חנות האונליין של PULL&BEAR מונגשת בעברית לקהל המקומי
רשת האופנה הספרדית פול&בר מקבוצת אינדיטקס (שבבעלותה גם, בין היתר, זארה), השיקה חנות און ליין בישראל. האתר החדש (זמין גם באפליקציה), יציע מגוון מלא של קולקציית הנשים והגברים הזמינות ב-24 חנויות הרשת בישראל, לצד פריטי אופנה בלעדיים לחנות האונליין. האתר מונגש בעברית, עם מחירים התואמים את מחירי הפריטים בחנויות. לקוחות האונליין יוכלו לקבל פריטים שרכשו ישירות לביתם או לאסוף מכל חנויות pull&bear בארץ. (עלות המשלוח 30 שקל, ברכישה מעל 169.90 שקל משלוח חינם).
*
מותג האופנה האיטלקי ELLESSE משיק אתר רשמי בישראל
מותג האופנה האיטלקי ellesse נוחת בישראל עם אתר מכירתי זהה לאתר הבינלאומי. הקולקציה הראשונה שתוצג באתר היא קולקציית אביב-קיץ 2020, ששאבה את השראתה מעולמות הטניס והסקי ומשלבת בין ספורט לאופנת רחוב ואורח חיים אורבני. בין היתר הקולקציה מציעה תיקים, פאוצ'ים, חולצות T, גוזיות ספורט, חולצות בטן, ג'קטים, עליוניות, קפוצ'ונים, בגדי ים, הלבשה תחתונה ונעליים (טווח מחירים: 479-99 שקל. להשיג באתר החדש www.ellesse.co.il וגם באתר בטרמינל X, רשת פוט לוקר , אורבן אאוטפיטרס ורשת חנויות Shoester).
*
בית האופנה 'משכית' פתח חנות בכיכר המדינה בתל-אביב
בית האופנה משכית בעיצוב שרון טל, מתייצב בשורה אחת עם המותגים המובילים בעולם, עם פתיחתה של חנות קונספט חדשה ברחוב ה' באייר 48 בכיכר המדינה בתל-אביב. החנות משתרעת על פני 120 מטר ויוצגו בה מגוון הקולקציות של המותג, החל מהקו הנגיש M by Maskit, דרך קו הקוטור ועד קולקציית כלות וערב עם אופציה לתפירה בהתאמה אישית.
*
קולקציית השת"פ JOHANNA ORTIZ X H&M מגיעה לישראל
לאחר השקה מקדימה של ארבע שמלות, קולקציית שיתוף הפעולה המלאה של H&M עם המעצבת הקולומביאנית ג'ואנה אורטיז, תושק ב-12 במרץ 2020 בחנויות נבחרות ברחבי העולם ובישראל. הקולקציה כוללת 19 פריטים בהם: שמלות, חולצות, חצאיות ובגדי ים ומשלבת פלטת צבעים אקזוטית והדפסי פרחים טרופיים. (טווח מחירים: 299-79 שקל).
*
קולקציית VERSACE X J.LO מגיעה ל-FACTORY54
20 שנה אחרי שג׳ניפר לופז 'שרפה' את השטיח האדום של טקס פרסי הגראמי עם השמלה האייקונית של VERSACE, היא שחזרה בספטמבר האחרון את הלוק הבלתי נשכח בתצוגה של המותג בשבוע האופנה של מילאנו. בהשראת אותה שמלה השיקה דונטלה ורסאצ'ה קולקציה במהדורה מוגבלת המבוססת על הפרינט הירוק המפורסם. בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא חצאית מיני, חולצה מכופתרת, בגדי ים, טופ ומכנסי טייץ ספורטיביים, נעליים ואקססוריז. (טווח מחירים: 8900-869 שקל, למעט הומאז' לשמלה האייקונית שמחירה יעמוד על 24,990 שקל.הקולקציה תימכר ב FACTORY54 קניון רמת אביב ובאונליין Factory54.co.il).
*
מותג האופנה COS משיק קולקציית דנים מתחשבת בסביבה
כחלק מהאג'נדה הכללית של COS בכל הנוגע לקיימות באופנה, המותג מציע העונה קולקציית דנים לנשים, גברים וילדים, העשויה כולה מכותנה אורגנית. הקולקציה כוללת ג'ינסים, חולצות, שמלות, תיקים ותכשיטים מחומרים מתחשבים בסביבה המבטיחים עמידות גבוהה. מכנסי הג'ינס נקיים ממסמרת, על מנת להקל על תהליך המחזור וסגירת מעגל הטקסטיל (טווח מחירים: 700-150 שקל. להשיג ב – COS TLV MALL).
*
מותג האופנה SACK'S משיק קולקציית קפסולה לגבר
מותג האופנה SACK'S, מציג לראשונה בתולדות המותג קולקציית קפסולה לגבר aתושק לצד קולקציית אביב קיץ 2020 לנשים. הפריטים בקולקציה עשויים מבדים טבעיים, נושמים ואווריריים בשטיפות שונות עם צבעוניות מונוכרומטית עדכנית. בין הפריטים בקולקציה ניתן למצוא טי שירטים, חליפות ברמודה מסריג כותנה בשילוב פשתן, חולצות פולו וחליפת טרנינג במראה מחוייט. (טווח מחירים: 548-258 שקל. להשיג ברשת חנויות sack's ובאתר).
*
רשת אופנת גברים חדשה בישראל
קבוצת רנואר תשקיע 30 מליון שקלים בפריסת רשת אופנה לגברים צעירים תחת המותג שלה – טוונטיפורסבן. רשת TWENTYFOURSEVEN MAN תמנה בשלב ראשון כ-20 חנויות (משותפות לנשים וגברים) ועד סוף שנת 2020 צפויות להיפתח כ-10 חנויות נוספות. חנות הדגל הראשונה בשטח של 335 מ"ר תפתח בקניון עזריאלי תל אביב. הקו העיצובי של המותג החדש מבוסס על טרנדים עולמיים של אופנת רחוב יוקרתית ואופנת ספורט-פנאי. (טווח מחירים: 299-39 שקל).