איך מקדמים אתר בגוגל – המדריך המקיף והייחודי של כל מה שצריך לדעת כדי לקדם אתר למקום הראשון בגוגל.

המדריך לקידום אתרים אורגני באינטרנט.
מה זה SEO – קידום אתרים אורגני?

SEO (Search Engine Optimization) – אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש
בעצם זה כל מה שעושים כדי לקדם אתר בגוגל למקומות הראשונים

המדריך מיועד עבור כל מי שרוצה לעשות קידום אתרים, ובעיקר לעסקים קטנים ובינוניים!

שיווק דיגיטלי

המדריך לקידום אתרים אורגני באינטרנט.

מה זה SEO – קידום אתרים אורגני?

SEO (Search Engine Optimization) – אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש
בעצם זה כל מה שעושים כדי לקדם אתר בגוגל למקומות הראשונים

המדריך מיועד עבור כל מי שרוצה לעשות קידום אתרים, ובעיקר לעסקים קטנים ובינוניים!

כשאנו רוצים לקדם אתר בוורדפרס, או כל אתר שנרצה לקדם בגוגל לבד,
תהליך הקידום מתחלק למעשה לשני סוגי פעולות:
ON PAGE: כל מה שנעשה בתוך האתר כדי לקדם אותו
OFF PAGE: מה שנעשה כדי לקדם אתר בגוגל – מחוץ לאתר.
ON PAGE זה הקידום הבסיסי והמוגדר, רשימת דברים שעלינו לעשות, וכשמסיימים אותם – בעצם מיצינו את כל מה שיכולנו לעשות בחלק זה. כלומר חלק זה מוגבל, א"א להגביר אותו בלי סוף.
OFF PAGE הוא שלב שני, א"א לבצע אותו בלי ON PAGE, והוא ניתן להגברה עוד ועוד בלי סוף.
המאמר הבא ידון בקידום מסוג ON PAGE, וזה שלאחריו ידון ב OFF PAGE [כנסו לאתר מרקם].

דירוג מנועי החיפוש

מנועי החיפוש מדרגים אתרים לפי מאות פרמטרים. למעשה מה שמעניין אותם זה שני דברים, שני מדדים שלפיהם מוגדרת הרמה של האתר:
1. רלוונטיות האתר למחפש.
2. איכות האתר.
מידת הרלוונטיות נקבעת על פי מילות מפתח שיש באתר.
אם אתר מסוים מלא בתוכן, יש בו טקסטים רבים וחומרים מגוונים, אולם המושגים שלו לא 'מחופשים' (לא נערכים חיפושים למילים אלו)- האתר ידורג נמוך במדד הרלוונטיות. הוא לא רלוונטי למה שגולשים מחפשים.
עלינו להבין שמנועי החיפוש מעוניינים שחווית הגלישה תהיה איכותית כמה שיותר.
כדי שזה יקרה הם יגישו לגולש את מה שבעיניהם הכי רלוונטי למה שהוא חיפש, כלומר, התוצאות יכילו אתרים שקשורים כמה שיותר למה שהגולש הכניס בשורת החיפוש.
כדי להעלות את הרלוונטיות של האתר נבצע 'חקר מילות מפתח'.
האיכות מתבססת על דברים אחרים, ולא על מילות המפתח שבאתר.

איכות

למעשה איכות מורכבת מ:
1. תוכן (רמת התוכן, כמה הוא איכותי)
2. חוויית משתמש
תוכן וחוויה מורכבים ממאפיינים שונים, את חלקם גוגל מודדת ישירות,
כגון: מהירות אתר, היררכיה ברורה בין הדפים באתר ודברים מסוג דומה.
אך כדי למדוד גם דברים יותר מעורפלים ופחות מדידים,
כמו מקצועיות התוכן ורמת העניין שהתוכן מעורר – מנועי החיפוש משתמשים בדרך נוספת,
הם בודקים את תגובתיות הגולשים.
ניתן לסכם שלמעשה איכות הדף נסרקת בשלוש צורות:
ע"י:
1. מאפיינים מדידים של התוכן (לדוג' אותנתיות של הטקסט, האם הוא מקורי ולא מופיע כבר באתר אחר).
2. מאפיינים מדידים של חווית משתמש (לדוג' המהירות שבה האתר מגיב ללחיצות הגולש).
3. בדיקת התגובתיות של הגולשים לתוכן (לדוג' זמן שהייה), שמוסיפה מידע על האיכות והחוויה שלהם באתר.
להמשך קריאה כנסו לאתר >>> https://mirkam.co.il/instructions-seo