חדשות אופנה: אודישנים פתוחים לשבוע האופנה

אודישנים פתוחים לבחירת דוגמניות לשבוע האופנה, הקמפיין החדש של שלומית מלכה, המחליפה של עדי הימלבלוי בפמינה ומותג הבישום הויזואלי הראשון בעולם

מותג הפלאס סייז retema עורך אודישנים לבחירת דוגמניות לשבוע האופנה 

retema שבוע האופנה צילום אבי ולדמן

'שבוע האופנה תל אביב' יתקיים בחודש מרץ הקרוב ובמהלכו מותג הפלאס סייז retema יציג את קולקציית קיץ 2020. מעצבת המותג, רתם לויתן, מזמינה לאודישן נשים במידה 42 ומעלה שחושבות שהן מתאימות לצעוד על המסלול בתצוגה. פאנל השופטים יכלול את המפיק מוטי רייף, השורדת והדוגמנית שמחה גואטה, הקונדיטורית קרין גורן והדוגמנית והאקטיביסטית ריי שגב. האודישנים יתקיימו ביום שלישי, 14/1, בחנות retema במתחם שרונים, הוד השרון, בין השעות 18:00-16:00. ניתן להירשם לאודישנים דרך טופס מקוון באתר.
*

קמפיין חדש של שלומית מלכה עבור רוברטו קוואלי 

Roberto Cavalli Florence Blossom 75 ml 329 שח צילום יחצ
שלומית מלכה (שהיא ופוקס כבר לא), נבחרה בפעם השלישית להוביל את קמפיין הבישום של בית האופנה "רוברטו קוואלי". הקמפיין לבושם Florence Blossom צולם בגן ציורי בטוסקה ולצורך צילומי הקמפיין עיצב רוברטו קוואלי שמלת ערב שנתפרה במיוחד למידותיה של שלומית. הבושם יושק בישראל במרץ 2020.
*

רוסלנה רודינה מחליפה את עדי הימלבלוי כפרזנטורית של פמינה 

קוסלנה רודינה לפמינה צילום: אלירן אביטל

אחרי 6 עונות בהן כיהנה עדי הימלבלוי כפרזנטורית של רשת ההלבשה התחתונה פמינה וכשבוע בלבד לפני שהיתה אמורה להצטלם לקמפיין חדש (חודשיים אחרי לידת בנה השני), יצאה הודעה מטעם החברה שהיא תוחלף ברוסלנה רודינה שתשמש מעתה כפנים של המותג. לאחר ההודעה הרשמית פרסמה הימלבלוי באינסטגרם שלה פוסט במסגרתו כתבה: "אני בוחרת לשחרר את האחיזה ברף הצפיות הלא אנושי הזה מעצמי ומהקולות מסביב שלוחצים ובחרתי לקחת את השליטה על הגוף שלי". לצילומים הראשונים של רודינה עבור המותג הצטרפה גם קסניה טרנטול והשתיים דיגמנו את הקולקציה שעוצבה בהשראת הולנטיין דיי.
*

קמפיין ראשון לפרזנטורית הערביה של רשת SCOOP

מירה כאחלי פרזנטורית הערבייה לרשת סקופ. קרדיט צילום FRANKIE STUDIO (3) (Custom)

מירה כאחלי, הפרזנטורית הערבייה הראשונה של רשת נעלי SCOOP, שנבחרה באודישנים פתוחים לחברה הערבית, הצטלמה בשבוע שעבר לקמפיין הראשון שלה עבור המותג. הקמפיין מתמקד בפריטים שכאחלי בחרה להציג ומיועד למגזר הערבי שנתפס על ידי רוני אינסאז מבעלי SCOOP, כמנוע צמיחה של הרשת. כאחלי , בת 24, היא ערביה נוצרייה ממעלות תרשיחא, בוגרת מכללת כינרת לתקשורת. ביום יום היא מנהלת בוטיק בגדים בעיר אשר נקרא "בוטיק מירה".
*

AMKIRI מותג הבישום הוויזואלי הראשון בעולם מגיע לטרמינל X

טרמינל איקס, מותג אמקירי, קולקציית שבלונות לבושם ויזואלי, 39.00, באדיבות אמקירי

AMKIRI הוא מותג בישום ופטנט ישראלי, המאפשר לשאת את ניחוח הבושם כקעקוע זמני הנוצר ע"י מריחת דיו צבעוני מבושם על הגוף באמצעות שבלונות. הפורמולה מגיעה בבקבוק דיו ריחני ובשילוב סט של עשרות שבלונות בעיצובים שונים: פרחים, צורות גיאומטריות, אותיות ועוד. הדיו המבושם הוא היפו-אלרגני, טבעוני וללא אלכוהול, מחזיק על הגוף למעלה מ- 12 שעות ועמיד בפני מים וזיעה. ריחות הבישום פותחו בישראל בשיתוף פעולה עם יצרנית הבשמים IFF והמוצר עצמו מיוצר בארה"ב. בארץ ניתן להשיג את AMKIRI בבלעדיות באתר טרמינל איקס בטווח מחירים של 199.90-149.90 שקל.
*

מעצבת הנעליים אנאבלה ציצין פתחה חנות פופאפ בתל אביב

A BY ANABELLE צילום יחצ חול
אנאבל ציצין הקימה את מותג הנעליים שלה בשנת 2016 ומאז הוא צובר תאוצה בקרב כוכבות הוליוודיות ובלוגריות אופנה מובילות מהארץ והעולם. בין היתר נעלו את נעליה האלי ברי, לוסי הייל, קת'רין מקפי, מיכל אנסקי, אנה ארונוב, לוסי איוב וקורין גדעון. בתחילת החודש נפתחה חנות פופ אפ של A BY ANABELLE בקניון גינדי TLV והיא תפעל במשך שלושה חודשים (טווח מחירים: 2,890-1,690 שקל. בחנות הפופאפ תנתן הנחה קבועה של 30%).
*

מותג הנעליים Blundstone חוגג 150 

WESHOES, קולקציית סתיו-חורף 2019-20, צילום שי יחזקאל

מותג הנעליים האוסטרלי Blundstone חוגג 150 שנה להיווסדו בשנה רצופת אירועים שיתרחשו ברחבי העולם. ישראל היתה הראשונה לחגוג באירוע גדול שנערך בשבוע שעבר בתל אביב והיא גם המדינה השנייה בעולם שמוכרת הכי הרבה זוגות בלנסטון פר נפש. כחלק מהחגיגות ייצרו בבלנסטון קולקציית קפסולה עם חריטה של '150' על המגף  וקולקציית הריטייג׳ שכוללת חידוש לדגמים אייקונים וראשונים של המותג, כולל דגמים ששימשו את החיילים האוסטרליים במלחמות העולם. בארץ ניתן להשיג את הדגמים באתר האונליין של Weshoes ובסניפים נבחרים.
*

המעצבת גליה להב פותחת חנות ראשונה בסין 

גליה להב בסין צילום יחצ

אחרי ניו יורק, לוס אנג'לס, המבורג ותל אביב, מעצבת שמלות הכלה והערב, גליה להב, פותחת סניף ראשון במתחם הקניות היוקרתי BFC בשנחאי, סין. החנות החדשה, בה הושקעו כשלושה מיליון דולר, תהווה דריסת רגל ראשונה של להב באסיה, מתוך מטרה להגדיל משמעותית את פעילות החברה. פעילות השיווק וההפצה בסין ובאסיה תבוצע על ידי צוות מקומי בעוד הייצור, כך על פי המעצבת, יישאר בישראל.
*

סניף חדש לרשת DMF נפתח ברמת גן 

DMF צילום יהודה שמחי

DMF היא רשת דרום אפריקאית בבעלות ישראלית, המציעה פריטי עודפים של מותגי אופנה בינלאומיים במחירי הנחה של עד 80%. בין היתר, ניתן למצוא בסניפי הרשת פריטים של טומי הילפיגר, אדידס, נייק, הוגו בוס, מייקל קורס, דיזל, ראלף לורן, קלווין קליין וליוויס לצד פריטים של מותגים בינלאומיים פחות מוכרים. מבחר הפריטים משתנה על בסיס שבועי ורובם one of a kind. הסניפים הראשונים בישראל נפתחו בראשון לציון ובכפר סבא, ולאחרונה נפתח סניף נוסף מול קניון אילון ברמת גן.
*

קבוצת קניוני עופר עורכת מבצע התרמה למען צעירים חולי סרטן

יובל שרף - מבצע צמידים לחלאסרטן בקניוני עופר. צילום זוהר שטרית

קבוצת קניוני עופר עורכת מבצע התרמה ל'חלאסרטן', של עמותת מרכז טל. במסגרת המבצע יימכרו בסניפי סטימצקי בקניוני עופר צמידים שההכנסות ממכירתם יתרמו למיזם החברתי 'חלאסרטן'- חיים בשביל צעירים. לרכישת הצמיד בחמישה קלים יש להציג קוד קופון מאפליקציית MY OFER (תוקף המבצע עד ה-18.1.20 או עד גמר המלאי).

פייסבוק סלונה אופנה באנר