חדשות אופנה: הבת של גיא פינס בקמפיין ראשון

לילי פינס בת ה-9 מככבת בקמפיין ראשון, קסטרו ורנואר מגייסות פרזנטורים חדשים, דנוור מ'בית הנייר' מגיע להשיק קולקציה בישראל ו-H&M פותחת סניף באילת

קמפיין ראשון לבתו של גיא פינס

דלתא רותי רודנר ולילי פינס צילום רפי דלויה

לילי פינס, בתם הצעירה של של גיא פינס והתסריטאית רותי רודנר, רוצה להיות כוכבת בפני עצמה ובתור התחלה הצטלמה ביחד עם אמה לקמפיין הפיג'מות המשפחתיות של דלתא. חוץ מדוגמנות לילי בת ה-9 שעולה לכתה ד', גם רוקדת היפ הופ, מנגנת בפסנתר, לומדת אקרובטיקה אווירית ומשחקת משחקי חשיבה ושחמט.

דלתא רותי רודנר ולילי פינס צילום רפי דלויה

*

השחקן גל פופולר מצטרף לנבחרת הפרזנטורים של קסטרו

גל פופולר מתוך האינסטגרם של גל פופולר

לרותם סלע, עומר דרור והודיה כהן, הפרזנטורים הנוכחיים של קסטרו, מצטרף העונה השחקן גל פופולר (שיחליף בתפקיד את אביב אלוש לאחר שנתיים של שיתוף פעולה פורה וסיום החוזה). פופולר (27) שחקן ורקדן, מככב בימים אלו בתפקיד הראשי במחזמר "שגעון המוסיקה" ובסדרת הנוער "דאנסטורי" ובקרוב יצטלם לקמפיין החורף של המותג לצידו של עומר דרור.
*

הדוגמן ברק שמיר מצטרף לרנואר

ברק שמיר. צילום עומרי רוזנגרט

הדוגמן הישראלי המצליח ברק שמיר (20), מצטרף לנבחרת הפרזנטורים של רנואר שכוללת את יהודה לוי, גפן ברקאי, ניבר מדר, עדן פינס, יעל שלביה ונועה קירל.  שמיר, היום חייל, זכה בשנת 2017 בפרס דוגמן השנה של מגזין האופנה "את" וצעד, בין היתר, על המסלולים של ורסאצ'ה, מארק ג'ייקובס, קלוין קליין, נייקי מוסקינו ועוד. מעבר להצלחה המקצועית, שמו של שמיר נקשר בין היתר גם לעצם היותו האקס של נועה קירל ושל יעל שלביה אותן יפגוש בקרוב על סט הצילומים, וזה בטח לא מזיק.

 *

קייט מוס היא הפרזנטורית החדשה של המותג הצרפתי zadig & voltaire‏

קייט מוס בקמפיין זאדיג & וולטר חורף 19 fred meylan

קייט מוס היא המוזה החדשה של המעצבת הראשית של זדיג&וולטר, ססיליה בונסטרום, שידועה באהבתה לדוגמניות עבר אייקוניות (בעונה שעברה היתה זו הדוגמנית אווה הרציגובה). הבחירה במוס לקמפיין חורף 19/20, נעשתה, כך על פי ההודעה לעיתונות, מכיוון שרוח הקולקציה תואמת את המראה והסגנון של מוס – מעילי עור בסגנון רוק, חליפות גבריות מחויטות וכובעי בוקרים.
*

דיזל משיקה קולקציית קפסולה בשיתוף עם הסדרה המצליחה 'בית הנייר'

DIESEL x LA CASA DE PAPEL צילום קמילה סימון

רגע לפני עליית העונה השלישית של הסדרה הספרדית המצליחה 'בית הנייר' מבית נטפליקס, דיזל משיקה שיתוף פעולה במסגרתו עוצבה קולקציית קפסולה שכוללת טישירטים עם שמות השחקנים והמסכה האייקונית בשחור, לבן ואדום וז'קט מתהפך מעוטר בהדפסי הסדרה. לכבוד ההשקה שתתקיים רשמית ב-19 ביולי, במקביל לעליית העונה החדשה, דיזל ישראל תארח את השחקן חיימה לורנטה (דנוור) שיגיע לארץ ביום חמישי הקרוב.
*

ליוויס בשת"פ עם הסדרה Stranger things

stranger-things-levis-collection-יחצ

גם המותג ליוויס בחר לשתף פעולה עם סדרה מבית נטפליקס, הפעם מדובר בסדרה 'דברים מוזרים', שעולה גם היא עם עונה שלישית. קפסולת LevisX stranger things כוללת פריטים לגברים ולנשים שמסמלים את האסתטיקה של שנות השמונים, השנים בהן מתרחשת הסדרה. הקפסולה עוצבה בשיתוף פעולה מלא של ליוויס וצוות המלבישים של התוכנית מה שיצר קולקציה מדויקת ואותנטית עבור צופי הסדרה. את הקולקציה ניתן להשיג גם בישראל  בחנויות (ובאתר) פקטורי 54 ובחנויות הדגל של המותג.
*

רשת הנעליים והאביזרים SPRING משיקה קולקציה בהשראת 'מלך האריות'

SPRING X LION KING תיק 199.90 שח שרשרת 119.90 שח עגילים 69.90 שח צילום יחצ חול

לכבוד עלייתו לאקרנים של הסרט המדובר של דיסני – מלך האריות, כ-25 שנה לאחר הקרנת הסרט המקורי, רשת SPRING מציגה קולקציית קפסולה בשם LION KING, שעוצבה בהשראת הסרט וכוללת מגוון פריטים בצבעוניות החמה של אפריקה והדפסים חייתיים.
*

Eastpak משיקה קולקציה בהשראת אנדי וורהול

EastpakXAndyWarhol צילום: יח"צ

בפעם הרביעית, מותג התיקים Eastpak מוציא קולקציה בהשראת חייו ועבודתו של אנדי וורהול. הפעם כמחווה ליצירתו המפורסמת Colored Campbell’s Soup Cans. הקולקציה כוללת תיקי גב עם שרוול מרופד למחשב נייד, פאוצ'ים, תיקים בצורה של פחית מרק ומזוודות בשלושה גדלים שונים (להשיג בחנויות: אלוף ספורט, Not For Sale, Jiffa, To Be More).
*

פופ אפ חדש למותג הוגו מבית HUGO BOSS

פקטורי 54 - עומר חזן בארוע פתיחת פופ אפ הוגו בוס צילום רפי דלויה

בבית האופנה העולמי HUGO BOSS החליטו לייצר שני קווי אופנה נפרדים בתוך המותג – הוגו ובוס. הליין HUGO שמתומחר נמוך יותר מ-קו BOSS היוקרתי, פונה לקהל צעיר, בעיקר לגברים עדכניים שמושפעים מתרבות הרחוב ומעדיפים את מראה הקז'ואל בסגנון סטריט-סטייל. חלק מהאקססוריז והטי-שירטים מעוצבים בסגנון יוניסקס, כך שהפריטים יתאימו גם לנשים. הקו החדש יוצע בפופ-אפ מיוחד שיפעל בקיץ הקרוב בתוך חנות פקטורי54 בנמל תל אביב ויימכר גם באתר www.factory54.co.il.
*

סניף ראשון לרשת H&M באילת

H&M  צילום הנס מוריץ

H&M פותחת לראשונה חנות ללא מע"מ בקניון ICE MALL באילת. החנות החדשה תושק ב-23 ביולי 2019. בצהרי הפתיחה יפרש שטיח אדום בכניסה לחנות והבאים יוכלו ליהנות מהפתעות, פינוקים ואוירה חגיגית. החנות באילת תהיה החנות הראשונה בארץ בעיצוב פנים ייחודי, וכחלק מהקונספט החדש ישולבו בה עציצים וצמחיה ירוקה, פינת ישיבה ופריטי דקורציה אופנתיים.
*

מותג התכשיטים הספרדי PDPAOLA הגיע לישראל

PDPAOLA 320שח, להשיג ברשת ג'קי או צילום יחצ חול

מותג התכשיטים הספרדי PDPAOLA עשה עלייה לישראל ומצטרף לנבחרת מותגי התכשיטים והשעונים של קבוצת סיטי טיים ישראל. המותג נוסד לפני כארבע שנים בברצלונה על ידי האחים פאולה (ארכיטקטית במקצועה) והומברט, ששואבים השראה מרחובות העיר העמוסים באנשים, בגוונים ובסגנונות, ומציעים מגוון רחב של תכשיטים בעיצוב עכשווי טרנדי לצד פריטים קלאסיים, בכסף סטרלינג 925 ופליז בציפוי זהב 18K (להשיג ברשת JACKIE O).
*

OVERALL פסטיבל לתרבות אופנה עכשווית

קולקטיב קרדיט צילום ריקי רחמן-

בין התאריכים 20-17 ביולי, ייערך במוזיאון מגדל דוד בירושלים פסטיבל overall. הפסטיבל, שמתקיים השנה בפעם הראשונה, יעסוק בתרבות האופנה העכשווית, תוך התייחסות אל ההווה והעתיד של העיר ירושלים שנחשבת היום למרחב רב-תרבותי תוסס. באירוע ייקחו חלק עשרות מעצבים ואמנים שיציגו תערוכות, מיצגים, הדגמות חיות, ושיתופי פעולה מסקרנים, במטרה לייצר חוויות חדשות סביב תרבות האופנה ולחשוף את הקהל למנגנונים ולטכנולוגיות השונות שמרכיבים את התעשייה. לצד אלו, יתקיימו הרצאות בנושאי עיצוב, סדנאות, סיורים, הופעות מוזיקה ויריד מעצבים. פרטים מלאים באתר במוזיאון ובעמוד הפייסבוק של הפסטיבל. 

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק