חלון ראווה: נופר פלדמן

"ככל שהבגד קטן יותר, כך ישנה חשיבות גדולה יותר לאיכות ודיוק העיצוב" האג'נדה של מעצבת בגדי הים נופר פלדמן

מי אני?

נופר פלדמן, בת 28, נשואה. המעצבת והבעלים של מותג בגדי ים הנושא את שמי משנת 2017.

נופר פלדמן אלבום פרטי

רקע

גדלתי בקרית ביאליק, מאז ילדותי ספגתי אומנות ויצירה כמעט בכל חומר. כבר בגיל צעיר ישבתי שעות עם מחברת של הלימודים ובהפסקות ציירתי סקיצות והוצאתי את כל החלומות והפנטזיות שלי על הדף. לאחר הצבא התחלתי לחסוך כסף ונרשמתי למכינה לעיצוב ותיק עבודות במכללה בחיפה, לאחר מכן המשכתי לקורסים בשנקר – תפירה, איור אופנה ותדמיתנות.
לאחר מכן התחלתי את לימודי המקצועיים בעיצוב אופנה בויצ"ו חיפה, במהלך השנה השנייה התחתנתי ותפרתי לעצמי את אחת משמלות הכלה שלי. במקביל התחלתי למכור באווירת החתונה שמלות לצילומי טראש/זוגיות לכלות, כמו גם שמלות, מכנסיים וחולצות בעיצובי. מכרתי בעיקר במכירות ביתיות, קיבלתי פידבקים חיוביים וזה גרם לי להבין שבחרתי את הנכון עבורי.

seansual swimwear נופר פלדמן. צילום: Telaviver

מתי ולמה הבנת שאת רוצה להיות מעצבת?

כבר כילדה ציירתי, דמיינתי ותפרתי אינסוף גזרות ובגדים. עולם העיצוב והאופנה ליווה אותי תמיד ומאז שאני זוכרת את עצמי היעוד שלי היה ברור – לעצב, ליצור, להלביש.

מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?

עולם האופנה נורא דינמי וכל הזמן יש אתגרים חדשים. האתר הכי גדול הוא השילוב בין להיות מעצבת לאשת עסקים לכל דבר, בשנים האחרונות להיות מעצבת בגדי ים הפך להיות טרנד ולא מקצוע.
אני מייצרת 100% כחול לבן בישראל למרות שזה מאוד קשה, רוב החברות והמעצבים עברו לייצר במזרח או בסין. אחת הסיבות שחשוב לי לייצר בישראל, מעבר לעניין הציונות, זה שאני לא מוותרת להיות נוכחת בכל שלבי הייצור. היה לי ברור כשבחרתי להיות מעצבת ולפתוח את העסק שאני רוצה לחוש בכל אחד מהפריטים וללוות אותו בכל שלב ושלב. היתרון שלי הוא הלימודים והניסיון כך שאני מקצועית להבין את כל התהליך ולדעת מה הרמה ומה הציוד הנדרש ואני לא מתפשרת בעניין האיכות.

seansual swimwear נופר פלדמן  צילום Telaviver

איך את מתארת את סגנון העיצוב שלך?

האג'נדה הבסיסית שעומדת בכל עיצוב שלי היא ההבנה שככל שהבגד קטן יותר, כך ישנה חשיבות גדולה יותר לאיכות ודיוק העיצוב. כל העיצובים תוכננו להחמיא לגזרות השונות, ולכן ניתן יהיה למצוא שימוש באלמנטים שונים כמו תמיכות ותיפורים ייחודיים כדי להרגיש גם בנוח, אבל בעיקר נשית, חושנית ומלאה בביטחון עצמי.

seansual swimwear נופר פלדמן  צילום Telaviver

לסגנון האופנתי של איזו מפורסמת את מתחברת?

גניפר לופז, היא נוטפת סקסיות אבל יודעת לעשות את זה נכון באלגנטיות. משלבת טרנדים ותמיד עם גלאם סופר מדוייק ומחמיא.

איך משתלבת הזוגיות בעבודה?

בעלי הוא השותף העסקי שלי, יש לנו חלוקת תפקידים ברורה רוב הזמן. הוא חלק בלתי נפרד מהעסק וחי את המותג והחלום שלו בדיוק כמו שלי. זה מאתגר לעבוד עם  בן הזוג שלך ומבחן לזוגיות לפעמים, אבל מצד שני בסופו של דבר אף אחד לא היה משקיע כמו שאנחנו ביחד משקיעים כצוות כי זה הבייבי שלנו וצוות מנצח זה בעיקר הרבה אמון.

כמה שורות על הקולקציה האחרונה

קולקציית 2019 מתאפיינת בקו של צבעים נועזים וטרנדיים המאפיינים את המותג בשילוב אלמנטים מובהקים מהסיקסטיז ואווירה ספורטיבית. לצד כל הטרנדיים הקולקציה משדרת רוח נשית מרעננת וסטייל ייחודי. כל בגדי הים והפנאי מיוצרים עם הקפדה גדולה על איכות בלתי מתפשרת כדי שתוכלי ליהנות מהם לאורך זמן.
כל אחד מהפריטים הוא חלק מקולקציית קפסולה ייחודית, ומיוצר בכמויות קטנות ומדודות, כי אני הכי בעד להיות אחרת.

seansual swimwear נופר פלדמן  צילום Telaviver

seansual swimwear נופר פלדמן  צילום Telaviver

seansual swimwear נופר פלדמן  צילום Telaviver

seansual swimwear נופר פלדמן  צילום Telaviver

טווח מחירים: קולקציה חדשה 339 – 650 שקל, סוף עונה ועודפים: 225 – 340 שקל.
טווח מידות:  בכל דגם המידות שונות.  כרגע המידות שיש XS- XL
איפה קונים? בימי המכירות של המותג ובחנות האונליין.
פייסבוק https://www.facebook.com/SEANSUAL/
אינסטגרם  https://www.instagram.com/seansual_swimwear/