אחרי החגים – טיפים לבטן שטוחה

מאמן הכושר זיו: "אנשים מבקשים לדעת איך להגיע לבטן שטוחה ויפה. אני מסביר להם שזה לא רק עניין אסתטי, אלא גם עניין בריאותי".

מאת: בלה דיאמנט

זיו בויום (30), מאמן כושר וסמנכ"ל נאוה בריאות ואיכות חיים, כבר 12 שנים חי את תחום הבריאות, לצד אימו נאוה בויום, נטורופתית ובעלים של חברת תוספי תזונה “נאוה בריאות”אשר לה קליניקות בהרצליה ובחיפה.

כבר אז שם לו זיו כמטרה לסייע למיגור תופעת ההשמנה ועודף המשקל.

אומר זיו: "פציינטים מגיעים אלינו לקליניקות, מבקשים לדעת איך להגיע לבטן שטוחה ויפה. אני מסביר להם בטן שטוחה היא לא רק עניין אסתטי, אלא גם עניין בריאותי".

אז פנינו לזיו שיעשה לנו סדר, וקיבלנו ממנו טיפים חשובים שיסייעו לכולנו להגיע לזה.

  1. תזונה תזונה –

אנשים חושבים שרק ספורט עושה "ריבועים" ובטן שטוחה ויפה.

זה לא נכון – המרכיב של התזונה הינו חלק מאוד חשוב להצלחה. ללא תזונה מותאמת, תאי השומן הרבים יסתירו את שרירי הבטן.

  1. תגבירו קצב –

נסו לעלות את קצת הביצוע האירובי שלכם והפעילות הגופנית, ואז תגיעו לגירעון קלורי יותר ממה שהייתם בשלב הנתון, לפני שהעליתם. זמן תקין לביצוע ספורט שבועי הוא 150 דקות בשבוע. שימו לכם ליעד להגדיל את כמות הזמן. כמו כן, האימונים הללו גורמים לנו לשחרור אנדרופינים (הורמונים הידועים כגורמים לתחושת הנאה וסיפוק).

3.תזונה נכונה –

שלבו מאכלים דלי שומן וקלוריות, עם חלבון רזה ושומן בריא המופק ממאכלים כגון אגוזים, שמן זית ואבוקדו. אכלו כמות מנות יותר קטנות, אבל מסודרות במהלך שעות היום.

4.שלבו תרגילי בטן שונים –

הקפידו לבצע לא רק את כפיפות בטן המסורתיות. עיקרון הגיוון והגירוי של שרירי הבטן חשוב, ותורם לחיזוק ולמראה מוצק ושטוח של הבטן.

5.אל תמהרו להגיע לתוצאה –

תוצאה טובה לא מגיעה בין לילה. אל תמהרו – שלבו תזונה ופעילות גופנית המותאמת לכם בקצב מבוקר ובריא ובהתמדה.

כמובן שלפני כל תהליך, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע שיבקר את התהליך וילווה אתכם.

לפרטים: זיו בויום

טל. – 09-9510981

אינסטגרם זיו –  ziv buium

אינסטגרם נאוה – nava buium

אתר –  https://www.nhw.co.il/

מייל – navaf.trade@gmail.com

החיים על פי בלה
יועצת תקשורת, עיתונאית בנשמה, מחוברת בטבור לסצנה התל-אביבית, אוהבת את החיים הטובים, ומזמינה אתכם ליהנות יחד איתי.