רק דברים טובים: מסקרה פוש אפ

נסייניות סלונה בודקות מוצרי טיפוח וחוזרות לדווח. והפעם: מסקרה עם אפקט פוש-אפ לריסים במחיר מעולה, קולקציית איפור מיוחדת לפורים ומחליק השיער הכי טוב בארץ

//מסקרה שמרימה ומעבה במחיר בדיחה//

על אף מחירה הזול יחסית – 40 שקל, פולסיס פוש-אפ דרמה, המסקרה החדשה של מייבלין ניו-יורק מבטיחה להוסיף נפח לריסים כמעט כמו זה של הריסים המלאכותיים.

למברשת המסקרה יש מבנה ייחודי המדמה גביעים והנסיינית הצעירה שלנו הזדקקה לכמה מריחות בכדי להשיג תוצאה טובה מאוד של ריסים מעוגלים ומורמים ובעלי נפח מרשים, אבל היא בהחלט עשתה את העבודה. בכדי להשיג את מלוא האפקט מומלץ להקפיד למרוח את המסקרה מהשורשים ועד הקצה.

מחיר: 40 שקל (עד סוף פברואר) ברשתות הפארם ברחבי הארץ

מייבלין ניו יורק מסקרה פושאפ דרמה מחיר 40 שח צילום יחצ חול (1)

D

//מברשות מצוינות וצלליות מעולות לפורים//

לקראת פורים המתקרב בצעדי ענק השיקה סאקרה סדרה של מוצרי איפור.

נסיינית המדור שהיא מאפרת במקצועה בדקה מתוך הסדרה סט מברשות: "מצוינות, מגוון של גדלים, קלות לשימוש ולניקוי, קל מאוד לצייר איתן, מעולה". סט שפתונים: "בעלי מרקם נעים, צבעים מאוד יפים ומגוונים אבל העמידות בינונית ומטה", וסט צלליות אבקה מבריקות: "הצבעים הורסים, הפיגמנטים מאוד דומיננטיים וזה מצוין. בדקתי כמה פעמים ומדובר בצבעים עמידים שניתן להשתמש בהם גם עם מברשת רטובה ואז לקבל צבעים חזקים ועמוקים יותר". בקיצור מומלץ בחום.

מחירים: 29.9-39.9 שקל, להשיג ברשת חנויות סאקרה ברחבי הארץ

 יש בעיר מסיבה PARTY TIME ליין מוצרי איפור מבית SACARA (1) (Custom)

F

//המחליק הכי טוב בארץ//

נסיינית המדור שהיא מעצבת שיער במקצועה התפעלה מאוד מהמחליק החדש מסדרת פרו לוקס של רמינגטון שהגיע לבדיקתה. "ההתלהבות ממנו מתחילה בפתיחת האריזה", היא מדווחת, "יש לו צבע ניוד מהמם, שונה בתכלית מהמחליקים השחורים המשעממים שהכרתי עד כה. המחליק גם מגיע עם קייס טרמי יפהפה שגם הוא באותו צבע ובכלל, הוא יעיל ונוח מאוד כי בסיום השימוש ניתן להכניסו ישירות לקייס מבלי לחכות שהמחליק יתקרר".

ומה לגבי המחליק עצמו? "מדובר במחליק הכי טוב שניסיתי בשנה האחרונה. הוא מתחמם מהר, קל לתפעול, משקלו קל מאוד מה שמקל על פעולת ההחלקה בייחוד למי ששיערה ארוך ו/או עבה כך שזה חוסך הרבה זמן. ויש עוד דבר חשוב: עצם עיצובו הדק וקצוותיו המעוגלים מאפשר גם ליצור תלתלים או גלים. בקיצור מושלם! אהבתי מאוד".

מחיר: 499 שקל, להשיג ברשת המשביר, רשתות וחנויות החשמל המובחרות ברחבי הארץ.

מחליק שיער רמינגטון מסדרת פרו לוקס מחיר 499שח צילום יחצ (2)

//מסיר איפור חדשני//

נסיינית המדור לא התלהבה בתחילה להחליף את תחליב הסרת האיפור והניקוי שלה במוצר החדש של קליניק, לאחר מספר פעמים שהשתמשה והתרגלה היא הראתה סימני התלהבות והחליטה לאמץ אותו לתכשיריה באופן קבוע.

לתכשיר שמגיע בקופסה עגולה גדולה ונקרא Take the Day Off Cleansing Balm, יש נוסחה שהופכת אותו מבאלם קטיפתי לשמן ניקוי ובגלל הריכוז הגבוה של החומרים שהוא מכיל יש להשתמש בו במידתיות. לאחר פיזור החומר על הפנים (היבשות, התכשיר עובד על עור יבש), במספר נקודות, מעסים את העור ומוסיפים מעט מים כך שנוצר קצף. תוך שניות ניתן לראות איך התכשיר ממיס את האיפור ומנקה את העור היטב. יש לשטוף את העור אחרי השימוש במים ולהנות מהניחוח הרענן והנעים ביותר.

מחיר: 129 שקל, להשיג בברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ ובחנות האונליין www.clinique.co.il.

CLINIQUE25217

F

//מחדשים את העור בלילה//

לנקום השיקה לפני זמן מה את סדרת אנרג'י דה וי ונסיינית המדור העייפה ניסתה את המוצרים בסדרה ולמרבה השמחה התעוררה בזמן בכדי לדווח.

"מבין שלושת המוצרים שהגיעו אלי אהבתי במיוחד את מסכת הלילה "ENERGIE DE VIE Nuit sleeping mask", היא אומרת. "המסכה מבטיחה לשקם את העור בלילה ולמרות הספקנות הטבעית שלי, אני מודה ומתוודה, היא הצליחה במשימתה. קמתי בבוקר עם עור מלוחח היטב, רענן, חלקלק, ריחני ואף אחד לא יכול היה לנחש לפי מראה העור הנהדר שלי שישנתי בקושי 5 שעות".

עוד בסדרה מוצר טיפוח במרקם ג'ל ותחליב במרקם פנינתי (שניהם במחירים של 380 שקל).

מחיר המסכה: 440 שקל ל-50 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם

3614271304599_EnergieDeVie_SleepingMask75mL_1000x1000

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק

המחירים הם ‘מחיר מומלץ לצרכן’, לפני הנחות ומבצעים שנקבעים על ידי הרשתות הקמעונאיות. אלא אם צוין אחרת.