תוכן רלוונטי, מחקר מילות מפתח ויצירת קישורים נכנסים.

הבוטים של מנועי חיפוש ינתחו כל עמוד כדי לקבוע את רמת המומחיות של האתר בנושא המבוקש. הם יחפשו אלמנטים מסוימים כמו תגי כותרת, מילות מפתח, תגי תמונה וקישורים פנימיים.

בנוסף הם ינתחו גם את התנהגות המבקרים באתר ואת מבנהו.

מילות מפתח משקפות את כוונת הלקוח. לדוגמה, אם לקוח מחפש נעלי ריצה, הוא או היא מחפשים לקנות אותם. לאחר מכן אדם זה יחפש מידע מעמיק על המוצר. מתן מידע מעמיק יעזור לכם לבנות אמון עם הלקוח, דבר אשר בתורו יגדיל את הסיכוי להמרה.

קיום תוכן רלוונטי באתר שלך הוא המפתח ליצירת תנועה אורגנית יותר. משתמשים נוטים יותר ללחוץ על תוצאות החיפוש בראש ה- SERP, ולכן חיוני לגרום לדפים שלך מדורגים גבוה  ככל האפשר. תוכן רלוונטי יוצר תנועה רבה יותר לאתר שלך, מה שבתורו יכול לייצר יותר מכירות.

יש לכתוב את התוכן באופן שעונה על השאלה הנשאלת בתוצאות החיפוש. לתוכן צריך להיות גם מוקד מקומי. חשוב לכלול את שם העסק, הכתובת ומספר הטלפון. בנוסף, כתובות אתרים צריכים להיות ידידותיים למנועי חיפוש. כתובות אתרים שנבנו בצורה בלתי מובנת יגרמו לאתר שלך לקבל דירוג נמוך יותר.

איך SEO עוזר לעסק שלך?

אופטימיזציה של מנועי חיפוש (SEO) הוא תהליך שנועד להוביל את האתר שלך להופיע בראש תוצאות החיפוש. זה עוזר לך לבנות סמכותיות למותג וליצור תנועה רבה יותר לאתר. מנועי חיפוש מדרגים אתרים על בסיס רלוונטיות. תוכן רלוונטי מתמקד בנושאים הקשורים לעסק שלך. בתורו, זה יעזור לך להשיג יותר לקוחות וליצור נאמנות למותג.

קידום אתרים אורגני יכול גם לעזור לך לבנות נראות גבוהה יותר על ידי שמירתך בראש תוצאות החיפוש לפרקי זמן ארוכים יותר. זהו תהליך לטווח הארוך, אך היתרונות שווים את הזמן שהוקדש. עם דירוג גבוה בתוצאות מנועי חיפוש, תוכל לשפר את אמינות העסק שלך. בנוסף קידום אתרים יאפשר לך להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את המכירות שלך. התהליך בונה אמון ואמינות בין הלקוח למותג המוביל להמרת לידים ומכירות. עם קידום אתרים יעיל, אתה יכול להגדיל את המכירות שלך ואת מאגר הלקוחות. SEO היא אסטרטגיה שיווקית מוכחת עם החזר השקעה גבוה.

קידום אתרים אורגני חיוני לשיווק מקוון. בכל שנה אנשים מבצעים טריליוני חיפושים – רבים מהם מסחריים באופיים. חיפוש הוא מקור עיקרי לתנועה דיגיטלית עבור מותגים וקידום האתר יכול להשפיע משמעותית על השורה התחתונה שלך. ככל שמנועי חיפוש מתוחכמים יותר, תוצאות החיפוש כוללות כעת תשובות ישירות לשאילתת הצרכן ואתרים מומחים יותר ולכן מומלץ היום לפנות למקדם מקצועי לצורך שיפור סמכותיות האתר.