פעילויות לילדים בבית

איזה פעילויות לילדים בבית כדאי לעשות? מה נכון ומה לא נכון? מה הכי מומלץ עבור הילדים שלנו? התשובות לכל השאלות האלו בכתבה שלפניכם

פעילויות לילדים בבית

פעילויות לילדים בבית – איך מוצאים פתרון?

השנה האחרונה הייתה שנה לא פשוטה עבור כולנו, שנה בה כולנו היינו סוגרים בבית ומאוחדים עם המשפחה. לחלקנו זו הייתה חוויה יוצאת דופן אבל לרוב רובנו היה עיסוק אחד מרכזי – איך מוצאים פעילויות לילדים בבית?. כשאר ישנם ילדים קטנים בבית זו אכן משימה לא פשוטה. גם הילדים שרגילים להתרוצץ כל היום ורגילים לשגרה משלהם חייבים פעילות בכדי לתת לנו ההורים כמה רגעים של שקט או לחילופין לאפשר לנו לעבוד דרך הבית במציאות שנקלענו אליה.

קיימים מגוון של פעילויות לילדים בבית:

פתרון המסכים – לצערנו הדור שגדל היום גודל למציאות שונה מהדרך שאנו גדלנו בה, הוא חשוף כל הזמן לשימוש במסכים – המון תוכן לילדים בטלוויזיה ( ערוצי ילדים, NETFLIX, VOD, YOUTUBE) , טלפונים סלולריים, טאבלטים, פלייסטישן ועוד..אז נכון זוהי עדיין דרך לפעילויות ילדים בבית אבל הדרך הכי פחות מומלצת!

גינה – מי מאיתנו שמתגורר בבית פרטי עם גינה יכול לבלה המון עם ילדיו בחלקי הגינה שבבית. איזה פעילויות ניתן לעשות בגינה? ניתן לרכוש בריכת שחיה עבור הילדים שיוכלו להשתעשע בימי הקיץ החמים, לקנות טרמפולינה שבה הילדים יקפצו תאמינו לי בלי סוף, פעילויות עצמיות בה הילדים יעסיקו את עצמם עם האחים/ חברים – משחקי כדור, משחקי חברה ועוד מגוון של פתרונות ממוחם היצרתי של הילדים ופתרון אחרון המועדף עלי לפעילויות לילדים בבית בעזרת הגינה היא עזרה בתחזוקת הגינה – ניקיון וטיפוח הגינה וליצור פינה לילד בה הוא ישתול צמחים אהובים עליו (עדיפות לירקות שאוכלים בבית) יטפח את גינתו מדי יום ויזה לראות איך מהגינה שלו הירקות מגיעים לצלחת שלו.

מטבח – מבין מבחר הפעילויות לילדים זו הפעילות הכי מהנה עבור ילדנו! המון המון ילדים רוצים לקחת חלק פעיל בעבודות המטבח. עולם המטבח פשוט מושך אותם – המגירות, האביזרים, הריחות, הצבעים, הלכלוך ועוד.. ניתן לתת לילדים לעזור בעבודות המטבח הקבועות או לייצר להם סדנת אפייה/בישול במטבח. הדרך הכי נכונה לעשות את זה היא באמצעות מגדל למידה! הפתרון המושלם לכל מטבח בו ילדים לוקחים חלק. לא צריך להרים אותם על הידיים ולא להושיב אותם על השיש באופן לא בטיחותי. באמצעות מגדל למידה הילדים יכולים לעמוד עליו באופן בטוח ו2 הידיים גם שלכם וגם של הילדים עוסקים במלאכה.

 

פעילויות לילדים בבית
לשם כך קיים מגדל למידה – אסור להושיב ככה ילדים!
פעילויות לילדים בבית
מגדל למידה – הפתרון הבטוח עבור הילדים!

לסיכום מהו הפתרון הכי נכון?

אין פתרון אחד מושלם, כל הורה והורה מאיתנו בוחר בדרך הנכונה עבורו להעסיק את ילדיו. כמובן שיש מגוון אין סופי לפעילויות אך הדבר החשוב ביותר היא שנעשה פעילות שהילדים אוהבים, ניצור להם מסגרת בה הם יוכלו להפיק תועלת מהפעילות להמשך חייהם.