מה זה קידום אתרים אורגני?

ייתכן שאת הביטוי קידום אתרים אתם כבר מכירים, אבל מה הכוונה כשאומרים קידום אורגני? מי צריך אותו? והאם אפשר לעשות אותו לבד.

בחורה עם מחשב נייד

''

 

ייתכן שאת הביטוי קידום אתרים אתם כבר מכירים, אבל מה הכוונה כשאומרים קידום אורגני? מי צריך אותו? והאם אפשר לעשות אותו לבד.

 

רוב האנשים שגולשים באינטרנט נמצאים שם כי הם מחפשים משהו. מחפשים מידע בתחומים שונים, מחפשים עסקים בתחומים שונים ובעצם, מחפשים מענה לצורך קיים. בעת החיפוש הם פונים למנועי החיפוש הקיימים באינטרנט ובדרך כלל יפנו לגוגל. לאחר שהוקלד הביטוי או שאלת החיפוש, מנוע החיפוש יציג את תוצאות החיפוש. יש תוצאות שיופיעו בעמוד הראשון, יש כאלו שברביעי ויש לא מעט שיופיעו בעמודים רחוקים מהעין שהגולש כמעט ולא מגיע אליהם.

 

קידום אתרים אורגני הוא קידום של האתר או הדומיין שלכם בדפי מנוע החיפוש בפעולות טבעיות וללא קידום ממומן. הקידום האורגני משפר באופן משמעותי את המיקום בדפי התוצאות ותורם לנראות זמינה של האתר שלכם או העסק שלכם ברשת האינטרנט.

 

אין זה סוד שרשת האינטרנט היא קניון ענקי ובלתי נגמר כמעט של מיליונים על מיליונים של אתרי מידע, מסחר ושירותים, בכל תחום שרק תעלו על הדעת. בכל תחום קיימים אלפי מתחרים ולתחרות הזו אין סוף וגם לא מנצח יחיד שזוכה בכל הקופה. אחת התחרויות ברשת היא על השורות הראשונות באולם, כלומר, על המיקום בעמודי התוצאות של מנוע החיפוש. הגולש ברשת מקיש מילה, ביטוי או שאלה במנוע החיפוש וזוכה לתוצאות. קידום אורגני טוב יקדם את האתר או הדומיין שלכם בהתמדה לעבר הדפים הראשונים בתוצאות החיפוש.

אל תפספסו לקרוא על קורס כתיבה שיווקית

 

חשוב לדעת שגם אם הצלחתם להגיע לעמודים הראשונים, המקום הוא לא לתמיד וכל רגע נתון יכולות להחליף את מקומו של האתר שלכם אתרים אחרים שזוכים לקידום ממנוע החיפוש, לרוב בזכות קידום אורגני טוב יותר. ככל שהקידום האורגני טוב וככל שמתמידים, ניתן לזכות במיקום טוב בתוצאות החיפוש ומיקום זה הוא אשר יתרום להגעת יותר מבקרים לאתר או לעסק שלכם באינטרנט, ויותר מבקרים הופך בדרך כלל ליותר לקוחות שמשאירים כסף

 

קידום אתרים שהוא אורגני שונה בתהליך שלו מהקידום הממומן. בקידום האורגני התהליך של הקידום הוא מורכב, דורש זמן, סבלנות ומקצועיות ולכן לרוב לא ניתן לבצעו לבד. במסגרת הקידום האורגני צריך לבצע מחקר טוב של מילות מפתח שהן אחד הפרמטרים הראשונים שמשפיעים על קידומו של האתר ובידולו מהמתחרים בתוצאות החיפוש.

 

לאחר קבלת התוצאות של מחקר מילות המפתח ומציאת המילים או הביטויים הטובים ביותר יש לשלב אותן במינון ובמיקום נכון באתר, כזה שיגרום לקידום האתר בתוצאות החיפוש במאגרי המידע ברשת.

 

בשלב הבא יש להקפיד על כתיבה של מאמרים שיכללו שילוב של המילים והביטויים שנבחרו לאחר מחקר מילות המפתח המקדים שנעשה, ולדאוג שהאתר יתחדש בתכנים מספר פעמים בשבוע.

 

מחפשים מקדם אתרים שיודע לעשות את העבודה וליצור יותר תנועה לאתר שלכם? מוזמנים לפנות לעגם שיווק באינטרנט תוך הבטחה לתוצאות שיביאו לכם 100% לקוחות.