מי אני?
מיכל גרינברג, בת 51, נשואה +3. המעצבת והבעלים של המותג SID משנת 2016.
רציתי לתת למותג שם עם צליל בסיסי וקליט. השם SID מעורר הרבה מאוד אסוציאציות כגון סיד – צבע יסוד לבן, פונטית השם נשמע כמו seed – זרע שטומנים באדמה, סיד וישס (מלהקת הסקס פיסטולס), סיד בארט (אחד ממייסדי להקת הפינק פלויד). כל האסוציאציות האלה מבחינתי משרתות את המותג ואת המסר שלו.
רקע
נולדתי בארץ וגדלתי בתל אביב. למדתי עיצוב תפאורה ותלבושות באוניברסיטת תל אביב ואמנות פלסטית במדרשה. כאשר סיימתי את לימודי האמנות הוצע לי להשתתף בכמה תערוכות, אבל אני הרגשתי שהאמנות שלי צריכה להיות קומוניקטיבית ושימושית. סירבתי לתערוכות ושניתי כיוון לאופנה.
חלפו מאז לא מעט שנים במהלכן עבדתי עם מעצבים רבים, פתחתי וסגרתי שני מותגים ולמדתי המון על אופנה מהשטח. כיום, חוץ מהמותג שלי, אני עובדת עם לארה רוסנובסקי ועושה לווי טכני לסטודנטים לאופנה לקראת קולקציית הגמר שלהם.
מתי ולמה הבנת שאת רוצה להיות מעצבת?
אופנה היתה בדם שלי תמיד ולמרות שהלכתי בדרך עקיפה, תמיד נמשכתי לכיוון. הלימודים שלי בתחום היו אוטודידאקטים בעזרת תרגול טכני והמון ניסיון מהשטח.
מה היה החלק הכי מאתגר בדרך?
כל מה שקשור לחלק הלא יצירתי – ניהול עסק, שיווק ואדמיניסטרציה.
איך את מתארת את סגנון העיצוב שלך?
הקו נקי, מודרני וחד. יש הרבה דגש על דיגום ופיתוח סילואטים יחודיים לשפה של המותג. אני תמיד משתדלת להציע בגד לביש ונוח, אבל קצת שונה מכל ההיצע הקיים.
לסגנון האופנתי של איזו מפורסמת את מתחברת?
טילדה סווינטון.
מה מאפיין את הקולקציה האחרונה?
קולקציית החורף האחרונה נבנתה מתוך מחשבה אדריכלית והדיגום נעשה מתוך מחשבה על נפח וחומר. בחרתי לעבוד עם בדים שיכולים להחזיק צורה ותמכתי בגזרות שמייצרות נפח.
טווח מחירים לפני הנחות: 670-225 שקל
טווח מידות: S,M,L O/S
איפה קונים? חנויות מעצבים ובאתר www.siddesign.online
בקרוב אשתתף ביריד Supermarket שיתקיים בתאריכים 22-20/2 בביתן 13, אקספו ת"א (לשעבר גני התערוכה). ביריד יוצעו פריטי סוף עונה ב-50% עד 80% הנחה ובנוסף, ביום הראשון של היריד (חמישי 20.2) , בכל קניה מקבלים שובר הנחה על סך 15% לקניה מהקולקציה החדשה של אותו מעצב.